Aleksi:
Meillä oli illanvietto tutun porukan kanssa joihin olin aiemmin tutustunut, meillä oli hauskaa. Tai oli täällä muitakin meno oli melko hurja!
Illan mittaan join melko paljon, jossain kohtaa unohdin mun drinkin jonnekkin sillä seurauksella että mun olo yhtäkkiä muuttu, ihan kun mun juomassa olis ollu jotakin, pyörrytti ihan huolella.
Se määrä mitä olin oikeesti juonu, oli vielä pientä oloon verrattuna. Jäin yksin pöytään istumaan kun joku huppari tyyppi tuli juttelemaan.
"Moi, oot sä se Blind Channelin dj?" tuo kysyi
"Riippuu kuka kysyy.." sanoin
"Sä et tunne mua, mä tunnen Ollin ja Joonaksen.." tyyppi jatkoi
"Kiitos, mutta ei kiitos.." sanoin ja olin just lähdössä kun multa lähti jalat alta, voi kun kiva.
"Sehän lähti nopeesti vaikuttaa.." tyyppi jatkoi
"Mun juoma, ei vittu.." mun suusta pääsi hiljaa"Missä sun huone on?" tyyppi kysyi ja tuli lähemmäs
"Älä koske muhun, anna mun olla.." sanoin
"Ärhäkkä tapaus.." tyyppi naurahti
"Kerrot sun huoneen, niin vien sut sinne.." tyyppi yritti
"En ollu kertomassa.." sanoin, oltiin sovittu Ollin kanssa että kerron mahdollisimman vähän mitään mistään.Nyt mulla kuitenkin oli sen verran hutera ja huono olo että mun oli pakko hyväksyä apu, oisin toki voinu pyytää kavereitaki mutta niillä oli kivaa.
"Kolmas kerros, 3370.." sanoin lopulta, tyyppi lähti mun kanssa kohti mun huonetta, käytävä ja muut pyöri jotenkin kummalliaesti, pian en edes tajunnu että mikä maa, mikä valuutta.
Se vähä mitä tajusin oli todella hämärää, ihan kun joku panis mua ihan huolella ja tyydytti omia halujaan.
Lopulta multa meni filmi poikki, en enää varmaan ollu ees hereillä, silti tunsin että jotain pahaa tapahtuu.
Seuraava aamu
Heräsin tuntuvaan päänsärkyyn, miten olin päätyny yöllä mun huoneeseen, eiku helvetti se tyyppi, siitä tosin ei ollu enää jälkeäkään.
"Ei helvetti.." mun suusta pääsi kun tajusin olevani alasti, ei mitään päällä, vaan hotellin paksu peitto päällä.
Nyt iski paniikki, muistan vaan vähän siitä kun ilta loppu, olinko mä pettäny Ollia jonkun tuntemattoman kanssa? Vai oliko sittenkin niin että joku käytti mua hyväks ja?
Kaivoin mun puhelimen jostakin ja laitoin Ollille viestin
Watsapp Olli <3 Aleksi
Aleksi: Tuu hakee mut pois täältä :(
Olli: Mitä on käyny?
Aleksi : Mä en tiiä, mut joku on tehny mulle jotaki :(
Olli: Voi muru, menee se kaks tuntii ni oon siellä, pysy sun huoneessa!
Aleksi: En ollu lähössä mihinkään, mua pelottaa :(
Olli: Mä lähen tulemaan, koita jaksaa <3Olli:
Joonas oli jo yöllä koittanu tavotellla mua, tietysti nukuin tietämättä mistään mitään, vasta aamulla huomasin ensin Joonaksen tavottelun, mutta sillä sekunnilla kun Aleksi laitto viestin keskityin vaan siihen.
Aleksilta tuli huolestuttava viesti, kaikki ei ollu hyvin, joku oli ilmeisesti satuttanu mun pientä. Todella nopeesti pistin tavarat kasaan, juoksin autolle ja lähdin ajamaan 2 tunnin matkan Aleksin luokse.
Timeskip
Nopeesti löysin Aleksin huoneen, välittömästi otin tuon kunnon haliin ja pidin siinä. Ilmeisesti Aleksilla oli myös paniikkikohtaus päällä, nyt piti saada tilanne rauhottumaan.
"Shh, ei oo enää hätää.." sanoin
"Mua pelottaa ja ahistaa.." Aleksi nyyhkytti mun sylissä
"Ei sulla oo enää hätää, en jätä sua enää yksin.." sanoinAleksi nukahti mun viereen sängylle, tarkistin samalla Aleksin tavarat ja pakkasin suurimman osan että päästään lähtemään kotiin kunhan tuo herää.
Vähän myöhemmin herätin Aleksin ja tuo tarkisti vielä että olin saanu kaiken pakattua, olin myös käyny hoitamassa huonekaskun.
Kun päästiin autolle, Aleksi nukahti samantien uudestaan. Pari fania taisi tunnistaa vaikka mulla oli aurinkolasit ja huppari niin ettei mua tunnista.
Onneks päästiin nopeesti kotimatkalle, nyt halusin vaan mun rakkaan turvaan!
Matkalla laitoin Joonakselle viestin että tulee käymään kunhan päästään kotiin. Aleksi raukka nukku koko matkan, kokoajan tuo oli levoton.
Ajoin pihaan missä Joonas jo odotti
"Eiks Allun pitäny olla koko viikonloppu siellä tapahtumassa?" Joonas kysyi
"Joo, mut tuli yks isompi muuttuja.." sanoin
"Hei muru, ollaan kotona.." sanoin ja herätin Aleksin
"Moi.." Joonas sanoi AleksilleAleksi oli hiljaa ja lähti väsyneenä kohti meidän rappua, minä ja Joonas seurattiin perässä.
Kun päästin eteiseen, Aleksi romahti uudestaan ja alko hengittää turhan nopeesti.
"Kerron sulle kohta, vien tän nukkumaan.." sanoin, nostin Aleksin mun syliin ja kannoin makkariin."Ihan rauhassa, ollaan kotona turvassa.. Nyt sulle ei tee kukaan enää mitään.." sanoin, meni yllättävän kauan saada Aleksi rauhottumaan, mutta silti nopeesti tuo nukahti.
Suljin varovasti makkarin oven ja lähdin Joonaksen luokse
"Niin tota, joku ilmesesti hyväksikäytti Allun viimeyönä ja Allu sit paniikissa laitto viestin että mun pitää hakee se pois.." sanoin
"Älä sano loppuun, anna kun arvaan? Se sekopää on tän takana taas kerran.." Joonas sanoi"Jotain sinne päin, tän enempää en vielä tiiä kun Allu nyt nukkuu hetken.." sanoin
"Joel ja Tommi on saanu olla rauhassa, mut Niko ja Ale sitäkin enemmän saaneet paskaa niskaan.." Joonas sanoi
"Niin ja crew, ehkä vaan siks koska Allu ja Niko on meidän puolisot.." sanoin
"Tää pitäs jotenkin saada loppumaan.." Joonas sanoi"Miks sä muute soitit mulle yöllä?" kysyin
"Huolestuttiin Nikon kanssa Allun insta julkasuista, niissä oli jotaki outoo.." Joonas sanoi
"Vilkase ne, mulla on kyllä pari kuvakaappausta.." Joonas sanoiAvasin Aleksin instan, ei täällä mitään outoo oo, bilekuvia ja pari stooria, eiku mitä hittoo?
"Sä hoksasit?" Joonas kysyi
"Toi tyyppi? Miks tää ei tunnu hyvälle?" sanoin
"Toi meitä just huolestuttaa.." Joonas sanoi
"Mun pitää kysyä Allulta kun se herää.." sanoinJoonas oli mun kanssa pari tuntia, mutta lähti ja jäin miettimään mitä just näin.
Menin makkariin ja istuin Aleksin viereen, yllättäen tuo oli hereillä.
"Mun on pakko kysyy, mitä sä muistat eilisestä.." kysyin
"En paljoo, bileet, juomista ja joku outo tyyppi.." Aleksi sanoi
"Oliks sillä tyypillä musta huppari?" kysyin
"En oo varma, mut kai.. Miten niin?" Aleksi kysyi
"On mahdollista että se hyypiö pääty pariin sun insta julkasuun, Joonas ja Niko huomas sen.." sanoinAleksi alkoi taas täristä ja hengittää raskaasti.
"Ei oo mitään hätää, jos se on se tyyppi, Joonas voi koittaa tunnistaa sen.." sanoin ja halasin Aleksia
"Älä jätä mua yksin.." Aleksi sanoi hiljaa
"Mä en jätä sua yksin, mut muille on pakko kertoo, tiiän ettet haluu, mut me selvitetään tää yhdessä.." sanoin
"Emmä tiiä, en haluu lähtee kotoo mihinkään.." Aleksi sanoi
"No sit kaikki tulee tänne.." sanoin... ... ...
Jännää on, liiankin jännää? ;)
985 sanaa!
Hupsista, semmonen sitte! :o
Mutta kuka on tämä hämärä tyyppi? :o
VOCÊ ESTÁ LENDO
Pimeä Onni [Olli & Aleksi] (4) [VALMIS] ✔️
FanficMitä tapahtuu kun kaksi bändin jäsentä kohtaa haamun menneisyydestä? Kukaan ei saa tietää, mitä joskus kauan sitten tapahtu, mutta pysyykö salaisuus kuitenkaan salaisuutena? Entä kun bändiläisten henkeä aletaan uhkailla? Välttyykö kukaan oudoilta ta...