Chapter -6- : Struggle

65 9 3
                                    



Leni - Crystal Castels

Ryujin'den

Dün oldukça ani bir kararla okuldan çıkıp yakınındaki bir markete sığınmıştık. Şanslıydık ki market bomboştu. Tabii bu kadar şans biz beş bahtsız bedeviye fazla olduğu için market bir de yağmalanmıştı. Ama onun dışında güvenli sayılırdı. Burada lavabo ihtiyacımızı ve besin ihtiyacımızı gidermiştik. Ramen yiyip de ağlayacağımı söyleseniz yüzünüze gülerdim... Neyseki tek duygu patlaması yaşayan ben değildim. Taehyun'da yanlız oturup sohbet ederken duygulanmıştı. Onun çok sevdiği bir kız kardeşi olduğunu ve onu deliler gibi merak ettiğini söyleyebilmişti sadece. Ve sonra göz yaşlarını daha fazla içinde tutamamıştı. Sevgili arkadaşım Yuna'm da Soobin için aynı hissediyordu. Taehyun ağlar ağlamaz sanki bu anı bekliyormuş gibi Yuna'da hıçkıra hıçkıra ağlamaya başlamıştı. Huening ise "umarım ölmüşlerdir" diye mırıldandı. Sessiz söyledi ama ben duymuştum. Tamam... Evet.. kabul ediyorum bu garibime gitmedi değil ama sonuçta insanların ne yaşadığını bilemeyiz öyle değil mi? Bu yüzden çok kurcalamamaya karar verdim. Geriye kalan Beomgyu ise sadece üçlüye bakıp iç çekmişti. Ben dün ağladığım için bugün hiç aglayasim yoktu açıkçası ya... Bunu söylediğim için kalpsiz gibi algılanıcağım belki ama durum bu maalesef... Duygusal geçen dün geceden sonra çantalarımıza erzak hazırlayıp metroya doğru yol aldık. Yolda giderken gerçekten fazlaca badireler atlattık. Mesela salak Beomgyu'nun kolu kopuyordu az daha... Lafın gelişi değil ciddi ciddi kopuyordu kolu. Ama şuan karşımda ve moodu düşük olan Huening'e şaklabanlık yapıyor. Dünya gerçekten çok garip ve içinde bir sürü gizem ve sır barındırıyor. Mesela bu iki düşmanın nasıl kanka olduğu gibi... Ya da küçük ekibimize yeni katılan ve şuan Yuna ile koyu bir sohbete dalan tatlış kız gibi.

*Flashback-2 hours ago*

(Bts-run) aghjfgdksja

-HIZLI TAEHYUN

-OLABİLDİĞİNCE HIZLIYIM ZATEN YUNA

-BAGİRMAYİN BİZE ÇEKİYORSUNUZ A#("!)#?*)#)#!*?₺&

- KÜFÜR ETME LAN AYRICA SEN NAPİYORSUN SANKİ BEOM

- SUS HUENİNG

- RYUJİN DEDİĞİ İÇİN SUSUYORUM YOKSA SUSMAZDIM BUNU BİL BEOM

- HAY SENİN BEOMUNA A#(₺*-#(#@/

- LAN YETER YETER KAPAYIN ÇENENİZİ

Peki bu duruma nasıl düşmüşlerdi?

*30 minutes ago*

Güvenli geçen market konaklaması ardından hepsi giyinip kuşanmış (mini markette buldukları bisiklet kaskları -beomgyu'nun ki hariç onunki demir görünümlü süzgeç- dirseklerine ve diz kapaklarına gece boyu diktikleri kalın yamalar (daha doğrusu dikmeye çalıştıkları fakat Beomgyu'nun eline iğne girmesi sonucunda dikmeyi bırakıp kıyafete yapıştırdıkları) buldukları dağcı çantalarına doldurdukları erzak ve sularla birlikte karşıda bulunan yer altı metrosuna gitmeye hazırladı. Ayrıca -özellikle etekli olan Ryujin başta olmak üzere - hepsi üstlerini değiştirmiş, birer eşofman ve birer bol tişört giymislerdi. Onun üstüne de dağcı ceketlerini geçirmiş, silah olarak da Taehyun hariç hepsi ellerine beyzbol sopası almışlardı. O almamıştı çünkü bu tarz durumlarda aşırı panik oluyordu. Bu yüzden alsa da kendini savunamayacktı zaten. Onun yerine diğerlerine yakın dursa ve onları yönlendirse yeterdi.

Bite! What?  ➳ txtzy Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin