14.Kapitola

1.5K 102 6
                                    

Prišla som k Dominicovi. ,,Sadni si sem 😃" ,,Ďakujem"
Sadli sme si na gauč. Pozerali sme Profesionálov. ,,Musím si odskočiť!" ,,Okej!" Sedela na gauči a čakala keď Dominic vide. Keď prišiel hodila som ho na gauč a začala som ho bozkávať 😗. Páčilo sa mu to. Potom sme sa rehotali.
(Obrázok ⤴️.)
,,Sorry...nechala som sa uniesť!" ,,Mne to neprekážalo" usmial sa na mna uchylnim pohľadom. ,,Chybaš mi každý deň, každú minútu, každú sekundu.!" ,,Ty to myslíš naozaj..." ,,Vždy sa takto blbo pýtaš...a pozdrav Eli už musím!" Postavila som a už som bola pri dverách. ,,Zostaň!" Hodil ma o stenu a bozkával ma vášnivo. Ani neviem ako ocitli sme sa na gauči. Dala som mu dole bundu aj on mne. Ďalej to nepokračovalo. Ležal na mne. Spadla som s gauča. Stále ma bozkával s rehotom. ,,Už predtaň prosím!" ,,Ako chceš!" ,Dik..." Hodila som ho na gauč, sadla naň a začala som ho bozkávať na krku a potom na ústa. Dal mi frandzúzaka.
Skončili sme.
,,Už musím ísť!" ,,Nechot!" ,,Zajtra v škole!" Pozrela som sa na hodinky bolo 16:36. Bežala som domov a začala si robiť úlohy. Cely čas som myslela čo sa to stalo. Dala som si slúchatka a odišla som z reality. ,,Samanta žiješ?" vytrhol mi slúchatka z uši oco. ,,Žijem" ,,Chod sa navečerať a spať ráno vstávas!" ,,Okej...na večeru som mala pizzua slimáky. Obliekla som si pyžamo a hneď som zaspala okolo 20:00.

No babenky..kazsy deň 2 časti...teraz mám čas 😂😂😂😂 zajtra neviem či vídam asi nie aspoň máte čo čítať a je krátka sorry nevedela som čo tam mám dať nechcela som tam mat nič uchylne. 😃
Caute a ĎAKUJEM ZA READY A HLASY...AJ ZA MOJU PRVÚ KNIHU...AK STE JU NEČÍTALI TAK MOŽTE. 😉😉

Z kamarátstva láska ✔Место, где живут истории. Откройте их для себя