Opis OC

314 7 0
                                    

Imię: Junko

Znaczenie imienia: Posłuszne dziecko

Nazwisko: Haitani

Pseudonimy/ksywki: Demona ; Akuma no musume (córka diabła) ; Akuma (diabeł)

Urodziny: 16.04.1990

Rodzina:

Ran Haitani - najstarszy brat, należy do gangu Tenjiku w chwili obecnej.

Rindou Haitani - starszy brat, należy do gangu Tenjiku w chwili obecnej.

Amaya Haitani - matka.

Hideo Haitani - ojciec.

Choroby psychiczne/problemy: depresja, samookaleczanie się, rozdwojenie jaźni, przemoc psychiczna i fizyczna w domu.

Wygląd: Junko ma ciemne blond włosy sięgające ud, które najczęściej spina w koka lub warkocza. Posiada piękne błękitno-fioletowe oczy. Jest niska, mierzy zaledwie 155cm wzrostu. Codziennie nosi bandaże na obu rękach, które sięgają zazwyczaj do 3/4 ręki. Chowa pod nimi blizny, rany po okaleczaniu się oraz siniaki. Wszyscy myślą, że ma je dla ozdoby. Nosi luźne, ciemne ubrania, nie przepada za rzeczami typowo dziewczęcymi (np. sukienki, obcasy itd).

Charakter: Junko ma dwie osobowości - tą sadystyczną zrodzoną z jej cierpienia oraz tą "normalną". Zazwyczaj jest miła, spokojna i pomocna, ale wystarczy impuls, jedno słowo, a staje się sadystyczna, chamska i szalona. Haitani nie patrzy wtedy na swoje obrażenia, jakby ich nie czuła. Liczy się wtedy tylko zadawanie komuś cierpienia i obrona tego, co jest dla niej ważne, czyli jej przyjaciół z Toman.

Najmłodsza Haitani mieszka w sporym, lecz pustym mieszkaniu wraz z rodzicami. Jej bracia wyprowadzili się kilka lat temu do Yokohamy, zostawiając Junko z tyranami, którzy stosują od najmłodszych lat na niej przemoc. Zaczęło się od wyzwisk, a teraz wyzwiska mieszają się z kopniakami i uderzeniami. Nikt nie wie, co się dzieje w jej domu. Wszyscy uważają, że jest szczęśliwa i ma wszystko czego potrzebuje, lecz prawda jest zupełnie inna. Przez brak wsparcia młoda Haitani dostała depresji i zaczęła się okaleczać, szukając ukojenia bólu psychicznego w bólu fizycznym. 

Dodatkowe informacje:

1. Junko jest najsilniejsza z całych Swastyk, ale rzadko to pokazuje. Bez problemu jest w stanie zatrzymać kopniaka Mikey'a, a tym samym pokonać go. 

2. Blondwłosa jest jednym z założycieli Toman.

3. Najmłodsza Haitani w hierarchii Tokyo Manji Gang jest równym stopniem z Drakenem. 

4. Została nazwana egzekutorką, ponieważ sama jest w stanie rozłożyć na łopatki duży gang (co kiedyś dwa razy zrobiła dla zabawy). Dodatkowo dużo potrzeba by się zmęczyła. 

5. Nikt tak na prawdę jej nie zna.

Egzekutorka ~ Tokyo Revengers x OCOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz