Merhabalar efenim.
Nasılsınız?
Ben iyiyim.Bu benim ilk hikayem.
Kendisini düzenlemeye karar verdiğim için yayından kaldırmıştım tee bir zamanlar...
Şimdi teker teker tekrar paylaşacağım.
İlk bölüm yayın tarihi...
17.07.2023
PazartesiKeyifli okumalar dilerim 🧚🏻♀️
"Hande, neyin var senin?"
Son günlerde en çok aldığım soruyla bitiriyoruz günü yine. Gülümsemeye çalıştım zorla, sanki soruyu soran minik kadın anlamayacakmış gibi.
"Bir şeyim yok Singe."
Gözlerini devirerek geçti yanımdan ve yürümeye devam etti.
"Hıhı, evet Handan bir şeyin yok ya gerçekten. Neyse kurcalamayacağım çıkar zaten kokusu yakında."
Kapıyı açıp soyunma odasına girdi. Hiç sesimi çıkarmadan takip ettim onu. Sesimi çıkarırsam bu sefer döverdi kesin beni.
Hızlı bir duş alıp hazırlandım hemen. Çantamı toparlayıp kalktım oturduğum tabureden.
"Çıkıyorum ben. bir hafta sonra görüşürüz kızlarım."
Öpücük yolladım hepsine. Simge kaşlarını çatıp bana doğru uzandı oturduğu yerden. Gözlerini kısıp iyice yaklaştı.
"Nereye?"
"Kendimle baş başa kalmaya ihtiyacım var sanırım, biraz tatil yapıp kendimi dinleyeceğim."
Masumca gülümsedim, o da bana bakıp gülümsedi hemen.
Sarılıp vedalaştım herkesle. Odadan çıkarken Simge arkamdan bağırdı."Handan o telefonunu açık tut! Sana ulaşamazsam yıkarım ortalığı!"
Bir kahkaha attım.
"Tamam anne!"
Kapıdan çıkıp derin bir nefes aldım.
Evet, an itibariyle gülmeyi kesebilirim.
Arabama doğru yürüdüm hızlıca, kapıyı açıp oturdum. Bağıra çağıra ağlamak geliyor içimden ama sakin olmaya çalışıyorum. Arabamı çalıştırıp eve doğru sürmeye başladım.
Bana ne olduğunu sormayın, çok kötüyüm bu ara. Aşk hayatım tam bir fiyasko! Aileme şimdi hiç girmeyelim. Tüm bunlar yetmezmiş gibi performansım da düşüyor günden güne, toparlayamıyorum kafamı bir türlü. Bana destek olması gereken insanlar da köstek olunca durum bu işte. Böyle bir ben çıkıyor ortaya.
Sezonun son maçını oynadık bugün, bu yıl bize ne şampiyonluk ne madalya var. Çok kötü bir sezon geçirdiğimi de söylememe gerek yok bence. Bir hafta önce kulüpte gördüm onu tekrar neden gelmiş bilmiyorum ama gelişi hiç iyi olmadı.
Körkütük aşık olduğum uğruna neler neler yaptığım kızın beni aniden terk edip bir yıl sonra şak diye karşıma çıkmasını beklemiyordum tabii. Bir de şans istiyormuş benden. Güleyim de boşa gitmesin bari. Ama kafamı karıştırıyor işte yine. Bok vardı çünkü tam bu zamanda gelecek!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Duyuyorum Söyle [HanZeh]
FanfictionGüneş, usul usul terk ediyor günü. Martılar son seferine çıkmış, serinlik çökmeye başlamış yavaştan. Dolunay var bu gece, belli etmeye başlamış kendisini. Bir kız oturuyor o sahilde, oldukça düşünceli, gözleri hafif nemli. İzliyor güneşin sessizce...