Yuna seri adımlarla okula vardığında etrafa göz gezdirdi. Bugün cumartesiydi, okulun boş olması doğaldı fakat... Bugün çok beklenen iki kulübün açılışı gerçekleşecekti. Spor kulübü ve Dans kulübü. Tabi bunların yanında Ryujin'le aylardır üzerinde çalıştığı kütüphanede vardı. Ryujin demişken... Yuna daha da hızlandı ve okula girdi koşarcasına.
Arkasından can havliyle okul bahçesine koşan kadını ve onun üzerine atlayan iki kişiyi fark etmemişti.
Hızla merdivenleri çıkıp ikinci katın sonundaki kütüphane odasının önüne geldi. Koridorun sonundan bir ses işitmişti. Kafasını az önce çıktığı merdivenlere çevirdi. Kapı kulunu kavrayan eli gevşemişti.
Abisinin yaptığı telefon şakasındaki sese çok benziyordu.
Genç kız bedenini merdivenlere çevirdi şüpheyle.
-Abi?..
Bir anda kütüphanenin kapısı açılıp iki çift elin kendini odaya çekmesiyle neye uğradığını şaşırdı Yuna.
Kafasını kaldırdığında bir Ryujin'e bir de yanında daha önce hiç görmediği çocuğun üzerinde gezdirdi afallayan bakışlarını.
- Tanrı aşkına Yuna... Ne kadar korktum nerelerdeydin sen? İyi misin? Nasıl gelebildin buraya kadar? Yoksa evinize m-
-Hey hey heyyy
Tanımadığı çocuğun arkadaşının soru yağmurunu bolmesiyle ikiside çocuğa döndü.
- Kız daha yeni okula ulaşmış. Baksana haline koşturup da gelmiş. Beti benzide atmış. Sorularından önce biraz oturup soluklansin kendine gelsin bir
Cümlesini bitirip kütüphanenin ortasındaki pufu gösterdi geçmesi için.
Yuna ne olduğunu sorgulayan bakışlarla pufa geçti. İki yanına da diğer ikisi oturunca aklındaki soruyu sordu.- Neler oluyor? Hiç bir şey anlamıyorum çünkü...
İç çeken Ryujin, Yuna'nın önünde bağladığı ellerini tutup buruk bir ifadeyle yüzüne baktı durgunca.
-Ne yani sen şimdi zombilerden ayaklarını götüne vura vura kaçmadın mı?
-BEOMGYU!
-Bağırma manyak kadın duyucaklar
-Ne zombisi iyi misiniz lan?
-Ohooo asıl sen iyi misin? Zombiler beynini kemirmis bu kızın Ryujin başka açıklaması olamaz bu saflığın
-Yuna cidden haberin yok muydu ya?
Yuna pörtlettigi gözlerini ikisinde gezdirdikten sonra ani bir hareketle ayağa kalktı. İkilinin bakışları genç kızı takip ediyordu.
-Bu saçmalığı daha ne kadar sürdüreceksiniz? Dur Ryujin
Yuna, Ryujin'in konuşmak için açılan ağzını elini kaldırarak engelledikten sonra konuşmasına devam etti.
-Yok zombiymiş yok duyucaklarmış. Arkadaşlar iyi misiniz? Ben bayan Song 'u bulmaya gidiyorum, zaten yeterince battık gözünde kadının.
İkilinin konuşmasına fırsat vermeden kapıyı açıp dışarı çıktı Yuna. Sabır diledi içinden. Üst kattaki öğretmenler odasına gitmek için merdivenlere yöneldi.
******
-Harbi diyorum bak beynini kemirmisler bu kızın.
- Peşinden gitmeliyiz Beomgyu.
Tedirginlikle kapıya yaklaştı Ryujin. Kafasını kapıdan çıkarıp etrafı kolacan edip arkasına döndü. Ağız hareketleriyle 'temiz' dedi. Beomgyu işareti anlayıp kafasını salladı yavaşça. Yanında duran sopayı alıp parmak ucunda yürüyerek Ryujin'in arkasından ilerledi üst kata doğru.
******Yuna öğretmenler odasına vardığında kapıyı yavaşça açıp içeri baktı. Eğer bayan Song oradaysa yavaşça içeri girip sirinlik yapacaktı.
Tam yok diyip gidecekken öğretmenler odasının mutfak bölümünden bir şeyin kırılma sesi geldi kulağına.
Telaşla içeri daldı. Mutfak bölümüne ulaştığında arkası dönük duran Bayan Song'a rastladı. Üstünü incelediğinde kaşlarını catmasina engel olamadı. Bayan Song dün giydiği kıyafetleri giyiyordu. Modaya ve tarzına kafayı takmış bir kadının dünkü hâli ile bugünkü hâlinin aynı olmasını garipsemisti. Hâlâ arkası dönük olan öğretmenine baktı. Olduğu yerde sabit bir şekilde duruyordu. Ayak bilekleri kan içindeydi orta yaşlardaki öğretmeninin. Yuna bir iki adım atarak aralarındaki mesafeyi kapattı. Elini öğretmenin omzuna koydu usulca.
-Bayan Song? İyi misiniz?
Hâlâ arkası dönük duran kadında bir şeylerin yanlış gittiğini sezdi Yuna.
'Biraz tatlışlık yapayım belki güldürürüm' diye geçirdi içinden.Omzunda olan elini ağzına götürüp sahi olmayan boğaz temizleme sesi çıkardı. Aniden bir adım atıp kadının önüne zıpladı fakat ziplamasiyla yüzündeki tatlı ifadesinin yerini dehşet ifadesi alması bir oldu.
Öğretmeninin ağzından kanlar akıyordu. Bir gözünün kapağı kesikti. Burnu ve sağ yanağının üzerinde derin bir yara vardı. Göz bebekleri beyaz, İrisleri ise kıpkırmızıydı. Durgunca yeri seyreden gözleri Yuna önüne atladığında genç kızı buldu. Ağzından akan kanlarla rahatsız edici bir gülümseme sundu öğrencisine.
Yuna hayatının şokunu yaşayıp kaskatı kesilmişti. Beyni, kendi gözleriyle gördüğü görüntüyü reddedercesine algılamakta güçlük çekiyordu. Hareket edemiyordu. Nefesi kesilmişti gördüğü manzara karşısında. Genç kız o kadar şoktaydı ki, içeri girip Bayan Song'un kafasına sopayla vurup yere düşüren Beomgyu'yu ve arkasından girip kapıyı kilitleyerek kendisine doğru koşan endişeli arkadaşını bile algılayamamıştı. Donup kalmıştı sadece öyle.
Ryujin yanına ulaştığında kocaman ve içten bir sarılma verdi Yuna'ya. Başını omzuna koyup hıçkırarak ağlamaya başladı. Bugün yaşadıkları, garip insanlardan kaçışı, okuldayken arkadaşlarının bir bir dönüşmesini içine atmıştı güçlü kalmak adına. Fakat ailesinden bile yakın gördüğü Yuna'yı bu halde görünce daha fazla içinde tutamamıştı.
Yuna'da Ryujin'in hıçkırıklarıyla az da olsa kendine gelip sarılmasına karşılık verdi arkadaşının. Az önce gördüğü görüntüyle gözünden yaşlar aktı. Bir süre sonra o da hıçkırıklara ağlamaya başladı.
Beomgyu, zombinin ağzından sopayı sokup gücünü vererek çenesini kırdı. Kafası ezilmiş zombiye baktı son kez. Geriye çekilip kafasını odanın ucundaki kızlara çevirdi. Onun da gününün pek de iyi geçtiği söylenemezdi. Ryujin'le bulunmasaydı belki de şuan ağzına sopa sokulan kendisi olacaktı. Acıyla yutkundu. Ağır adımlarla kızların yanına geldi. İki kız çoktan ağlayarak kendilerinden geçmişti bile. Beomgyu yanlarına gelerek dizlerinin üzerine durdu. Dudaklarını birbirine bastırarak iki kızı da kollarının arasına aldı. Sol gözünden bir damla yaş akarken, kızlara daha da sıkı sarıldı.
Farkında olmadıkları şey ise, kameradan onları izleyen bir çift göz olduğuydu.
Sizce onları izleyen kim?
Beom ve Ryu nasıl tanıştı sizce?
Bakalım ekibe sıradaki katılacak olan/lar kim/ler...
Yorum yapın lütfen moralim bozuluyor bakın 🥹
Seviliyorsunuz💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bite! What? ➳ txtzy
Fanfiction(...) Yuna hışımla terk ettiği evinden yükselen televizyon sesini fark etmez... " Evet sayın seyirciler bir son dakika haberi ile karşınızdayız. Başkent Seul'de neden olduğu bilinmeyen bir sebepten ötürü insanlar garip davranışlar sergiliyorlar. Sab...