*від третьої особи*
Чонін гуляв навколо своєї багатоповерхівки зі своїми друзями. Чонін, Субін та ХьонінКай були друзями вже два роки. Субін та ХьонінКай зустрічалися рік. Усі троє навчалися на першому курсі в університеті. Вони жили в двокімнатній квартирі, в якій Чонін мав свою кінмату, а Субін та ХьонінКай свою.
*від лиця Чоніна*
- Субін хьон, подивись там кондитерська, давай зайдемо туди! – ми щойно тільки почали гуляти, а Кай вже почав скиглити.
- Серйозно, Кай перше що ти хочеш зробити, це купити цукерки? – сказав Субін із серйозним виглядом. Кай повернувся до мене і прошепотів. – Можливо, працівник милий, - а потім підморгнув.
- Думаю, чому б і ні. - сказав я
- Добре, тоді ходімо.
Ми пішли в магазин, я озирнувся і побачив робітника, і Кай не збрехав, він дуже милий. Він здавався моїм ровесником. Я подивися на нього, а він дивився мене, ми зустрілися поглядами, і я завмер, а потім просто сказав. – Привіт, - і він відповів. – Привіт, - його голос звучав так солодко. Я все ще ним захоплювався, коли почув як ХьонінКай сказав.
- Це все що я хочу. Чонін-а, ти хочеш щось? – я перервав зоровий контакт, подивися на своїх друзів і сказав. – Ні.
Ми заплатили за цукерки і пішли. Ми пішли ще в кілька місць і повернулися до нашої квартири. Цілу ніч я просто не міг перестати думати про цього працівника.
*1 рік потому*
- ЯН ЧОНІН, ЯКЩО ТИ НЕ ПРОКИНЕШСЯ ПРОТЯГОМ НАСТУПНИХ ДВОХ ХВИЛИН, Я КЛЯНУСЯ, МИ ПІДЕМО БЕЗ ТЕБЕ, - я почув, як кричав Субін.
- ААААА ЧУДОВО, - я сів на своє ліжко, протираючи очі. Це була ще одна безсонна ніч через цього чудового працівника. Минуло декілька місяців, як я зрозумів що він мені подобається. Ми ходили до цього магазину щотижня, щоб я міг побачити його (і щоб Кай міг купити свої цукерки). Кожної ночі я думав про нього.
*від лиця Синміна*
- Ви знаєте, що справді важко зробити самотужки цукерки ручної роботи.
- Я знаю Синмін, але мало людей знають, як це робити. Кожен хто приходить на співбесіду, каже, що ми повинні їх навчити, -сказав мій бос.
- Як щодо того, щоб ви дозволили наступній людині, яка бере співбесіду, взяти на роботу, а я її навчу?
- Ви готові навчити когось чогось, чого вони навіть не знають азбуки?
- На даний момент так, я зроблю це.
- Тоді добре.
*у квартирі Синміна*
Коли я відкрив двері своєї квартири, перше, що я побачив, це Джісон і Фелікс, які обіймалися на дивані.
- Візьміть кімнату, будь ласка.
- Ну, якби ти не заходив мовчки, як злодій, ми б знали, що ти тут, - сказав Джісон, я просто закотив очі.
- Ооо, здається, у когось поганий настрій, я думаю, що ваш начальник ще не погодився, щоб другий працівник вам допомагав, - сказав Фелікс.
- Ні, він погодився
- Тоді в чому проблема?
- Ким би не був новий працівник, мені доведеться навчити його, як усе робити.
- Тоді я сподіваюсь, що він готовий співпрацювати, - сказав Джісон.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Цукерня?
FanfictionЧонін переїжджає в нову квартиру зі своїми друзями, Субіном і Каєм. Коли один з друзів веде його в кондитерську, він миттєво закохується в працівника цієї кондитерської. Чи зможе він висловити свою любов до нього, чи просто відступить? Цей фанфік є...