"Máte dievčatko." Rozplakala som sa. "Je zdravučké." Sadla som si a postavila sa. S Dominicom som sa pobrala k dverám.
"Dovidenia" a vyšli sme.
"Aké dáme meno?" Opýtal sa.
"Páči sa mi meno Megan Shortová a ty by si dal aké?"
"Nejaké neobyčajne. Jasmine Shortová."
"Jasmine je pekné meno. Bude sa volať Jasmine Megan Short."
"Perfektne." Pobozkal ma.
A ja som ho pobozkala. Potom sme sa začali bozkavat.
"Milujem ťa." Pošepkal mi na pery.
"A ja teba." Chytila som ho za ruku.
"Nepôjdeme sa najesť?"
"Môžme. A kde?"
"Za rohom je reštaurácia tak môžme sme tam ísť."Prišli sme do reštaurácie. Sadli sme si za stôl k oknu.
"Dobrý deň, čo si dáte?" Opýtala sa nás čašníčka."Ja si poprosím špagety. A dva hamburgery." Povedal Dominic a čašníčka si to zapísala a odišla.
"Prečo dva?"
"Lebo ješ za dvoch." Zasmial sa.
Hrala som na urazenú. A odula spodnú peru."Prepáč." Priniesli nám jedlo.
"Neprepáčim ti." Začala som jesť hamburger. Mal pravdu. Zhltla som hneď. Ale som riadne hladná.
"Ako to mám odčiniť?" Usmial sa. Ach...keď ho vidím sa usmievať som v siedmom nebi.
"O niečom by som vedela." Uškrnula som sa.
"Ale to nemôžem veď čakáme bábo!" Buchla som ho do ramena.
"Ty pervezák!" Zobrala som si do ruky druhý hamburger.
"Tak sorry. " Naklonil sa. Hamburger som položila na stôl. Prehltla som zbytok, čo som mala v ústach.
"Netvár sa keby to bola tvoja prvá pusa." Priblížila som sa bližšie.
Začali tam v reštaurácii kričať "Kiss! Kiss! Kiss!" Pobozkali sme sa."Užsom to odčinil?"
"Trošku. A čo buďeme dnes robiť?"
"Samanta, budeme ležať na posteli a rozprávať sa. Pozerať filmy a jesť čipsy." Odišiel zaplatiť. Fotili ma. Prečo?
Prišiel Dominic.
"Čo to má znamenať?".....Koniec. Po dlhej dobe. Sorry.
PS: ďalšia časť 20 hlasov a 5 komentárov
KAMU SEDANG MEMBACA
Z kamarátstva láska ✔
RomansaMenšie upozornenie!!!! Táto kniha bola písaná dááávno! Je tam veľa chýb, lebo v tedy som ešte nevedela pisát (knihy).Ospravedlňte ma z toho. Keď si nájdem čas, tak tie kapitoly určite opravím. Prosím vas ak nemáte chuť na chyby nečítajte toto. 30.1...