23. Kotiin ja yllätys

89 13 9
                                    

Aleksi:

Olli ja Joonas oli olleet hetken sairaalassa ja nyt ne oli pääsemässä vihdoin kotiin.

Koko jengi oli paikalla, ehkä vähän ontuen saatiin Olli ja Joonas autoon. Tommi oli yllätys jälleen kuskina.

"Au, toi teki kipeetä.." Joonas sanoi kun mönki takapenkille Niko viereen
"Ai vaan vähän.." Olli sanoi kun autoin sitä istumaan, tietysti istuin Ollin viereen.

Joel istu edessä ja seuras että kaikki pääs istumaan ennen kun Tommi starttasi auton

"Varot sit töyssyjä.." Joonas manasi
"Eiku heti ekana sellaseen.." Tommi naurahti
"Haista Tomppa paska.." Olli älähti
"Joojoo, ootte kunnolla siellä.." Tommi sanoi ja lähdettiin kotia kohti.

Tommi tais kuitenkin ajaa tahallaan parin töyssyn yli, siitäkös meteli synty takapenkillä.

Kotona Olli raahautu makkariin, olihan tuo vielä kipeä kaiken jäljiltä.

"Tuo mulle särkylääke ja joku peitto.." Olli sanoi
"Tulossa, oota ihan hetki.." sanoin, vaan hetki kun Olli nukku ja paranteli itseään.

Päätin tässä kohtaa lähtee tekee ruokaa, hiivin ulos makkarista ja menin keittiöön. Ehkä Olli ei kuitenkaan herää mun kolinaan.

"Valmis.." tokaisin ja pistin lasagnen uuniin, otin mun läppärin ja avasin sen.

"Roskapostia taas, mikäs tää on?" sanoin ja ihmettelin outoa sähköpostia, ehkä mun ei pitäs avata tätä? Jos nyt kuitenkin?

"Hyvä Aleksi Matela, teidän tekemänne mökki varaus on varattu ajalle **.**. - **.**. 2023, toivottavasti lomastanne tulee mukava!

Terveisin: asiakaspalvelu Ylläksen lomat"

Ei hitto, mähän olin varannut mulle ja Ollille loman pohjosessa oltas samalla käyty sen porukoilla, nyt tää ei tosin onnistu, koska Olli oli toipilas vielä pitkään.

Ehkä mä nyt sit perun tän? Tosin tähän on vielä aikaa, jos mä kerron Ollille yllätys menee pilalle.

Kului muutama viikko ja Ollin kunto nousi kohisten, myös Joonas alko olla taas kunnossa, mikä tarkotti paluuta myös treenikselle.

"Muru, pakkaa jotain mukavaa ja lämmintä viikonlopuks, me lähetään lomalle pohjoseen.." sanoin
"Siis ihan kahestaan? Muut jää Hesaan?" Olli kysyi
"Jep, ihan kahestaan.." sanoin
"Ihanaa, irtiotto arjesta.." Olli sanoi
"En oo kertonu muille, me vaan otetaan ja hävitään.." sanoin
"Kiva, tästä tulee niin mahtavaa.." Olli sanoi

Olli:

Aleksi oli varannu meille kahden keskisen loman pohjoseen, tästä tulisi ihan parasta kaiken tän paskan jälkeen, ei muita kuin minä ja Aleksi.

Pitihän meidän vähän hämmentää ryhmässä, Tommi oli ainoa joka tiesi meidän suunnitelman vaan kadota. Itseasiassa Tommi oli se joka meidät kuskaa lentokentältä kohteeseen.

Sokea_Kanava

Olli: Ette saa meitä viikonloppuna kiinni!
Aleksi: Jep, jos on asiaa saatetaan EHKÄ lukee viestit!

Niko: Mihin te nyt karkaatte?
Joel: Mä haluun kanssa!
Joonas: Ilmankos nää onki ollu vähän salaperäsiä ;)

Olli: Sori, ei muita kun mä ja Allu!
Aleksi: Ehkä sit ens kerralla!

Tommi: Mä tiiän, mutta en kerro <3
Niko: Haista Tommi paska!
Tommi: En kerro mitään, tiiän siks et jos tulee jotaki
Joel: Miks meille ei koskaan kerrota mitään?
Joonas: Pitäkää kivaa, minne ikinä meettekään!

Olli: Tommi <3
Aleksi: Matelat kiittää ja kuittaa, palataan taas joskus :D

Niin me alettiin valmistautua tulevaan lomaan, lennot ja muut oli huolehdittu hyvissä ajoin.

"Ryhmä hoidettu, nyt vaan nukutaan yön yli ja karataan.." sanoin
"Mä luulen etten mä tuu nukkuu paljon, sitä vaan odottaa tulevaa.." Aleksi sanoi

Yö todellakin meni pyöriessä molempien osalta. Aamulla tarkistettiin sähkövempaimet, tilattiin taksi ja lähdettiin kohti lentokenttää.

"Tää on elämää.." sanoin kun oltiin melkein perillä

Pistin Tommille viestiä ja varmistin että sillä oli oikea aika kun ollaan pohjosessa, nopeesti tuli vastaus että se muisti.

Jätkät oli yllätys yrittäneet vielä saada Tommia kertomaan mitä me suunniteltiin, mutta se oli hiljaa niinkun oli luvannu meille.

"Moroo, nyt mä vien teidät lomalle.." Tommi sanoi kun oltiin sen auton kyydissä
"Kiitti, tää merkkaa meille törkeesti.." sanoin
"Mitä vaan että teidän loma onnistuu.." Tommi sanoi

"Hei, pitäkää kivaa.." Tommi sanoi ennen kun ajo pois, nyt oltiin vaan minä ja Aleksi.

... ... ...

Että tämmönen miniloma tänne loppuun vielä, katotaan mitä tästä tulee ;)

606 sanaa!

MP DEADZONE!? <3 :O

Onhan kaikki kuullu klipin Youtubesta?! :O

Vähiin käy ennen kun loppuu, enää 2 lukua jäljellä!

Pimeä Onni [Olli & Aleksi] (4) [VALMIS] ✔️Where stories live. Discover now