24.Kapitola [Koniec?]

1.3K 85 7
                                    

V Paríži

Otvorila som dvere s taxíka. Stali sme pred luxusným hotelom a pri ňom more. "Dominic ja nemám slov." Objala som. Vyšli mi slzy štastia. "Poď ideme sa ubytovať!" Recepcia bola nádherná. S Dominicom sme dostali karty a náramok. "V hoteli sú bazény?" " Sam sú neboj sa." Usmial sa ako sa nikto nevie len on. Išli sme do výťahu. Stlačili číslo 5. " Izba 461." Zahlásil Dominic. Otvorila som dvere. "PREKVAPENIE!" Vyskočili na mňa. Tessa,Melissa, Matt a Jack. Zasmiala som sa. Hodila som sa Dominicovi do hrude a začala som znova plakať. Znova ale od štastia. Objali sme sa všetci naraz. Taká veľká kôpka. " Čo tu robíte?" "Prekvapenie pre teba od nás všetkých!" Povedala Tessa. Každý objal svoj pár. Melissa objala Matta. Tessa objala Jacka. A ja som objala Dominica. Odišli.

"No poď do bazéna!" " Nie Dominic." Zasmiala som sa. " Neni horúca ani tepla akurát. Práve je tu malo ľudí..." " Nejdem!" "Ale ideš." Vyšiel z bazéna. Potiahol ma za ruku a hodil do bazéna. Vynorila som sa. "Si normálny? Skoro som..." "Čo si skoro?" Že som skoro mohla potratit! Pomyslela som si. Namiesto toho som ho pobozkala. Otrhla som sa od neho. Sadla som si na kraj bazéna. "Prečo nejdes do bazéna?" " Oddýchnem si od toho." Usmial sa a plával. Asi tak 10 minút. Vyskočil z bazéna.
"No pod sa najesť . Mne úplne vyhladlo!" Zatiahol ma za ruku.

Vkročili sme do normálnej reštaurácie. Prišiel čašník.
" Čo si dáte?" "Ja si prosím pivo a ty Sam?" "Ja džús." " A na jedlo?" " Cestoviny a..." Pozrela som sa na Dominica aby povedal ďalej. "Špagety..." Čašník odišiel.
"Prečo si si nedala pivo?" "Nechcem." "Prečo?" "Prosím nepýtaj sa ma takéto blbe otázky!" "Nehnevaj sa." Chytil mi ruku. Cela som sa zachvela. Priniesol nam čašník pitie. A potom hneď jedlo. Sú rýchli však!. "Chuti Dominic ak to nezjes ja kľudne dojem." "Čo si až tak hladná?" "No som!"

**********
"D...Dominic!!" Smiala som sa. "Čo je?" Tiež sa smial. "Neštekli ma!" Začal ma ešte viem. Lapala som po kyslíku. "Pod ideme na večeru do tej reštaurácie!" Len som prikývla.
Reštaurácia
Objednali sme si. Dominic sa stále obzeral. "Niekoho čakáme?" "Nie!" Prišla čašníka. Mrkla na Dominica! Kľud Samanta. Kľud. Nestresuj sa. Chceš mať zdravé dieťa!! "Ehm Dominic už ideme ?" " Hej čakaj von ja idem zaplatiť!" Počkali som von. Videla som ako tu čašníčku objal a dal jej pusu. "Dominic to čo malo znamenať!" Povedala som to najkludnejsie ako som mohla. "Čo sa stalo?" " Že čosa stalo? To si robíš so mňa srandu? Bozkávaš sa s inou!" "To by som ti nikdy nespravil!" Kľud Sam!!! " Teraz ma nechaj samu hej!" "Kde ideš?" "Poprechádzať sa.!." Otočila som sa. Vyšla som na pláž k nášmu hotelu. Ta reštauráciá nie je ďaleko od hotela. "Stoj Samanta!" Stále som sa prechádzala po pláži. Chytil ma za lakeť. "Ja som to neurobil, že ťa nemilujem. Ona mi pomohla je to moja sesternica. Ona mi pomohla dať peniaze do hotela a pre prekvapenie!" Sadla som si. On stále stal. " Ale Dominic, preco si mi to nepovedal?" "Nechcem ťa zaťažovať vecami. Vidím, že ti nie je najlepšie..." Sadol si ku mne a chytil mi ruku.

Na další deň (18:00)pohľad Dominic
" poď Sam!" Zaviazal som jej oči. Ťahal som ju na miesto. Ktoré bolo na ajfelovke (neviem ako sa to piše normálne :D)
Samanta
Otvorila som oči. Sviečky romantická hudba. A ešte na ajfelovke! Podišiel ku mne Dominic. Kľakol si a povedal. "Prežili sme si hrozne chvíle ale hlavne dobrých! Sme spolu dva roky. Ak chceš byt som ňou šťastná. Samanta Vezmeš si ma!" Neváhala som a povedala "Áno!!" Zvrieskla som. Začala som plakať a povedala. "Ja vas milujem!" "Vás?" Nechápavo sa na mňa pozrel. "Som tehotná!" Aj jemu vyhrkli slzy. Slzy ŠŤASTIA. "Čo ako dlho?" "Mesiac" Zatiahol ma za ruku. "Kde ideme?" "Domov!" "P...preco?" Hovorila som zadychane. Nehovoril chcel asi
Prišli sme na letisko s kuframi. "Kto vie, že si tehotná?" "Kendall a už-" "Kendall!! Prečo to neviem ja prvý." Povedal nasrato. "Ale ja som to...to chcela ako pre-" objal ma. "Prepáč Sam. Prepáč nechcem kričať." "Nic sa nestalo."
Dali sme pasy a letenky. S kade mal letenky?

Doma (Amerika: New York)
Prišla som domov. "Mami? Chris? Oci? Co tu robíte?" "Prišli sme ťa pozrieť...a-" objala som maminu. Postavila som sa uprostred obývačky. "Mam pre vas prekvapenie!" Chytila som si bruško. Mamina uz vedela o čo sa jedna. Aj teta a babka. "Som tehotná!" Oco vyskočil s gauča. "Máš len 18 a až máš dieťa?" "Ian zlatko. Nechaj našu dcérku." "Veď niesu ako keby vo vzťahu." Skočila som do tých jeho reči. "Som aj zasnúbená." Objala som maminu. Začala plakať. "Naše malé dievčatko vyrástlo." Pošepkávala mi do ucha. "Budem stále vaše dievčatko ešte s jedným. Možno." Usmiala som sa. Vybrala som sa s kufrom do izby. Dobre, že mám dieťa? Ja ho chcem ale som mladá! Pomóc!! Kričala som si v hlave. Ľahla som si do postele a začala som plakať. "Čo ti je Sam?" "Ty sa ma ešte pýtaš, čo mi je? Ty si až tak..." Zaborila som hlavu do vankúša.
"Toto Dominic. Som tehotná v osemnástke a ja som ešte nezažila veľa veci! Teraz budem mama a budem trčať doma!! Chápeš?" "Ja budem s tebou!" Chytil mi ruku. "Ja sa idem prejsť! Zajtra sa vrátim!" Zobrala som si moju tašku a nahádzala som tam nejaké oblečenie. Vyšla som dole schodmi a vyšla von.
Som von! Čo teraz? Teraz by mal by prísť Dominic a upokojovať ma. No on to nedokáže!? Sadla som si na schodík.
- Ahoj Carly možem po mňa prísť ?som pred domom
- haha Jasné
Zložila. Ani som sa nespamätala a uz bola predomňou.


Koniec. Veľmi am ďakujem za 3.620 READY a 347 VOTE. Veľmi vam ďakujem. Prepáčte za chyby. Ak máte nejaké otázky pýtajte sa

Z kamarátstva láska ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz