16. Hyvältä näyttää

85 16 6
                                    

Olli:

Niko oli pari viikkoa sairaalassa puukotuksen jäljiltä ja oli senkin jälkeen vielä hetken sairaslomalla, joten ylimäärästä aikaa oli turhankin paljon.

Huoli vainoajasta ei ollu kadonnu mihinkään, kaikki oli taas varovaisia tahoillaan.

Heräsin päikkäreiltä, Aleksi oli hävinny mun vierestä jonnekkin, ehkä se oli keittiössä.

"Alluu, muruu.." huhuilin, ei mitään.

Nousin ylös ja menin keittiöön, siellähän tuo istu kuulokkeet korvilla ja ilmeisesti sääti jonkun biisin kanssa.

"Allu?" sanoin ja heilautin kättä tuon edessä
"Hui, taas mä säikähin sua.." Aleksi sanoi ja siirsi kuulokkeita että kuuli mut
"Mitä teet?" kysyin
"Muokkaan yhtä vanhaa omaa demoa.." sanoin
"Saanks mä kuulla?" kysyin, Aleksi nyökkäsi ja irtotti kuulokkeet koneestaan
"Aika tarttuva rytmi.." sanoin ja aloin liikkua musiikin mukana
"Take your shirt and pants of.." Aleksi sanoi

Okei, sä haluut et pistän pystyyn yksityisen striptease shown? Käy mulle, täältä pesee.

Kohta mun paita lensi jonnekkin ja aloin pyöriä Aleksin ympärillä ja puhaltelin sen niskaan aina välillä

Liikuin Aleksin ympärillä ja käänsin tuolin niin että pääsin sen syliin istumaan, pieni sylitanssi tähän väliin.

"Sä tykkäät tästä.." sanoin
"Liian paljon vaatetta mun makuun.." Aleksi virnuili

Ehkä ihan kiusallaan liikuin vielä lähemmäs Aleksia, lopulta tuo kävi mun housuihin kiinni ja veti ne pois, käyhän se tietysti näinkin.

"Nyt näyttää paremmalta.." Aleksi sanoi

Kun biisi loppu Aleksi pisti jonkun soittolistan päälle, ilmeisesti siitä oli kiva katella mua.

Nopeesti tosin ajauduttiin siihen että molemmat oli pelkillä boksereilla ja homma lähti käsistä.

Siirsin Aleksin koneen sivupöydälle ja nostin Aleksin pöydälle istumaan, hetken imutin tuon kaulaa ja kuuntelin huokailuja.

"Nyt vittuun nää bokserit.." sanoin ja kiskoin Aleksin ja omat bokserit pois ja tuijotin mun aarretta.

"Mä haluun sua.." Aleksi sanoi
"Kohta sä huudat kunnolla.." sanoin

Odotin hetken ennen kun kaadoin Aleksin keskelle pöytää ja työnsin itseni Aleksin jalkojen väliin ja siitä sisään. Voi tuota ulahdusta mikä molemmista lähti.

Heti aloin liikkua ja ryskyttää ihan huolella, Aleksi senkun huokaili ja nautti.

"Umm, sä oot ihana.." Aleksi ulahti
"Ahh, mä tuun kohta.." Aleksi ulahti uudestaan
"Umm, mä tuun kanssa.." ulahdin vuorostani kaiken puhinan ja ryskytyksen välissä

Pian kuulu kaksi erilaista huutoa kuin yhdestä suusta kun molemmat tuli, osaksi pöydälle ja minä osittain Aleksin sisään.

Kesti hetki kasata itseään, Aleksi nousi ylös ja lähti vetämään mua makkariin. Löysin itseni alimmaisena kun Aleksi kaato mut sängylle ja istu mun syliin.

"Mun vuoro panna sua.." Aleksi sanoi ja istu mun sylissä anto pari pusua ja haki oikeaa kohtaa ja oli pian mun sisällä.

"Um.." mun suusta pääsi, Aleksi alko liikkua ja nopeesti meillä oli yhteinen tahti. Mä niin nautin tästä, nautin Aleksista.

Tästä hetki kun molemmat jännitty, kehot alko täristä ja BOOM! Kumpikin tuli minne tuli, tän jälkeen Aleksi kaatu mun viereen, tasasi hengitystään ja tuijotti mua.

"Sä oot ihana sängyssä, sellanen pikku peto.." sanoin
"Kyllä säki oot aika peto, mun oma peto.." Aleksi sanoi
"Kiitti että oot mun.." Aleksi jatkoi
"Nyt ja aina, sä et pääse musta eroon.." sanoin

Ois varmaan pitäny käydä suihkussa, mutta kumpikaan ei jaksanu, joten jäätiin vaan lojumaan lähekkäin ja nautittiin toisistamme.

Nukahdettiin lopulta ja herättiin pari tuntia myöhemmin, kurkotin mun puhelimen ja huomasin että bändi ryhmässä oli koitettu tavotella sekä mua että Aleksia, Joel tosin heitti oikein että meillä oli rajummat leikit menossa.

Mun oli pakko laittaa että oltiin elossa, mutta nukuttiin päikkärit, Aleksi tosin nukku edelleen mun kylkeä vasten. Tästäkin saatiin aikaan kunnon sekoilu, ihan sama vapaapäivinä sai tehdä mitä huvittaa.

Ja kyllä, me siivottiin keittiön pöytä myöhemmin illalla!

... ... ...

Oho, tästä tuliki sit pelkkä Olli, no Aleksi kaappaa seuraavan luvun :D

Ette pyytäneet smuttia, mut toi nyt vaan ilmesty tohon ja tuota noin :D

585 sanaa!

Vähän rajummat leikit sitte, joomoi :D

Pimeä Onni [Olli & Aleksi] (4) [VALMIS] ✔️Where stories live. Discover now