6.Kapitola

2.4K 128 1
                                    

Zobudila som sa ako prvá. Spravila som raňajky....párky a hotdogy.,,Idem sa najesť a potom nachovať mačku." povedala som si v duchu. Zobrala som granule nasipala do misky a mlieko do druhej. Mačka no mačiatko prišlo najedlo sa. Hrala som sa s nim. Potom sa zobudila Tessa a Matt a Jeremy. Najedli sa.,, Dominic ešte stále spí?" opytala som sa.,, Áno". Pozrela som sa na ňho. Spal ako zarezaní. Ľahla som si k nemu. Usmial sa na mňa.,,Už si hore?!",,Áno čakal som pokým prídeš!" ,,Zlatý si :-)" a dal mi pusu. Išiel sa najesť. Ja som si obliekla biele tričko a modré tepláky. Dominic si obliekol tepláky,modré tričko a nagéloval vlasy. Tessa si obliekla modré tričko a leginy. Matt a Jeremy si oblieky to isté ako Dominic len v iných farbách.,,Idem popostielať" povedala Tessa. Chalani si sadli k telke a pozerali fudbal a počasie. Čas 11:41.,,Tessa pomôžeš mi s obedom? ",,Jasné a čo varíme? ",, Slepačia polievka a objednáme si pizzu a ešte bude mäso s ryžou a syrovou omáčkou.",,Mnam". Začali sme variť.,,Kto ti volá Sam nejaký James!" povedal Jeremy.,,Haló",,Je tu Samanta Schmitová",,Áno..",,Sam to som ja James chcel som sa ti ospravedlniť!",,A prečo si bol na mňa nahnevany?",,Lebo...no mal som také Obdobie!" ,,Áno 2 roky...no už musím Čau " ,,Čau"

Kto je ten James! " opýtali sa ma všetci.,,Môj kamarát veď Tessa pamätáš? ",, Jaj hej a co hovoril?",,Že sa mi ospravedlňuje",,Pekne",,Prečo? ",,Veď to je dobre!"Pozrela sa takým divným pohľadom.,,Obed" kričala. Všetci sme si sadli za stôl. Matt objednával pizzu. Ja som ponaberala polievku.,,A kedy si dáme pizzu?" povedal Matt. ,,Keď dojeme!" Keď sme dojedli tak si Matt písal s Melissou.

Ľahla som si do postele. Dominic si ľahol vedla mna.,,Nešla by si na naše 3 rande?" ,,Veď sme mali včera prvé!" ,, Nemôžeme preskočiť? ",, Môžme",Ale kedy? " ,,Môžme o týždeň?",,Okej a ako dlho tu môžeš byť?",,Neviem...asi to tohto týždňa keď je Štvrtok",,Okej pockaj volajú mi rodičia" 

Áno mami? " ,,No Sam ako sa Máš? ",, Super niesom tu sama" ,, A ským?",,No je tu Dominic,Matt,Jeremy a Tessa." ,, To mas veselo...a prepáč že stále meníme termim ale nebude ti vadit keď ešte ostaneme tam týždeň?",, Nie nebude",,Sam môžem si dať Pizzu(zakrical Matt)" ,, Čau Samanta a maj sa dievčatko",,Ahoj mami."

D:No čo chcela mamina?",,Že ešte tam.ostávajú týždeň",, To je super Oh...musím ísť domov si po oblecko",,Okej počkám ťa"
Čas 17:15.

Z kamarátstva láska ✔Where stories live. Discover now