🕸 five 🕸

168 13 2
                                    

yazardan

hyunjin felixi çiçeklere hayranlıkla bakarken görünce çok mutlu olmuştu. gizlice onu izledi bir süre. sonra kapı yarınlar yokmuşçasına çalınmaya başladı.

"heey! polis, içeride olduğunuzu biliyoruz. kapıyı açmazsanız kırmak zorunda kalacağız!"

nasıl bulmuşlardı onları? izlerini kaybettirdiklerini sanıyorlardı oysa. ikisi de silahlarını aldı ve kapının kırılmasını beklediler.

kapı kırıldığında herkes silahlıydı. polisler bizimkilere silahlarını bırakmazlarsa öleceklerini söylediler.

ikişer polis ikisinin kafalarına silah dayadılar. hyunjin felixe kaş gözle 'silahı bırak' hareketi yaptı. silahları bıraktılar.

4 polis hâlâ onları tutuyordu. diğerleri evi aramaya başladılar. paraların olduğu odayı bulup içeri girdiler ve bütün paraları sırtlanıp götürdüler. çıkarken de
"size son bir şans veriyoruz. eğer bir daha böyle bir şey olursa acımasızca cezalandırılacaksınız." dedi aralarından biri.

hyunjin'den

çıldıracağım. ben o bankayı soyabilmek için ne planlar yapmış, gece gündüz demeden düşünmüştüm. şimdi birden pufff. hepsi gitti. delirmek üzereyim.

kendimi felixsiz, felixi de bensiz bırakmamak için ölmek istemedim. yoksa hepsini teker teker öldürürdüm.

sakinleşmem gerek.

felix'ten

bunun olacağını biliyordum. o yüzden karışmadım hem boş yere ölmek de istemedim. ama hyunjin neden adamlara dalmamıştı bunu anlamış değilim. ölüp de beni onsuz bırakmak istemediği içindir belki .d

amaaan neyse, helal para değildi sonuçta boğazımdan geçmezdi.

hyunjinle beraber salondaki koltoklardan birine oturduk. sırnaştım yanına, sakinleşsin diye. sinirden titriyordu.

sarıldı bana ve ağlamaya başladı.

"özür dilerim lix, seninle daha iyi bir hayat yaşamak istediğim için paraya ihtiyacım vardı. kızdın mı bana?" diyebildi hıçkırıklarının arasından.

"hayır jinnie neden kızayım? senin suçun değildi. yani tam olarak değildi biraz öyleydi ama değildi yani öf konumuz bu değil. ağlama, geçtii" diyerek gözyaşlarını sildim.

omzumdayken çok tatlıydı.


hoca: naptın kızım yaz tatilinde?
bne: fic yazdım hocam okuycanız mı?

yalnız civciv - hyunlix 🖤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin