Felix:
Hyunjin bir bakarmısın?Hyunjin:
Ne oldu Felix uyuyordum daFelix:
Hyunjin yani bizi shipliyorlarve ben bu durumdan hiç
memnun değilim
yani ölüm tehditleri alıyoruz
bu durum ikimiz içinde
iyi değil bir süre kamera karşısında
uzak dursak bir birimize
senin için bir sorun olur'mu?
Hyunjin:
Benim için hiç bir sorun yoknasıl istiyorsan öyle olsun
Felix:
çok teşekkür ederim HyunHyunjin:
rica ederimFelix:
acaba kırıldı'mı?|______________________________________
Hyunjin'den:
Felix'in böyle demesi beni nedensizce incitmişti. Zaten ona olan duygularımdan bile emin değildim. Sanırım ona aşıktım. Kaç yıldır böyle düşünüyordum. Ah ama onun için aynı şeyi söyleyecemeyeceğim. Benimle shiplenmekten bu kadar'mı rahatsız olmuştu?Yarın yeni albümümüz için dans karografisi yapıcaktık. Şimdi uyamam lazımdı ama gözüme uyku bir türlü gitmiyordu. Peki neden kırılmıştım ki Felix'e. O kadarmı çirkinim diye düşünüyordum. Aslında bizim aramız çok iyiydi. Şimdi birden bire neden böyle hissettiğimi bilmiyordum.
Artık uyumalıydım yoksa hiç iyi dans edemezdim. Peki şuan Felix'e karşı olan hisslerim nolucaktı? O mesaja çok kırılmıştım doğrusu. Şuan yeni yeni bir şeyleri farketmiştim. Changbin ilede çok shipleniyordu ama ona hiç bir şey demiyordu. Aksine gözümün önünde bir birlerine daha çok yakınlaşıyordular.
Evet Felix'ten soğumadım dersem yalan olur. Baya bir soğudum. Bence hem kamera hemde baş başa oluncada mesafemi korumalıyım. Zaten bu aralar ölüm tehditleri üstüne üstlük, zorba ilan edilmem beni daha da üzüyordu. Uyumalıydım, uyu artık diyordum kendime. Ama ben mal gibi hala düşünüyordum.
Saat 06:30'u geçiyordu ve ben uyuyamamıştım. Aferin bana gerçektende aferin. Gözlerim çoktan kızarmıştı. Cildim çok hassas olduğu için uyumadığım her halimden belliydi.
10 dakika sonra kalkmam gerekiyordu. Jeongin'in beni gelip, kaldıracağına adım gibi emindim.Ah benim tilki suratlım, onlada çok shipleniyordum ama bir defasında gözü dolmuş bir şekilde bana bir şeyler söylemişti. "Hyun, şirket uzak durmamızı isterse, benden soğurmusun" demişti. Jeongin benden kaçsada her zaman grupta en çok bana değer verdiğini söylüyordu. Ona karşı bende öyleydim.
10 dakika sonra kapım açılınca gülerek gelen kişinin Jeongin olduğunu gördüm. Beni görür görmez şok olmuştu. "Hyun, sen kalkmışsın" dedi kocaman gülümseyerek. "Evet kalktım bebek ekmek" dedim gülerek. Yine onu yatağa doğru fırlatmış ve gıdıklamaya baslamıştım. Çünkü o benim ona bebek gibi davranmamı seviyordu.
Hızlıca onu kaldırıp, konuşmaya başlamıştım. "Jeongin şimdi ben bir şeyler giyip geliyorum, ikimize özel masa tutarsın sen tamam'mı?" dedim gülerek. "Tamam Hyun" diyip, odadan çıkmıştı. Jeongin'e bir defasında çok kötü küsmüştüm. O zamandan sonra bana öyle iyiki. Duygularını ifade eden bir tip değildi ama sadece bana karşı farklıydı. Bunu tüm üyeler söylüyordu.
Üstüme kolsuz beyaz t-shirt, altıma ise gri eşofman giymiştim. Yüzüme hafif bir makyaj yapmıştım. En son son defa kendime bakmış ve vücut spreyimi sıkmıştım. İçimdeki tüm hisleri bir kenara bırakıp, bu gün gülümsemeye çalışıcaktım. Sonuçta Felix bana aşık olmak zorunda değildi. Bende sanırım onu unutmalıydım. Karşılıksız aşk çok kötü bir seymiş gerçekten....
______________________________________
Merhaba arkadaşlar nasılsınız? Böyle bir fic yapmak istedim zaten Hyunlix'in arası öylede iyi değildi. Şimdi düzelmeye başladı. Yüzük olayı ve s. Böyle bor fic görmüştüm. Ben ise farklı bir boyutda yapıcam. Umarım beğenirsiniz. Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın görüşürüz 😽🥟💓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
aşıkmıyım? /Hyunlix
RandomFelix ve Hyunjin her zaman shiplenen çifti fakat Felix bu durumdan hiç memnun değildi.