22

690 59 61
                                    

Hyunjin'den:
Yurda ulaştığımız anda bile hemen kendimi duşa atmıştım. Çünkü ben her zaman çok terliyorum. Hızlıca duştan çıkıp, prova için bana verilen kıyafeti giymeye başladım. Baya iyiydi anlaşılan.

Makyaj falan yapmama gerek yoktu zaten orada yapıcaklardı. Hızlıca vücut spreyi sıkıp, odadan çıkmıştım. Telefonumun çalmasıyla baya bir irkilmiştim. Arayan Yejiydi. "Efendjm" dedi dedim sakin bir şekilde.

"Hyunjin, ben seni aşağıda bekliyorum, hadi zamanımız yok" dedi gülerek. "Tamam bende iniyordum aşağıya" dedim gülüşüne karşılık vererek. "Öptüm o zaman hadi" dedi gülerek.

Hızlıca aşağıya inmiş ve Yeji'yi ağzın açık bir şekilde süzmeye başlamıştım. O çok iyiydi. "Çok iyi olmuşsun" dedik aynı anda. "Hayır sen daha iyi olmuşsun" dedi şok içinde Yeji.

"Şaka'mı yapıyorsun, mükemmelsin" dedim gülerek. "Bu arada saçımı boyatıcam full siyaha" dedim yine ekleyerek. "Bende sana onu söylecektim, siyah baya yakışır" dedi gülerek.

Hızlıca arabaya binip, konser alanına gitmiştik. İnanılmazdı sadece 5 dakikalık bir dans için bir çok idol burada olucaktı. Hızlıca makyöz odasına girdiğimizde, hemen saçımı boyamaya başladılar.

Yeji'nin saçına ise fön çekiliyordu. Yine telefonum çalınca aramaya baktım. Arayan Chan'dı. "Efendim Chan" dedim gülerek. "Hyunjin biz daha sonra gelecekmişiz öyle söylüyorlar, özür dileriz yanında olamicaz, sadece izleye biliriz" dedi sinirle. Anlaşılan böyle kuralları sevmediği için sinirlenmişti.

"Sorun yok, Chan sözleri çok seviyorum, zaten yanımda olmasanız bile kalbimdesiniz" dedim gülerek. "Bitanem sende bizim kalbimizdesin, öpüyorum şimdi seni bir azdan oradayız" dedi gülerek. Duygulandığı çok belliydi.

Hızlıca telefonu kapayıp, saçıma odaklanmıştım. Siyah bana yakışırdı ama şimdi nasıl olacağını bilmiyordum. Çünkü uzun zamandır siyah yapmıyordum. Yeji bile baya yakışıcağını söylüyordu.

Saçım biter bitmez, bir az beklememiz gerekiyordu. Yeji ise elinde yemekler ile bana doğru geliyordu. "Çok acıkmıştım" dedim gülerek. "Aynen bende çok acıktım" dedi gülüşüme karışıklık vererek.

Hızlıca yemeklerimizi yeyip bitirmiştik. Bu sırada Yeji'ye makyaj yapılmış bana ise fön çekilmişti. Saçım istediğim gibi siyahdı artık. Gerçekten çok yakışmıştı. Kendimi baya beğenmiştim. Daha sonra ise makyajım yapılmıştı.

Şimdi doğruyu söylemek gerekirse, bu gün daha bir heyecanlıydım sebebini bende bilmiyordum. Son 15 dakikamız kalmıştı. Biz dansı yeniden yapmaya başlamıştık. Evet çok iyiydik ama ya heyecandan bir şeyler yapamazsak diye de düşünüyordum.

"Hey Hyunjin bana bak, her şey iyi olucak" dedi bana sarılarak. "Biliyorum ama heyecanlandım" dedim sarılmasına karşılık vererek. 15 dakika sonunda bitmişti ve biz sahneye çıkmıştık.

Sonunda tüm alkışlar eşliğinde dans etmeye başlamıştık. Baya iyiydik, yani sahnede ben hiç heyecanlı değildim. Neredeyse heyecanım yok olmuştu. Yeji ile dansımızı tamamlamış ve son defa da bir şarkı söylemiştik.

Sonunda tüm gösterimizi bitirmiştik ve tüm idoller bizi alkışlamaya başlamıştı. Biz ise geldiğimiz gibi soyunma odasına geri dönüp sadece dinlemeye başlamıştık.

"İyi iş çıkardık" dedi gülerek Yeji. "Aynen fazlasıyla iyiydik" dedim gülerek. Kapı açılınca gelen kişiye göz atdım. Gelen Felix'ti. "Hızlıca yanıma gelip, oturmuştu ben ise ona gülerek bakıyordum.

Anlaşılan yine kıskanmıştı, çünkü yüzü kıpkırmızıydı. "Şey, Yeji bize müsaide edermisin?" dedi sinirle. Yine sinirliydi mükemmel. "Tabi" dedi Yeji odadan çıkarak. "Yine ne yaptım" dedim gülerek.

"Saçın yakışmış" dedi mırıldanarak. Sinirle Felix birden bire kedi yavrusuna dönmüşdü. "Teşekkürler" dedim gülerek. "Son haraketde baya yakındınız" dedi sinirle. "Evet son haraket öyleydi" dedim mırıldanarak.

"Hyunjin" dedi sözlerini toparlamaya başlayarak. "Efendim" dedim gülerek. "Yani işte bu shiplerden falan rahatsız olduğumu söylemiştim, ama rahatsız değilim, linçler bile umrumda değil, yani hep düşünürdüm ben Hyunjin'i neden kıskanıyorum falan, ama sonunda buldum" dedi kararla.

"Ben sana çok aşığım" dedi kırık bir şekilde. "Ama bu söylediğimi unut, yani biliyorumki öyle bir şey olmayacak, en azından arkadaşlığımızı bozmayalım" dedi buruk bir şekilde gülümseyerek.
Tam gideceği sırada kolundan tutup kendime çekmiştim onu.

Hızlıca ve kararlı bir şekilde dudaklarına yapışmıştım

______________________________________

Umarım beğenirsiniz 😊🤙🏻✨🥟💕💍

aşıkmıyım? /HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin