16.Kapitola

1.5K 91 2
                                    

Po škole som išla s Dominicom na rande. Prisli sme k nemu domov. Tam bolo naše rande. Spravili sme takú debilinu obliekli sme si to iste.
Bolo 27*C. Sadli sme na zem, držali za ruky a rozprávali. ,,Dom nechcem ťa uraziť 😕 ale nepodvádzaš ma so Zoei?" ,,Ako si na to prišla?....a ako ťa to napadlo!" ,,Ja neviem...videla som vás keď ti brat dal päsťačku.!" ,,No...nerozišiel som sa s ňou!" Postavila som sa a pozerala som sa do jeho oči. ,,Počkám pokým sa s ňou rozišiel....a viem že ma využívať na na...!" ,,No na čo?!" Zakričal. ,,Asi môžeš vedieť nejdem to hovoriť!" ,,Povedz!" ,,Okej na s**!"
Odišla som. Neplakala som udržala som sa...lebo som spravila dobre.
Dominic prišiel ku mne a dal mi Facku. ,,Prečo si mi to spravil?" ,,Aby si sa spamätala!" ,,Nechaj ma tak...a keby si vedel ja ťa Milujem....ja len čakám keď sa s ňou rozideš!" ,,Okej....a mám futbalový zápas išla by si tam so mnou?" ,,Ak sa s ňou rozideš!" ,,Nie...ja s ňou nechodím to bolo len tak....ja ťa milujem viac!" ,,Dobre,...a prídem na zápas!" ,,Ďakujem!" Začal ma bozkávať. ,,A kedy máš zápas?" ,,Zajtra o 15:30." ,,Okej prídem 😃....a už musím čau! ,,Čau"

Prišla som domov , bola som sama doma. "Klop-Klop" otvorila som. ,,Čau",,ahoj....to si ty Kendall?" ,,Yes som, to som sa tak zmenil keď ma nepoznáš?" ,,A ako veľmi,...pod dnu!" ,,Diky" ,,ako sa ma Carly?" ,,Fajn ale niesme spolu! ,,Skym je ? 😦" ,,s Jamesom!" ,,Aha a čo máš nové?" ,,No mám skupinu s Jamesom, Carlosom a Loganom!" ,,Gratulujem a ako sa voláte?" ,,Big Tíme Rush!" ,,Aha!" ,,A nešla by si s nami do Ameriky?" ,,Neviem asi nie!" ,,Prečo ?" ,,Prídem za tebou...nechcem ti to prezrádzať!" ,,Aha tak Okej!.no už musím letieť na skúšku! Čau" ,,čau" a zabuchól dverami. Zavolala mi Tessa.
Áno?
Jeremy sa sťahuje do Amriky a Jack môže byt u nás v partii?"
Môže...a kde je teraz Jeremy?"
Doma!"
Okej čau"
Cau"
Zobrala som si mobil kľúče a bežala som za Jeremym domov musela som ísť Autobusom.
Prišla som k nemu domov...zaklopala otvoril mi on. Pozrela som sa dnu a videla som krabice. ,,Čo tu robíš?" ,,Prišla som sa rozlúčiť!" ,,Tak okej" Objala som ho. ,,No musím , ešte sa pobaliť a prídem vás navštíviť!" ,,O-Okej" ,,Neplač prídem!" A postiskala som ho posledný raz.

Prišla som domov. Sadla na posteľ a písala som si s Dominicom cez Facebook 😀 až do jednej rano.

Z kamarátstva láska ✔Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ