felix'ten
ben... ben onsuz nasıl yaşayacağımı bilmiyorum... iğrenç bir insanım ben. keşke onun yerine ben ölseydim..
kucağımda yatarken sırtından dökülen kanlar, git gide azalan nabzı ve en sonunda makinede beliren düz çizgi; bütün bunlar aklımdan çıkmıyor.
keşke ona son kez onu sevdiğimi söyleyebilseydim..
---
günler, haftalar geçti ama ben hâlâ yaşadığım olayı atlatamadım. daha önce hiç bu kadar yalnız, çaresiz hissetmemiştim ve artık buna katlanamıyorum. sanırım zamanı geldi..
olmayan sevenlerime ve sevdiklerime,
uzatmadan lafa giriyorum, bu bir intihar mektubudur.
hyunjini kaybettiğimden beri akli dengem yerinde değil. doğru düzgün düşünemiyor ve yaşayamıyorum ama bu kararımı olabilecek en düzgün şekilde verdiğimden emin olabilirsiniz.
birkaç hafta önce yaşama arzumu yitirdim. onun mükemmel sesi, yüzü, dudakları, gözleri ve en çok beni gerçekten sevmesi. yıllardır ihtiyacım olan şey buymuş. o da gitti.
buradan çocukluk arkadaşlarıma, beni bırakıp giden aileme, iş arkadaşlarıma ve düşmanlarıma selam yollamak istiyorum. gerçi kim terk edilmiş bir mafya evine girip bu mektubu okuyacaksa. aptalım işte. tam bir aptal. onun ölmesini engelleyemediğim gibi bir aptalım ben.
benim için üzülmeyin, tabi üzülecek birisi varsa. ben gittiğim yerde mutlu olacağım. hyunjinimin yanında...
sevgilerle,
lee felix.yazardan
f
elix mektubunu yazdıktan sonra evin çatısına çıktı. gecenin geç saatleri olduğundan dışarıda kimsecikler yoktu. derin derin nefesler aldı önce. ve en içten gülümsemesini göstererek kendini ölümün kollarına bıraktı...
evet, ficimiz burada sona ermiş bulunuyor. kötü son yaptığım için bana kızmazsınız umarım, pek sizi ağlatabildiğimi düşünmüyorum elimden bu kadar geldi .d
her neyse, sizleri seviyorum kendinize iyi bakın görüşmek üzere 👋👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yalnız civciv - hyunlix 🖤
Fanficmafya babası hyunjin, sağkolu felix. aralarındaki bağ sadece bu kadar mıydı? küfür var smut yok