Buralar yavaş yavaş
alev almaya başlıyor 🔥
İyi okumalar dilerim 🧚🏻♀️
Bölümü okurken medyadaki şarkıyı dinleyebilirsiniz.Hande Baladın
Antrenman bitmişti. Hepimiz yorgunca soyunma odasının yolunu tuttuk. Herkes oturup derin bir nefes alırken aklıma bir şey geldi.
"Aaaaa unuttum! Sevgilim hepinizi öpmemi istemişti."
Dudaklarımı büzdüm üzgünce. Elif de hatırlayıp kalktığı hemen ayağa.
"Sen sağdan, ben soldan Hande. Saliha'nın selamı var size. Çok özlemiş hepimizi, herkesi öpün dedi."Elif Tica'ya sarılıp öptü.
Ben de Simge'ye sarılıyordum. Simge'den ayrılırken Zehra'ya kaçamak bir bakış attım. Kaşlarını çatmış, dudaklarını büzmüş bana bakıyordu öfkeyle. Küçük bir çocuğa benziyordu. Önüme dönüp gülümsedim hemen.Herkese sarıldıktan sonra sıranın sonuna doğru yaklaştım. Elif de gelmişti yanıma. Selin benim karşımda, Zehra da Elif'in karşısında duruyordu. Selin'e baktım önce gülümsedi bana tebessüm ettim ben de ama ona sarılmak istemiyorum.
Başımı kaldırıp Zehra'ya baktım. Tek kaşını kaldırmış, biraz sinir biraz merakla izliyordu beni.
Elif bir anda önüme atlayıp Selin'e sarıldı. Yanımdan geçerken sadece benim duyabileceğim bir şekilde "Allah cezanı versin Hande" demişti. Gülüşümü tuttum içimde. Kollarımı uzatıp Zehra'ya yaklaştım. Hala aynı şekilde bakıyordu bana. Omuzlarından tutup kendime çektim ve sımsıkı sarıldım ona. Kimseye böyle sarılmamıştım. Çok dikkat çekiyor muydum acaba? O da kollarını doladı belime ve kulağıma doğru fısıldadı.
"Niye sevgiline sarılmadın baladın?"
Kaşlarım çatıldı hemen! Yüzümü geri çekip çatık kaşlarla baktım Zehra'ya. Oldukça ciddi görünüyordu. Tam ağzımı açacağım sırada Tica konuşmaya başladı. Hay arkadaş ya sabahtan beri bir konuşmama izin vermediler.
"Akşam Kulüp bizim için bir davet düzenliyor. Saat sekizde hepiniz orada olun. Ben size konumu atacağım. Unutmadan, yanınızda bir arkadaşınızı da getirebilirsiniz."
Tica konuşmasını bitirince Zehra'ya geri döndüm.
"Hande!"
Tica'ya baktım tekrar. Bize doğru yaklaşıyordu.
"Fazla içip dağıtmak yok. Anlaştık!"
Gözlerimi devirdim önce. Sonra masumca baktım ona. Zehra da dikkatle bizi izliyordu.
"Ne zaman öyle bir şey yaptımm?"
"Geçen sene, seni havuzda bastığımı unutuyorsun güzelim."
Gözlerim büyüdü aniden. Siktir. Söylenecek şey mi şimdi bu.
Elim benden bağımsız havalanıp alnımı buldu."Neey?"
Başımı hemen Zehra'ya çevirdim. Şaşkın ve sinirli gözlerle bakıyordu. Niye sinirlendin ki sen şimdi?
Tica, Zehra'ya bakıp konuşacağı sırada böldüm onu."Tamam hayatım, anlaştık!"
Gülümseyerek ayrıldı yanımızdan. Zehra'ya döndüm tekrar. Sol bacağını sallıyordu.
"Seninle bir kahve içip konuşalım mı biraz?"
Yeşillerini, kahvelerimi dikti. Ateş gibiydi gözleri, sıcaktan bedenim titredi. Bana doğru yaklaştı. Sessizce konuşmaya başladı. Ama gözlerimi alamıyorum ki ben dudaklarından!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Duyuyorum Söyle [HanZeh]
FanfictionGüneş, usul usul terk ediyor günü. Martılar son seferine çıkmış, serinlik çökmeye başlamış yavaştan. Dolunay var bu gece, belli etmeye başlamış kendisini. Bir kız oturuyor o sahilde, oldukça düşünceli, gözleri hafif nemli. İzliyor güneşin sessizce...