🕸 seven 🕸

146 9 1
                                    

hyunjin'den

f

elixle ilk date'imizi barda yapmak zorunda mıyız amk önce bi kafeye falan gitseydik. neyse bebişimin olduğu her yer güzel zaten 😘

kokteyllerimizi alıp kendimizi müziğe kaptırdık. lixie gibi bir bebeğin burada ne işi var diye düşünmeden edemiyorum.

canlı müzik de vardı ve çok eğleniyorduk. hiç bu kadar dans etmemiştim sanırım.

kafam güzelleşmeye başlamıştı. derken birisi kolumdan tutup beni kendine çekti.

"dur amınakoyim napıyosun it herif?!" diye bağırdım ama müzik benim sesimi bastırmaya yetmişti.

"şşt, yaramazlık yapma kedicik" dedi pısırık bir sırıtışla.

tuvalete götürdü beni. benden güçlü değildi ama o an sarhoş olduğumdan karşı koyamamıştım. felixin fark etmesinden korkuyordum.

tuvalette yakasını kavrayıp kafasını duvara dayadım onun.

bir dakika, ne?

yakasını bırakarak konuştum, "lino?"

eski sevgilim. beni unutamamış tabi. onun yerinde olsam ben de benim gibi  yakışıklı, muhteşem, sanat eseri gibi birini unutamazdım yaanii.

"lino tabi yaa. noldu, şaşırdın sanki?"

"senin gibi bir şerefsizden anca bu beklenirdi zaten. hani yüzümü bile görmek istemiyordun?"

"istediğimi kim söyledi?"

"o zaman ne cüretle beni sevgilimin yanından ayırıyorsun?" bağırarak söylemiştim.

gözleriyle beni etkilemeye çalışır gibi bakıyordu. nah başarırsın kusura bakma da.

"beni kıskandırmak için onunla çıkmadığın ne malum?" diye sordu.

"haddini aşma lino. ve şimdi buradan siktir olup gidiyorsun çünkü o yüzsüz yüzüne katlanmak dahi istemiyorum. anladın mı beni? basıyor mu o kuş beynin he?!"

kapı açılmıştı. felix, aahh, şimdi sırası mı?

"hyunjin? bu kim?"

ben konuşamadan lino atlamıştı, "manitanın unutamadığı exi tabii ki :) beni buraya çağırdı ama senden bahsetmemişti nedense. "

ben bunun ebesini sikerim yalnız.

"sen ne hakla bana iftira atabiliyorsun hadsiz oruspu?!" suratının ortasına bir yumruk atmıştım.

felix ağlamak üzereydi, gözleri dolmuştu.

"hyunjin-ah, abartmıyor musun bebeğim?" dedi lino ve ellerimi tuttu.

"ölmek mi istiyorsun?" derken dudaklarıma yapıştı.

omuzlarından sertçe ittirdim. bu sırada felix de eline 2-3 bardak almış, yaşlı gözlerle lino piçinin üstüne yürüyordu. kafasına geçirdi bardakları. lino bayılınca gözyaşlarını saklamaya çalışıp koşarak bardan çıktı.

minhoyla bir sıkıntım yok yanlış anlaşılmasın 3

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

minhoyla bir sıkıntım yok yanlış anlaşılmasın 3. biasım olur kendisi sadece şerro bir ex lazımdı fice KDBDKSJKJS

yalnız civciv - hyunlix 🖤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin