Author Pov
කොට්ටේ බදාගෙන හිටිය ජිමින්ට කොයිවෙලේද නින්ද ගියේ කියලා එයාවත් දන්නෑ....රෑ ටේ ඇවිල්ලා කන්න යන්න කතා කරනකන්ම එයා නිදි...
කොච්චර කන්න බැ කිව්වත් ටේ බල කරලම එයාව පහලට එක්ක ගියා...
පහලට ආවත් කා එක්කවත් කතා නොකරපු ජිමින් කටවල් දෙකක් තුනක් විතරක් කාලා ආයේ උඩට් ගියේ එයාට අඩගහන කටහඩවල් ගනන් ගන්නැතුව...එයා ඇවිත් දොරත් ලොක් කරලා ඇදේ වැතිරුනේ හිස් බැල්මකින් සිවිලිම දිහා බලන ගමන්...
එයා ටිකක් වෙලාවක් එහෙම්මම ඉදලා ෆෝන් එක අතට අරන් බැලුවා....Taemin Hyung💫 (2)
#187638997729ටේමින්ගෙන් කෝල් දෙකක්...ඒත් ඒක ගානකට ගත්තේ නැති එයා යූටියුබ් පැත්තේ ගියේ කම්මැලිකමටයි හිත හදාගන්නයි කියලා මොනාහරි බලන්න...
යටට යටට ස්ක්රෝල් කරන් යද්දි එයා දැක්කේ හවායි වල ජන්කුක්ගේ පර්ෆෝමන්ස් එක...
එයා තම්බ්නේල් එක දිහා බලන් තොල හැපුවේ බලන්නද එපාද කියන දෙගිඩියාවෙන්...
ඕන එකක් වෙද්දෙන් කියලා එයා ඒක බැලුවා...
ජන්කුක් පෆෝම් කලේ My Time....
ඒක දැකලා ජිමින්ට හීක් ගෑවුනා...
ඒ red and black outfit එකට ජන්කුක් මාරම හොට්...
ඒක දැකල ජිමින් තමන්ගේ හාඩ් උනු ඩික් එකට අත යැව්වේ ඒ පර්ෆෝමන්ස් එක මාර හොට් හින්දා.....
එයාවත් දන්නෑ එයා කොයිවෙලේද මාස්ටර්බ්රේට් කරන්න ගත්තේ කියලා...
ජන්කුක්ගේ හොට් බොඩි එක , හාඩ් ඩික් එක මැවි මැවි පෙනෙද්දි ජිමින්ගේ ඩික් එක තවත් හාඩ් උනා....
එයා තමන්ගේ අත වේගවත් කලේ ඉක්මනට කම් කරන්න හිතාගෙන....La La La La La La Love It....
එකපාර කෝල් එකක් ආව එකෙන් ජිමින් ගැස්සිලා ඇස් ඇරියත් එයා ඩික් එක ටච් කරන එක නැවැත්තුවේ නෑ....
Jk
Calling...Answer<<<<< >>>>>Decline
කෝල් එක ජන්කුක්ගෙන්......ඒක දැකලා ජිමින් ඇස් වහගත්තේ මොකක්දෝ හැඟීමකින් හිතයි ගතයි දෙකම පිරිලා යද්දි...
එයා කෝල් එක ආන්සර් කලා...
'හෙලෝ ජිම්-'
'ආහ් ජන්කුක්....ම්ම්...'
ජන්කුක්ගේ කටහඩ ඇහුනු ගමන් ජිමින්ගේ කටින් මෝන් එකක් පිටවුනේ එයාටවත් හිතාගන්න කලින්....
'ජිමින්....ඔයා මොකක්ද කරන්නේ....'
In Hawaii
ජන්කුක් දැන් ඉන්නේ පර්ෆෝමන්ස් එක ඉවරවෙලා ඇවිල්ලා හොටෙල් රූම් එකේ රෙස්ට් කරන ගමන්...ඉතින් ඒකයි එයා හිතුවේ ජිමින්ට කෝල් එකක් ගන්න...
ඒත් එයා ආන්සර් කරලා හෙලෝ කියලා ඉවරවෙන්නත් කලින් ඇහුන ජිමින්ගේ මෝන් එක හින්දා එයා ඩිම් වෙලා ගියා...
'ජන්කුක්.......ම්ම්....'
ජිමින් ආයෙත් කලේ මෝන් කරන එක මිසක් කතා කෙරුව එක නෙවෙ...
'ජිමින් මට දැන්මම කියනවා මොකක්ද ඔයා කරන්නේ කියලා!!"
ජන්කුක් දරාගන්න බැරිම තැන ඇහුවේ ජිමින් මෙහෙම හැසිරෙන්නේ නැති හින්දා..
"ම්ම් ජන්කුක්...ඔයා මාර හොට් ආහ්....."
ජිමින් ඒ කිව්ව දෙයින් තේරුනා ජිමින් දැන් කරන දේ...
ජන්කුක්ගෙ මූනට කටකොනේ හිනාවක් ආවේ නිරායාසයෙන්....To Be Continued...
_____________________
හායි බේබිස්ලා🌚😂
මිස්ඩ් මීහ්???💀
හනේව් මට අප්ඩේට් දෙන්න වෙලාවක් නැතෝ😭
(Like Crazy ප්ලේ කරන මගෙ Catha ප්ලේලිස්ට් එක👍)
මට එක්සෑම් හලෝ😒
හෙට මැත්ස් අනික😒ඊයා නේද අනේ මේ ෆෝමියුලාස්??? -_-
අම්මපා ඇපල් ගෙඩියක් වැටුන එකේ අයිසැක් නිව්ටන්ගේ ඔලුවට පොල්ගෙඩියක් වැටුනානම් ඕකා සෙත්තපෝච්චිනේ 😒
ලබුගෙඩිය😪
මීට සම්පූර්නෙන්ම ස්ට්රෙස් වෙලා ඉන්න බිස්😓
තා එකක් දෙන්නන් පුලාන් උනොත්😓
අලාවියෝ...❤️
YOU ARE READING
ᑕʜᴀɪɴᴇᴅ ᖇʜʏᴛʜᴍ| ᒎɪᴋᴏᴏᴋ | Oɴɢᴏɪɴɢ
Fanfictionනෑ එතන තිබුනේ ආදරයක්... තිබුනේ එක් අයකුගේ උමතුවක්... උමතුව රාගයට හැරුණු විට.. ඔහුගේ පාලනය ගිලිහී ගියා.. නමුදු ඔහු නැවත හැරී බලන විට... සෑම දෙයම අවසන්... ඔහුගේ 'ඔහු' වෙනත් කෙනෙකුගේ වී හමාරයි.. ඉතින් ඔහු අතෑරියා... 'ඔහුව'... ඔහු අතෑරියා... 'ඔහුගේ සෑමද...