Właśnie wróciłam do domu, który nie długo nie będzie moim domem. Okazało się, że moja przyjaciółka była też na wyścigach nie wiem co tam robiła, ale porozmawiam z nią o tym następnym razem. Postanowiłam pójść do pokoju, ale się zdziwiłam gdy w pokoju coś się zmieniło. Po przejściu przez drzwi poczułam wielkie ręce jak mnie przytulają.
-Siemka krasnalu. Tęskniłem.-powiedział Nick. Podskoczyłam gdy rozpoznałam głos i moją ksywkę którą tak nazywał mnie tylko mój brat.
Odwróciłam i się przytuliłam do wielkoluda (186 cm wzrostu). Naprawdę wyglądałam przy nim ja krasnoludek (171 cm wzrostu). Nie spodziewałam się tu mojego brata.
-Jak będziesz ze mną mieszkała to zamykaj drzwi.
Byłam wręcz pewna, że je zamknęłam. Odkleiłam się od brata i zaczął mi pomagać się pakować gdy już wszystko było spakowane wsiadłam z bratem do samochodu i ruszyliśmy na lotnisko.-A co z moim motorem?-zapytałam
-Będziesz miała go już po przylocie. A ty nie jesteś jeszcze za młoda na motor?
-Może jestem, ale nie będziesz musiał mnie wozić do szkoły.
-Po pierwsze są wakacje a jak nie ja to któryś z moich współlokatorów.
-Jakich współlokatorów?-myślałam że mój brat mieszka sam.
-Opowiem ci w samolocie a teraz się wyśpij mamy jeszcze 3 godziny drogi.
Z moim bratem nie było co się kłucić. Nigdy nie wygrasz.
3 godz. później
Nie ma co opowiadać o naszej podróży samolotem, ale dowiedziałam się że z bratem mieszka 4 chłopaków. A i się pewnie zastanawiacie bo miałam mieć lot o 4 brat załatwił go wcześniej. Wróćmy do współokatorów. Najmłodszy ma na imię Luca. Kończy w tym tygodniu 18 więc jest impreza. A reszta jest w tym samym wieku co mój brat czyli mają po 20 lat. Nick nie pamięta jak poznali Luca ale chyba jakoś w szkole.
Jest jeszcze Gabriel, Nicolas i Leon ta menda społeczna. Znam Leona kiedyś był u nas bardzo często i strasznie mnie zaczepiał Nick mówił, że się mu podobam, ale to nie jest mój typ więc nie.Wysiedliśmy z samolotu i zobaczyłam moje dziecko na parkingu. Mój mózg zaczął krzyczeć wrzuciłam torby podręczne do bagażnika busa który miał moje walizki i rzeczy bardzo mi potrzebne. Boże jak dobrze że nałożyłam dresy.
-Możesz.-zamyśleń wyrwał mnie głos brata wiedział że się o to zapytam. I takim o to sposobem brat wystukał mi lokalizację i pojechałam do mojego już teraz domu.
Luca
2 dni temu
Do salonu właśnie wszedł Nick. Chłopacy grali w coś na play station w jakąś grę, a ja leżałem i przeglądałem instagrama. Podniosłem głowę z za telefonu gdy usłyszałem jęki Gabriela i Leona. Dlaczego? Bo Nick wyłączył im telewizor. I stał na środku salonu. Nicolas gdzieś pojechał, bo wezwali go do firmy.
-Mam bardzo ważną do was sprawę.
-Można szybciej? Czas nam leci.- powiedział Gabriel patrząc mrożącym wzrokiem na Nicka.
-Moja siostra z nami zamieszka.
-Co? Jaka siostra? Stary głupoty pierdolisz.- odparł Gabriel parskając.
-Ta taka mega seksowna?-spytał Leon.
-Kurwa to moja siostra! I tak.-krzykną na niego Nick.
-Stary ty masz siostrę?-odezwałem się w końcu ja.
-Tak. I ze względu na to, że moi rodzice zginęli zamieszka z nami.
-Ile Maja ma teraz lat?-zapytał Leon.
Czyli bazy się Maja to już coś wiem.
-16- odpowiedział Nick.
-Mi tam nie przeszkadza będę miał na co popatrzeć. I już jest legalna.-jak nic Leon by miał już za to wybite zęby gdyby stał obok Nicka.
-Stary chuju jak chcesz mieć jeszcze wszystkie żeby to się do niej nie zbliżaj i ty Gabriel też.-wskazał na Gabriela palcem a Leon podniósł ręce w obronnym geście.
-A ja?-zapytałem zadziornie.
-A ty młody może się z nią dogadasz, ale jak ją zranisz to kark ci razem z głową urwę. Zrozumiano?
-Tak jest szefie.- odpowiedzieliśmy hurtem.
Nick znikną za drzwiami a Gabriel z Leonem włączyli telewizor i dalej grali.
Wpisałem na instagramie Maja White i wyskoczyło mi jedno konto prywatne wysłałem zaproszenie i prawie od razu zostało potwierdzone. Zobaczyłem konto i było z samymi motorami i dziewczyną o czarnych włosach w kasku, ale było też zdjęcie z twarzą nie będę kłamał jest piękna.——————————
Przepraszam że nie było rozdziałów, ale są wakacje, ale mam trochę zapas więc teraz będę wstawiać regularnie gdy coś się zmieni będę was informować.
Mam nadzieję że wam się podoba😘
Do następnego😁
CZYTASZ
Zakochana w Wyścigach
RomanceMaja White po prostu ma fioła na punkcie motoryzacji a tym bardziej na swoim „dziecku" jak ona to mówi jej dziecko to motor. Maja po śmierci rodziców ma zamieszkać z bratem pozna tam jego przyjaciół. I zacznie brać udział w nielegalnych wyścigach po...