🕸 four 🕸

185 15 7
                                    

hyunjin'den

bugün çok mutlu uyandım. içimde bir kıpırtı var. ne yapsam diye düşünürken felixe bir güzellik yapmak aklıma geldi. güzel bir yemek mi yoksa felix kadar olmasa da mükemmel çiçekler mi? yemeğe gelmeyeceğini bildiğim için çiçekleri seçtim. dışarı çıkmak için hazırlandım ve felixin yanına gittim. bebek gibi uyuyordu hâlâ. çok tatlıydı. ama onu sonra izleyeceğim, artık çıkmalıyım.

orkide alacağım ona, yeryüzünde açan ilk çiçek yani. o da benim içimde açan ilk çiçekti.

yoldayken onu ve onun hakkındaki düşüncelerimi, duygularımı düşündüm. neden birden ona böyle büyük bir anlam yüklemiştim hiç bilmiyorum. arkadaş olarak çok iyiyiz, sevgili olarak da bu şekilde kalır mıyız bilemiyorum. oofff...

çiçekçiye vardım. tanınmamak için güneş gözlüğü, maske ve şapka takmıştım. çiçeği alıp çiçeğime götürmek üzere ev yoluna düştüm.

felix'ten

uyandığımda hyunjin yoktu. kalkıp paraların yerinde durup durmadığına baktıktan sonra kahvaltı hazırladım. hyunjin nereye gitmişti acaba, yine belaya karışacak kesin. adam falan öldürüyodur şimdi. neysee..

hyunjin'den

eve vardım. içeriden sesler geldiğine göre lixie uyanmıştı. kapıyı açıp içeri girdim.

"güünaaydıınn" deyip yanına gittim. çiçeği arkamda saklıyordum. o da "günaydıın" dedi ve "elinde ne var?" diye sordu.

çiçeği gösterdim. çok şaşırmıştı. "manita mı yaptın hyung? kime bunlar?" dedi. ben de "sana :)" dedim ve göz kırptım, sonra elimi yüzümü yıkamaya gittim.

felix'ten

LAN? bu niye bana çiçek alsın ki durup dururken? üstüne de not yazmış, "orkidenin anlamını biliyorsun değil mi?"

hemen interneti açtım ve orkidenin anlamına baktım. 'yeryüzünde açan ilk çiçek, diğer çiçekler onun soyundan gelir' bu neydi böyle? HYUNG? ya tövbe yarabbim yine delirmiş bu, bir psikoloğa götürsem yeridir. ama çiçekler de güzelmiş hee, hakkını yememek lazım. hoşuma gitti .d

hızlı mı gidiyor sanki?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

hızlı mı gidiyor sanki?

yalnız civciv - hyunlix 🖤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin