Prvý deň v škole
Hodina Bioly. Všetci sme v tej istej triede 😉. Máme 45 ročnú učitelku. Na hodine Bioly sedím s Melissou.,,Sam pôjdeš na drť ?" ,,Okej...a Tessa?" ,,Tá nemôže pýtala som sa jej, musí strážiť sestru!" ,,Po škole...sa pôjdeme prezliecť." ,,Prídem po teba !" ,,Okej"
,,Dievčatá nebavme sa!" ,,Áno"
Dominic sedel pred nami s Mattom. Tessa sedela s Jeremym.Po škole som bežala domov. Spadla som na Dominica. Keď sme tak dlho neboli zabudla som na jeho krásne modré oči😗. Videla som že ma blonďavý melír je ešte viac sexy. Vráťme sa k realite. ,,Sorry" ,,Nič"
--------Pohľad Dominica--------
,,Je ešte krajšia...skoda,keď som ju tak dlho z blízka nevidel ma krásne modrozelene oči.
-----------pohľad mňa---------
Už som doma. S Melissou sme sa dohodli že sa oblečieme štýlovo. Ja som si dala bielu šiltovku , čierne legíny a Rifľovú bundu.
(Obrázok :D tá hnedovlasa je Samanta ).Už sme za centrom. ,,Čo budeme robiť?" ,,Mám nápad...poďme zavolať Dominica a Matta!" ,,Dobrý nápad"
Melissa zavolala chalanov.Sadli sme si k najbližšej lavičke. Sadli sme si na chalanov. A začali sme sa bozkávať 😗. S Melissou nám úplne preplo. S chalanmi sme chodili do obchodov. Kúpili si florbalové hokejky a futbalovú loptu.
S Melissou sme išli na WC a robili sme si tam selfie. Chalani nás čakali.
,,Dominic ty chodíš so Sam?" ,,Neviem...ani neviem prečo sme sa začali bozkávať!" ,,Tak sa jej opýtaj ale nie teraz lebo jej pokazis náladu!" No chalani ideme na zmrzku. Ja som si dala čokoládovú zmrzku, mala som ju spoločnú s Dominicom. Melissa mala jahodovu zmrzku spoločnú s Mattom. ,,Koľko je hodín?" ,,Počkaj...do pici kde mám mobil a už mám je presne 14:27." ,,Diky Matt" poďakovala som.
,,Ja s Mattom už musíme ísť Caute!" ,,Caute!",,Čo buďeme robiť?" ,,Neviem...mám nápad môžeš ísť ku mne Sam!" ,,Rada 😃"
14. Kapitola pokračovanie 😂😂. Majte sa babenky možno ešte dnes dám 14 kapitolu 😂😂😹😹.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Z kamarátstva láska ✔
RomanceMenšie upozornenie!!!! Táto kniha bola písaná dááávno! Je tam veľa chýb, lebo v tedy som ešte nevedela pisát (knihy).Ospravedlňte ma z toho. Keď si nájdem čas, tak tie kapitoly určite opravím. Prosím vas ak nemáte chuť na chyby nečítajte toto. 30.1...