*від лиця Чоніна*
Минуло два дні після грози, ми з Синміном починаємо проводити час до того, як з'явився Хьонджін. Хьонджіна я досі не бачив, і Синмін нічого не говорив про це, тому я припускаю, що він повернувся за кордон. Останнім часом мені здається, що Синмін часто на мене витріщався, але я не знаю чому. Сьогодні він був дуже тихим і виглядав дуже нервовим. Я побачив в цьому щось дивне.
Коли ми йшли додому з кондитерської, він сказав. - Інні, чи не хочеш сьогодні прийти до мене? Фелікса та Хана немає дома.
- Так, звичайно, - сказав я.
Коли ми були в його квартирі, ми деякий час байдикували. Розмовляли про все. Прямо зараз ми дивимось якусь випадкову дораму, яка була йшли по телевізору. Синмін повернувся до мене і сказав, - Е-е-е, мені потрібно тобі дещо сказати.
- Звичайно, продовжуй.
- Спочатку мені потрібно, щоб ти пообіцяв мені, що незалежно від того якою буде твоя відповідь, ми все одно залишимося друзями, - коли він це сказав, я почав нервуватися. Що він має сказати? Я кивнув на його запитання.
Потім він продовжив. - Минуло декілька місяців з того часу, як ми стали друзями, а ще до цього, коли ти приходив у цукерню і дивився на мене, у мене з'являлися метелики, коли я дізнався, що ти новий працівник, я був такий щасливий, що кричав і бігав по квартирі. Я намагався позбутися цих почуттів, але мені не вдалось. Почуття, про яке я говорю, це кохання. Я...Я думаю, що закоханий в тебе. Якщо ти не відчуваєш до мене нічого, ми все ще можемо бути друзями.
Він-він сказав усе це не просто так. Я був у такому шоці, що забув відповісти, я був такий щасливий у цей момент, що не зміг знайти слів. І я думаю, що він сприйняв це як "ні". Він легенько посміхнувся мені, а потім відвів погляд, і одна слоза впала на його щоку, тоді я зрозумів, що маю відповісти йому. Він почав повільно вставати. Тоді я потягнув його за руку, від чого він впав на диван, він збентежено подивився на мене, оді я заплющив очі та підсунувся блище до Синміна. Він побачив мої дії та повільно нахилився трохи вперед, і тоді наші губи зуткнулися. Це був ніжний поцілунок. Він тривав лише декілька секунд, перш ніж ми обидва віддалилися. Він подивився на мене і посміхнувся, я посміхнувся у відповідь і обійняв його. Це був початок наших стосунків.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Цукерня?
FanfictionЧонін переїжджає в нову квартиру зі своїми друзями, Субіном і Каєм. Коли один з друзів веде його в кондитерську, він миттєво закохується в працівника цієї кондитерської. Чи зможе він висловити свою любов до нього, чи просто відступить? Цей фанфік є...