29

470 49 60
                                    

Hyunjin'den:
Yine ve yine Yeji ile uçaktaydık. Benim hiç moralim yoktu. Felix kesinlikle benden soğumuştu. Sebebini bende bilmiyordum. Hiç bir şey yapmamıştım ki. Ama yinede onun burada olduğumuz zaman en çok yediği çikolatalardan almıştım.

Felix çok çikolata sevmezdi. Ama Fransa'da olduğumuz dönemlerde baya bir tüketirdi. Baya bir yolumuz vardı. Bilerek gece uçağa binmiştik. Yeji ayrı heyecanlıydı tabi. Onun adına çok mutluydum. Ryujinin, Yejiyi sevdiğini biliyordum, bir ara bu konu hakkında Ryujin ile konuşmuştuk.

Ben ise hala bebeğimi düşünüyordum. Ne yaptım da bana karşı soğuk oldu anlayamıyorum ki. Gözümü kapatıp, bir az uyumaya çalıştım. Belki uyuya bilirim diye umutlanırken, uyuyamadım. Of bana hiç bir zaman Hyunjin diye seslenmezdi sevgili olduğumuz zamanda.

Hep 'bebeğim', 'sevgilim', 'benimki', 'aşık olduğum adam' gibi şeyler söylerdi. Belki yine kıskançlığından yapmıştı herşeyi. Olsun yine gönlünü alırım. O benim herseyimdi. Bende onu Changbin'den baya kıskanıyordum. Ama zaten biliyordum aralarında abi kardeşlikten öte bir şey olamaz.

Neredeyse artık Kore'ye varmak üzereydik. 10 dakikalık yolumuz kalmıştı. Heyecanlanıyordum baya. Chan bana şirkette olduklarını söylemişti. 1 hafta sonra konserimiz olduğu için tabi. Uçaktan indiğimiz sırada arabaya binmiş ve şirketin yolunu tutmuştuk.

Ne tesadüf ki, Yejinin üyeleride şirketdeydi. "Hyunjin iyimisin?" dedi Yeji endişeyle. Burukça gülümseyip, konuşmaya başladım. "Ah, şey tabiki iyiyim baya iyiyim" dedim gülerek. "Hyunjin" dedi Yeji sinirle. "Benden saklamana gerek yok bir şey olmuş" dedi devam ederek.

Gülümsemem, pardon 'sahte' gülümsemem anında anında sönmüştü. "Yeji, Felix bana soğuk yapıyor, ben hiç bir şey yapmadım" dedim çaresizce. "Hyunjin, biliyorum merak etme, eminim seni seviyo, belki kıskançlıktan böyle yapıyor, görüşüncd aranızdaki buzları eritirsiniz eminim" dedi bana gülerek.

"Emin misin?" dedim endişeyle. "Eminim Huncin" dedi gülerek. "Huncin mi?" dedim kahkaha atarak. "Evet Huncin çok iyi değil'mi bundan sonra sana Huncin diyicem" dedi gülerek. "Tamam" dedim gülüşüne karşılık vererek.

Şirkete girdiğimizde Chan, Minho, Jeongin, Seungmin, Changbin kucağıma atlamışdı. "Seni çok özledim Hyun" dedi sımsıkı sarılarak Jeongin. "Bende seni özledim bebeğim" dedim gülerek. "Nerelerdeydin sıpa, özledik seni" dedi gülerek Chan.

Yeji dayanamamış Chan'ın bu dediğine yüksek seste kahkaha patlamıştı. "Sevgilim nerelerdeydin" dedi şakasına Changbin. "Host lan köpek" dedi Changbin'in kafasına vurarak Minho.
"Seungmin sevgilim nerede?" dedim heyecanla.

"Köpek bana daha sarılmadın, hemen sevgilim nerede Seungmin, host yok sana sevgilimi falan, her neyse gel sarılalım bebişim" dedi kucağıma atılarak Seungmin. "Delisin ama seviyorum" dedim kahkaha atarak.

"Hyunjin ben gidiyorum, sana haber vericem" dedi heyecanla Yeji. "Git ve söyle hemen şimdi" dedim güven verirmişcesine. Hızlıca bana kafa sallamış ve üyelerinin olduğu odaya girmişti hemen.

"Sevgilin, sevgilim ile prova odasında konuşuyo" dedi bana göz kırparak Minho. Hızlıca prova odasına doğru gitmeye başladım. Öyle heyecanlıydım ki bebeğimi çok özlemiştim. Prova odasına yakınlaştığımda kapının açık olduğunu görmüştüm.

Onlar beni farketmemişti bile. Ama Jisung baya sinirli görünüyordu. "O zaman neden soğuk yapıyorsun çocuğa" dedi sinirle Jisung. "Jisung of, nasıl söylesem bilemiyorum" dedi çekinerek Felix. "Söyle zaten sinirliyim, söylediğini söyledin" dedi sinirle Jisung.

"Çünki Hyunjin'in beni Yeji ile aldatdığını düşünüyorum, yapar bence çok yakınlar" dedi sinirle Felix. "Sen salak mısın?" dedi sinirle Jisung. "Yaparmı sence Hyunjin bunu, çocuk her saniye sana yazmış mal mısın, meslek arkadaşı onlar" dedi sinirle Jisung.

"Of bilemiyorum yapar işte yapar" dedi sinirle Felix. "Bu'mu ona güvenin bu'mu ona sevgin, sahi ya gerçekten seviyormusun Hyunjin'i?" dedi bağırarak Jisung. "Seviyorum tabi" dedi bağırarak Felix. Şok olmuşdum gözlerim çoktan ama çoktan dolmuşdu bile.

"Boş ver Jisung" dedim içeriye girip kapıyı sertçe kapatarak. İkisinin de bakışları bana dönmüştü. "Hyunjin" dedi sakin bir şekilde Felix. "Gerçekten'mi Felix, seni aldattığımı düşünüyorsun, sana deliler gibi aşıkken, Yeji, Ryujine köpek gibi aşıkken'mi?" dedim yüksek sesle bağırarak.

"Hyunjin, üzgünüm" dedi Felix ağlayarak. "Hala da'mı düşünüyorsun?" dedim merakla. Felix'ten hiç bir ses bile çıkmıyordu. "Peki ben anlayacağımı anladım, sen bana soğuk yaparken bile Fransa'da deliren adamın seni aldatacağını düşünüyorsun, peki tamam" dedim sakın kalmaya çalışarak.

Jisung bana destek vermek için belimi sıvazlamaya başlamıştı. "Bana güvenmeyen biri ile bir gelecek bir hayal, bir ilişki kuramam" dedim gözlerim dolu dolu. "Hyunjin" dedi endişeyle. "Bundan sonra sen kendi yoluna, ben kendi yoluma, bir daha yolun bana düşmesin Lee Felix" dedim kapıyı çarpıp çıkararak....

______________________________________

Merhabalar nasılsınız? Arkadaşlar bir konuya açıklık getirmek istiyorum. Okuduğum tüm ficlerde aldatan Hyunjin oluyo, kıran Hyunjin oluyo, herşeyi yapan Hyunjin oluyo her kes begeniyo. Ben farklılık yapıp rolleri değiştirdiğim için bir sürü saçma yorumlar alıyorum. Bence yaptığınız hiç adil değil. Sevgili okurlarım sizleri seviyorum yeni bir bölüm iyi okumalar 🤭💋✨🥟🤍

aşıkmıyım? /HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin