25

649 54 49
                                    

Hyunjin'den:
Gözümü karanlık bir odada açtığımda, yanımda uyuyan bedene daha sıkı sarıldım, kokusu öyle güzeldi ki, o an hiç bitmesin istedim. Sadece başımı boynuna gömüp, koklamaya başlamıştım.

Sonra yanından kalkıp, güzel bir duşa girdim. Öyle yorgundum ki, hala yorgundum zaten, çok çalışmıştım proje için hemde baya, hatta çok çalışmıştık ikimizde. Duştan çıktığımda ışığı açıp, telefonumu elime aldım.

Saat 18:04'ü geçiyordu. Hızlıca Felix'in yanına uzanıp, onu uyandırmaya başladım. "Bebeğim, hadi uyan" dedim boynuna öpücük kondurarak. "Hmm" dedi mızmızlanarak. "Hadi akşam olmuş uyan güzelim, hadi" dedim dudağına buse kondurarak.

"Hyunjin, 5 dakika daha lütfen" dedi mırıldanarak. "Tamam o zaman, Yeji ile yemeğe gidiyoruz" dedim sırıtarak. "Ne" dedi yataktan sinirle kalkarak. Gülmekten neredeyse kriz geçirecektim. "İzin vermiyorum ben gidemezsin" dedi sinirle.

"Askm, gitmiyorum ki, sadece uyan diye söyledim" dedim gülerek. "Hyunjin of böyle yapma işte korkuyorum" dedi sinirle. "Özür dilerim bitanem, ama uyanman gerek" dedim gülerek.

Bana trip atarmış gibi, arkasını dönmüş ve öyle yatağa uzanmışdı. Ben ise onun üzerine çıkmış, onu hızlıca öpmeye başlamıştım. "Bitanem özür dilerim hadi barışalım" dedim gülerek. "Hayır" dedi kararla. "Of ne yaparsam barışırız?" dedim merakla.

Hızlıca beni süzmüş ve dudaklarını ısırmıştı. Düşündüğüm şey olamaz dimi. "Hyunjin, biz sevgiliyiz dimi" dedi merakla. "O nasıl soru tabiki sevgiliyiz bitanem" dedim gülerek. "Seni hissetmek istiyorum o zaman sevgilim" dedi dudaklarıma yaklaşarak.

Benim ise sadece nutkum tutulmuşdu. "Bitanem sencede çok erken değil'mi?" diye sordum endişeyle. İncinmesinden o kadar korkuyordum ki anlatamam. Hem belki pişman olur diye de korkuyordum. "Hayır geç bile kaldık, ama görünüşe göre sen istemiyorsun" dedi dudak büzerek.

"Tabiki istiyorum, sadece incinmenden ve pişman olmandan korkuyorum güzelim" dedim saçını okşayarak. "Hayır seninle hiç bir şeyden asla pişman olmam, eğer pişman olursamsa seninle bir şeyler yaşamadığım için ve ya o şeylere geç kaldığımız için pişman olurum" dedi gözlerimin içine
bakarak...

Hızlıca gülmüş ve dudaklarına yapışmıştım. Öyle tutkulu öpüyordu ki anlatamam. Hiç beklemediğim anda alt dudağımı ısırdığında boğuk bir şekilde inlemiştim. Bu ise onun hoşuna gitmişti. Tamam öyle olsun Felix bey. Dudağını öyle bir sertlikle öpüyordum ki, anlatamam.

Ama bu hareketim bile onun hoşuna gitmişti. Tabiki hiç bir şey karşılıksız olamaz dimi, tabi olamaz. Zaten bornozda olduğum için işim oldukça kolaydı. Kendime Felix'e ola bildiyince bastırmaya başladım. Onunda ağzında öyle bir boğuk inleme çıkmıştı. Sesi kalın olduğu için öyleydi tabi.

Hızlıca dudağından ayrılıp, boynunu öpmeye başlamıştım. O ise bu haraketim ile kendinden geçmeye başlamıştı bile. Hızlıca giydiği civcivli pijamalarını çıkarmaya başladım. Boxer'i ile kaldığında öyle melek gibi görünüyordu ki of....

Sadece bütün bedenini keşfetmek istiyordum. Göğüs uçlarına ulaştığımda galiba hassas noktasını bulmuştum. Hızlıca göğüs uçlarını emmeye ve ısırmaya başlamışım. O ise elini saçıma atıp, çoktan çekişdirmeye başlamıştı.

"Hyunjin gir artık içime be adam" dedi sinirle. "Tamam bebeğim sabret" dedim gülerek. Hızlıca boxerini çıkarmış ve onu öylece süzmüştüm. O fazlasıyla iyiydi. Kendi bornozumu açmaya başladığım sırada, birden kendimi altda hissetmiştim.

Ben ne olduğunu bile şaşırmıştım. "Bir azda ben bakıyım dimi tadına bebeğim" dedi gülerek. Boynumu, dudaklarımı öyle tutkuyla öpüp, emiyordu ki. Bedenim benden izinsiz yükseliyordu. Bornozu açmaya başladığında gözlerinde ki o istediği o tutkuyu o kararlılığı çok iyi görüyordum.

Beni soyduktan sonra, epey bir süzmüş ve dudaklarını ısırmıştı. "Fazla iyisin, sevgilim sen sadece benimsin" dedi gülerek. "Sadece seninim" dedim onu altıma alarken. Hızlıca iki parmağımı da ağzına yollamıştım. O parmağımı emerken ben çoktan tahrik olmuştum.

Hızlıca elimi ağzından çekip, deliğine konumlamıştım. "Bebeğim çok incineceksin" dedim hüzünle. "Hadi Hyunjin seni istiyorum" dedi mızmızlanarak. Hızlıca başımı sallayıp, iki elimi de deliğine sokmuştum.

Felix ise bu yaptığım hareket ile odaya en büyük inlemesini bırakmıştı. Bu inleme beni olduğum insandan başka bir insana sokmuştu sanki. Artık en çok istekli bendim. Elimi deliğinde defalarca döndürmüş ve genişlendiğinden emin olduğumda, hızlıca bacaklarını omzuma yerleştirmiştim.

"Hazır mısın?" dedim gözlerine bakarak. "Hiç olmadığım kadar" dedi kendinden emin bir şekilde. Aletimi deliğine konumlayıp içine girmişdim. Felix bir daha yüksek bir şekilde inlemişti. Hızlıca içinde hareket etmeye başlamıştım.

"Hyunjin, hızlı ol, yavaşlama hiç durma bebeğim" dedi kendinden geçmiş bir sesle. Adeta bir canavara dönmüştüm. Felix'in inlemeleri beni daha da ona itiyordu. Öyle hızlı ve istekliydim ki anlatamam. Sona ulaştığımda Felix bir daha yüksek bir şekilde inlemişti.

"Hyun... Hyunjin o-orası" dedi bir dana inleyerek. Galiba bulmuştum hassas noktasını bulmuştum. Sert vuruşlarıma devam ettiğimde artık ikimizinde geleceğinden emindim. "Sevgilim içime boşal" dedi istekle Felix. Ben ise elimi Felix'in aletine atmış hızlıca çekişdirmeye başlamıştım. Biliyordum benim dokuşum olmadan gelemezdi.

"Hyun- hyunjin ah geliriyorum" dedi kendinden geçmiş bir sesle. Sonunda elime boşaldığında, bende içine boşalmıştım. İçinden çıkmış yanına uzanmıştım. Öyle terlemişdim ki.... Çok yorulmuşdum, ben böyle yorulduysam Felix'i düşünemiyordum.

Birden bedenim gezen eller hissetdiyimde gözlerimi açıp bana istekle bakan gözleri görmeyi beklemiyordum.

"Bir tür daha sevgilim?" dedi istekli bir şekilde Felix

______________________________________

İlk defa smut yazdım.. Diğer 2 ficimde hiç smut yazmamıştım. Umarım beğenirsiniz. Baya utandım.... Görüşürüz 🤍😝✨🥟💍

aşıkmıyım? /HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin