Hyunjin'den:
Sabah kalktığımda yanımda Jeongin'i görünce gülümseyemeye başladım. Uyukucu bebek işte. Hemen alnına öpücük koyup, saat'e baktım. İnanamıyorum bu kadar çok'mu uyumuştuk. Saat 15:03'ü geçiyordu. Ne iyiki bu gün hiç bir programımız yoktu. Hemen soğuk bir duşa girip, çıkmıştım. Bu gün içimde öyle bir hiss vardı ki sanki yeniden doğmuş gibiydim. Neden bilmiyorum ama içimde hiç bir sevgi hissi kalmamıştı ona karşı.Altıma gri eşofman üstüme ise gri kolsuz t-shirt giymiştim. Saçlarımı kurutmak gibi bir niyetim yoktu. Hızlıca gülümsemiş ve Jeongin'in üstüne atlamıştım. Bana alıştığı için her zamanki gibi gözünü açmış gülümseyeme başlamıştı. "Kalk hadi saat neredeyse akşam olucak" dedim azarlarcasına.
"Ama sende şimdi kalktın" dedi dudaklarını büzerek. "Ne o, sen uyumuyormuydun bebek ekmek?" dedim sinirli olmaya çalışarak. "Bağışla beni Hyunjin bey" dedi dudak büzerek. "Ayrıca git duş al" dedim yine azarlayarak. "Odama gitmek istemiyorum" dedi yine dudaklarını büzerek. "Odana gideceğini kim söyledi, ben sana rahat bir sehler veririm" dedim gülerek.
Hızlıca gülümsemiş ve yanağıma öpücük kondurmuştu. Ah sevimli bebekler gibiydi. Hızlıca ayağa kalkmış, banyoya girmişti bende dolabımdan ona bir şeyler seçmiştim. 15 dakika sonra odadan çıktığında aklıma iyi bir şey gelmişti. "Hadi yemek yemeye gidelim ne dersin?" dedim gülerek.
"Olur, ama geçen sefer bizimkile bizide davet etmişti şimdi biz etmesek ayıp olur" dedi gülerek. Doğru söylüyordu. "Tamam sen hazırlan ben grupa yazarım" dedim gülerek. Hızlıca telefonumu elime alıp bir şeyler yazmaya başladım.
______________________________________
Umarım beğenirsiniz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
aşıkmıyım? /Hyunlix
RandomFelix ve Hyunjin her zaman shiplenen çifti fakat Felix bu durumdan hiç memnun değildi.