2.BÖLÜM

8 2 2
                                    


Barını gördüğüm an ona doğru yürümeye başladım biraz yürüdükten sonra, daha fazla dayanamayıp koşmaya başladım. Koşarak Barına sımsıkı sarıldım, kokusunu içime çektiğimde onu ne kadar özlediğimi farkettim.

Barında bana sarılmıştı ama öyle sarılmıştıki,bana sarıldığını geri çekildiğimde sırtıma çarpan kollarından anladım. Unutmamıştı... her şeyi unutsada bunu unutmamıştı.

Hâlâ bana dokunmaya çekiniyor beni korkutacağını düşünüyordu. Ama beni sadece Barının dokunuşu rahatsız etmiyordu.

Geriye çekilip yüzüne bakarak gülümsedim,oda bana gülümsedi o kadar güzel gülüyordu ki. "Öhm öhm"dedi arkadan bi ses, o tarafa baktığımda siyah dağınık saçlı mavi gözlü,gri eşofman ve siyah uzun tişört giyen bir çocuk  eliyle saçlarını dağıtarak "sarılmanız bittiyse bir şeyler yiyebilirmiyiz açlıktan ölücem" dedi.

"Bu kim?" dedim Barına bakarak. "Ufuk bu yurtdışına çıktığımdan beri benimle en yakın arkadaşım,ona senden bahsettim o seni tanıyor" dedi havalimanın çıkışına doğru yürürken.

"Ee ne yiyoruz?" dedi Ufuk bize bakarak. "Hmm bilmem Defne nereye isterse oraya gidelim" dedi Barın bana göz kırparak. "Bi düşüneyim, bizim evin yakınlarında çok güzel lahmacun yapan yer var orada yiyebiliriz"dedim.

"Olur aslında güzel fikir, yemek yeriz ordanda biz annemlere geçeriz orada kalıcaz" dedi Barın Ufuğa bakarak. Ufuk kafasını aşağı yukarı sallayarak onayladı.

"Orada kalamazssınız çünki annen evde değil" dedim.
"Ne demek evde değil,nerede peki" dedi Baran kaşlarını çatarak. "Annemle birlikte tatile çıktılar" dedim bu sırada telefondan taksi çağırıyordum.

"Ne zaman gelirler" dedi Barın. " 1 aylık çıktılar" dedim taksi çağırmış telefonu cebime koyuyordum. "Ne 1 ayı amına koyayım balayınamı çıktılar tatilemi?" dedi bana bakarak.

Barın Ufuğun ensesine bir tokat atarak " Ne küfür ediyon lan kızın yanında" dedi. Ardından bana dönerek "Eh napalım artık bizde otelde kalırız" dedi. "1 ay oteldemi kalıcaz?" diye sordu.

"Ne oteli Barın saçmalama,bizde kalırsınız" dedim. Barın gözlerini kocaman açarak "Harbimi" dedi sonra dediği şeyle afallayarak "yani şey rahatsızlık vermeyelim" dedi.

Ufuk fısıldayarak "Fırtsatçı herif" dediğinde Barın dirseğiyle karnına vurdu, Ufuk acıdan iki kat olmuştu.
Bu durum beni güldürmüştü.

"Ne rahatsızlığı Barın saçmalama bizim çocukluğumuz birlikte geçti, sizi otelde bırakıcak değilim ya" gülümsediğinde bende gülümseyerek karşılık verdim.

Taksi sonunda geldiğinde Ufuk öne Barınla bense arka koltuğa oturduk biraz zaman sonra söylediğim restorana varmıştık,yemeğimizi yedikten sonra eve doğru yürüdük restoran evimden çok az mesafe uzaktaydı,10 dakika sonra eve varmıştık.

Anahtarımı çıkararak kapıyı açtığımda üçümüzde eve girdik. "Yukarıda 2 tane misafir odası var, biri benim odamın yanında diğeride koridorun karşısında. İstediğinizi seçip yerleşin,bende bi annemi arayayım" ikiside yukarıya çıkdıklarında telefonumu alarak kendimi koltuğa attım.

Bi kaç saniye sonra telefon açıldı. "Alo kızım bi sorunmu var" dedi annem Sıla teyzeyle yan yana oturmuş ekrana bakıyordular,Sıla teyzeye gülümseyerek selam verdikten sonra "Yok annem bi sorun yok nasılsınız diye sorucaktım" dedim"iyiyiz kızım sen nasılsın" dedi annem gülümseyerek. "İyiyim,yeni geldim bende eve,ha bu arada kim geldi biliyomusun" dedim.

Annem "Aa kim gelmiş" dedi sorgulayarak bana bakıyordu.
O anda Barının merdivenlerden inerek yanıma geliyordu. "Gel gel bende annemle konuşuyordum" Barın gülümsedi ve koltuğa yanıma oturarak Anneme ve Annesine el salladı "Merhaba" dedi çekingen tavırla. Sıla teyze şaşkın gözlerle ekrana bakıyordu "aa oğlum ne zaman geldin bana neden haber vermedin" dedi telefonu annemden almış Barınla konuşuyordu.

"Arıycaktım aslında ama Defne tatilde olduğunuzu söyleyince rahatsız etmek istemedim" dedi, elini omzuma atmış bana yaslanarak ekrana bakıyordu. Annem telefonu Sıla teyzede alarak "Defnecim misafir odasında yer yap Barın bizde kalsın" dedi. Güldüm "Merak etme Annem halledicem ben her şeyi,Barının bi arkadaşıda geldi Ufuk onada ayarladık bi oda" dedim. "Güzel. Yemeklerinizi yeyin aç kalmayın, bi ihtiyacınız olursada arayın" dedi annem.

"Tamam, annem siz keyfinize bakın" dedim anneme öpücük göndererek. Sıla teyze telefonu alarak "Defne bak iyi bak oğluma sana emanet,bol bol yemek yesin "dedi. "Tamam merak etmeyin Sıla teyzecim" diyerek telefonu kapattığımda Barın bana bakarak sırıtıyordu. "Ne sırıtıyosun öyle" dedim gülüşü beni sarhoş ediyordu. "Annemi duydun sana emanetim iyi bak bana" dedi gülerek.




************************************

Bu bölümüde bitirdikk... Düşünceleriniz yazmayı ve oy vermeyi unutmayın. Sizi seviyorumm❤️

DEFNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin