12

725 82 43
                                    

Hyunjin'den:
Yeonjun, Felix'in bakışlarını anlamış ki, hızlıca araya girmişti. "O, zaman yarın bu görüşürüz, Hyunjin" dedi gülerek. "Görüşürüz" dedim gülüşüne karşılık vererek.

Tam gideceğim sırada, Felix önümü kesmişti. Hızlıca bileğimi kavrayıp, kendi odasına getirmişti. "Napıyorsun" dedim sinirle. "Hani öylesine yürüyüşe çıkmıştın" dedi sinirle.

"Evet yürüyüşe çıktım" dedim sinirle. "Yalnız olduğunu söyledin ama" dedi sesini yükselderek. "Kendine gel, Felix bana hesap soramazsın" dedim sinirle. "Tamam sakin bir şekilde soruyorum, neden Yeonjun ile bu saat'de, dışarıdaydın?" dedi sakinliğini koruyarak.

Anlaşılan kavga çıkmasını istemiyordu, çünkü benim kavga ederken ne kadar sinirli birine dönüştüğümü çok iyi biliyordu.

"Yürüyüş yapmayı teklif etti ve bende kabul ettim" dedim sinirle. "Arabada konuştuğunun kişide, Yeonjun'du öylemi?" dedi sakin bir şekilde. Ama sakin olmadığı her halinden belliydi. "Evet" dedim tok bir şekilde.

"Umarım, çok iyi arkadaşsınız" dedi gülümsemeye çalışarak. Fakat içinden sinir krizi geçirdiği her halinden belliydi. O biyle belirsizlik yaparak, beni çok yıpratıyordu.

Bende bu dediğine karşı sadece sırtmış ve hiç bir şey söylemeden odadan çıkmıştım. Kendi odama geldiğimde, modum öyle iyiydiki. Sadece üstümü değişip, kendimi yatağıma atmıştım.
Dakikalar sonra kendimi uykunun kollarına bırakmıştım.

Sabah gözümü açmamla, Jeonginin bana sarılması bir olmuştu. Hızlıca ona karşılık vermiştim. Ah, bebek ekmeğim öyle güzel gülüyordu ki. "Hadi, uyan 3 saat sonra konserimiz var" dedi gülerek.

Hızlıca ayağa kalkmış ve soğuk bir duşa girmiştim. Tabi her zaman olduğu gibi, Jeongin bana kombin seçmişti. Gülerek yanağına öpücük kondurmuştum.

"Teşekkür ediyorum, bebeğim" dedim gülerek. Berber güldüğümüz sırada, kıyafetlerimi giymek için, yeniden lavaboya girmiştim. Son defa aynada kendime bakıp, önemli eşyalarımı yanıma aldıktan sonra, Jeongin ile beraber odadan çıkmıştık.

Yine salonda her kes toplanmıştı. Hepimiz sırayla arabaya bindiğimiz sırada, Chan konuşmaya başladı. "Bu gün konsere, Yeonjun ve Soobin ikislisi gelicek, ön sıradan yer ayırmam lazım" dedi gülerek.

Yeonjun'ları ikimizde çok ama çok severdik. "Neden" dedi kaşlarını çatarak Felix. "Evet, Chan bana söylemişti ve ben biliyorum" dedim gülerek. İşte böyle havadan sudan konsere gitmiştik.

______________________________________

Fic neredeyse okunmuyor. Bu durum beni üzüyor. Hiç oy veren bile yok. Yorum bile yazanda yok. Yani kendim için yazıyorum gibi geliyor. İlk ficimde böyle olmamıştı. Ama neyse. Umarım beğenirsiniz. 🥟

aşıkmıyım? /HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin