İnce,zarif kadınım mı? İsmimin anlamı zarif kadın yani ama bunu arabamın üzerine kim koydu ya?! Gizli hayranım falan mı var acaba ben bilmiyorum.
Yazıya hayran kalmıştım. Yani nasıl desem başkaydı.. Harfler bir kalemle nasıl böyle güzel yazılırdı ki?! Mürekkeple yazılmış gibiydi..
"Ne yani Ahu işi gücü bırakıp bir cümleyle uğraşıp zaman mı kaybetmek istiyorsun?" dedi içimdeki susmak bilmeyen sesim.. Kâğıdı çantama koydum, yani belke lazım olurdu.. "Kâğıt parçasını ne yapmayı planlıyorsun Ahu?"...
İşe gitmeliyim ben. "EVET,İŞE GİTMELİSİN APTAL" .
Arabamın kapısını açıp, oturdum. Arabama bayılıyordum. Geçen yıl aldığım kızımı seviyordum. Kia Sorentomm benim bağlı kaldığım tek şeylerden biriydi. Ben müziksiz asla araba kullanamazdım. Yola başlamadan önce radyoda rastgele çalınan müzik seçtim.. Hadi ama tiktok, instagram bitmedi, radyoda mı başladın? Ali Cabbar??!
Güzel şarkıydı ama bazı şeylerin fazlası yoruyordu..Dinlemeye devam etdim. Yola koyuldum. Bu sıcak beni öldürüyordu.. Evet tabi ki bu yılda her yıl gibi yüz yılın en sıcak günleriydi!! Şarkıyı ağzımda mırıldanıp arabayı kullanıyordum ama gözüme bir şey çarptı..Fantastik kitap fazla okuyordum yani onun etkisi mi acaba?? Şehrin ortasında,yol kenarında beyaz at vardı!!!! Üzerine garip kiyafetler giymiş adam!!!...
Kostüm müydü bu ya? Sabah sabah kostüm partisi yapan salak kim? VE PARTİYE NEDEN ATLA GİDİYOR? Atları hep severdim. Adam orta yaşlı biriydi. Hiç kimse ona bakmıyordu. Ne yani ben mi görüyordum yalnız?? Hadi amaa bu siktiğim gün nasıl geçiyordu böyle?
Önce mürekkeple yazılmış kâğıt. Sonra at üstünde yolculuk yapan adam..Akşama doğru baykuşlar mektup falan getirmez inşallah..
"İŞ"!!!!
Bas, kızım, bass! Hızımı artırdım, işe geç kalmak benim için felaketdi. İşin başlamasına yarım saat kalmıştı ve ben çok hızlı gidiyordum..Yorucu, sıkıcı günün ardından eve gitmek için yerimden kalktım. Annemi aradım. "Annelerin en güzelii, en çalışkanı bu gün eve teşrif buyuracak mısınız?" Annemin gülme sesi benim yüzümü de güldürdü. "Ahum, bilmiyorum kızım, patron kafamın üstüne dikildi. Fransızca bildiğime pişman oldum ben.." Güldüm. "Annem ben eve geçiyorum o zaman. Sende kendine dikkat et." Annemi kaybetmekden korkuyordum.. Çok fazla korkuyordum. Annem "tamamdır Ahu komutanım" diyip güldükten sonra bir birimize öpücükler gönderip vedalaşdık.. Odamdan çıkarken patron içeri girdi.
Bora bey 40 yaşında,çalışkan iş adamıydı. Benim yeteneğimi fark edip çalışmama yardım etmişdi.
-"Çıkıyor musun Ahu?"
-"Evet, Bora bey. Şimdi işim bitdi. Dosyalar tamam. Yarın odanıza bırakırım. Bu gün annem misafirlerle ilgi-". Beni durduran Bora beyin yanıma gelmesiydi. Yanıma yani AĞZIMIN İÇİNE GİRİYORDU. " Bir şeymi oldu Bora bey?".
Dudaklarımı izliyordu.. "Yoo..""NE YOO??? Defolup gitsene piç herif " desemde içimden "O zaman ben çıkayım Bora bey" söyleyip geçmek isterken beni duvarla masamın arasında kolları arasında haps etdi. NE YAPIYORDU BU ADAM??? "Bora bey çekilir misiniz?"
Hiç bir şey demedi.Arkamı çevirdi, beni göğsüne dayadı. Duvara yüzümü bastırdı. "BIRAK BENİ!" bağırdım. Kulağıma fısıldadı "Hadi ama bebeğim sende beni istiyorsun.." Kendini bana bastırtı arkadan.. İğrenç aleti arkamda taş gibiydi. Kendini bana dayamışdı. "Hadi Ahu kimsenin haberi olmaz.. Bu işte çok iyiyim ben. Seni sikmek için bana yalvarıcaksın.. Düşünsene, aletimi ağzına dayadığımı, ağzına deli gibi boşaldığımı falan... Güzel olmazmıydı seksi, küçük kız?"...
ARTIK YETER. İŞİM ELİMDEN GİTMESİN İSTERDİM AMA SİKİYİM İŞİNİ.
Dirseğimi aletine geçirdim. "PİSLİK HERİF ANNENİDE BÖYLE SİKİYORLAR ODALARDA. ONDAN MI ÖğRENDİN?? KIRK OROSPU GELSE SENİN GİBİ PİÇ DOĞURAMAZ LAN. SENİN AĞZINA ÖYLE SIÇARIM Kİ, TEK SEFERDE YUTAMAZSIN OROSPU EVLADI."
Odadan koşar adımlarla çıktım. Kendimi ofisten dışarı attım. Arabamı çalıştırdım. Eve hızla sürüyordum. Gözlerim dolmuşdu. Hayır, bir bok herif yüzünden ağlamamalıydım. " Güçlü ol, Ahu" kendime fısıldadım. Sabah fazla uzun olan yoldan fazla hızlı geçtim..
Evdeydim. Duş almıştım. Salonda oturmuştum. İşimi kaybetmiştim. Umrumda değildi. Anneme anlatmalı, onu bu işden uzak tutmalıydım. Ama annem işine benim gibi aşıkdı... Hadi ama bir tacizciyle çalışmamalı..
Ben hiç kimseyle birlikte olmadım.. Şey yani olamadım. Babam yüzünden hep erkeklerden uzak durdum. Hepsi aynıydı.. Bu devrin erkekleri aynıydı...
25 yaşım vardı ve ben hiç kimseyle yatmamışdım. Aslında nasıl desem ben fazla azgındım. Yani hep hayal kurup kendimi rahatlatmaya çalışırdım. Ama önüme gelenle yatmamalıydım. HELE 40 YAŞINDAKI PATRONUMLA ASLA!!! Televizyonda şu porno sitesini aradım. Bir video açtım. Öpüşmeler.. Vücutların bir-birine değerken sesleri... Yükselmiştim..
Tişörtümün üzerinden göğsüme dokunmaya başladım. Televizyonda erkek kadına öyle yapıyordu. Tişörtümü üstümden çıkardım. Göğüs uçlarımı sıkmaya başladım. KAHRETSİN!!! Biriyle olmak istiyordum.. Göğsüm dikleşti. Nefesim de derinleşmişti.. Elimle külotumun üzerinden vajinamı okşamaya başladım. "Ah..." sesim kendime yabancı geliyordu..Belkide patronla orada yatmalıydım. NE DİYORUM BEN??? Kilotumu üstümden çıkardım. Parmağımla yavaş yavaş haraketler yapıyordum. Diğer elimle göğsümü sıkıyordum.. Videodakı kadının sesleri beni tahrik etmişdi... Boşalmak üzereyim.. "Evet, Ahu hadi ,kızım boşal" kendime boşalmak için yalvaracaktım... "Hadi.. Ah.. Ah.."...
"Şey.. Öyle değil, parmağını daha içe sok.."
Yaptım.. yapmak zordu.. ama- NE??? bunu bana söyleyen ben değildim.. Bir erkek sesiydi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zamana Karşı Aşk +18
ChickLitHer şey bu aşka karşıydı...İnsanlar,evren,zaman... Tanrı bile... Aşk bu değil mi zaten? İmkansızı oldurmak...Herkese karşı kazanırken bir kişiye hep yenilmek... Bu kaybetmenin seni öldürmesi ve her zaman yaşatması... Kendini kaybetmek... Onu bulmak...