Kayıt başladıBazen bazı şeyleri yapamayız. Ama yinede deneriz. Bazıları heves der bazıları destekler.
Ben Miray Duygun. hayatımın aşkını buldum derken elimden kayıp gitti.
Beraber geldiğimiz yoldan tek başıma gidiyordum.Belki herşey çok güzel gitmedi ama benim için yeri çok ayrıydı. Kendimi depresyonda bulduğumda annem ve babamla konuşup gitmiştim. Beni bırakmak istemediler ama benim için en iyisinin bu olduğunu söylemiştim.
Ne kadar üzülselerde şuan da bavullar elimde karşımda İstanbul.
Yeni başlangıçlar, yeni hayat. Ne kadar yabancı bana? Güzel ankaram arkamda kaldı. İyisiyle kötüsüyle. Denizi olmadan beni boğan, zorluklar varken beni güldüren ankaram. Rüzgarın beni uçurdu İstanbula.
Ve canım annem ile babam. Beni herşey de destekleyen ailem. Sizi kimseyle değişemem. Benim için bursa'dan geldiniz tam alışmışken yine gittim.
Bu sefer üniversite için gittim diye ikna ettim onları. Annem ne kadar ağlamıştı hala gözümün önündeydi o dakikalar.
Bide sen benim güzel sevgilim seni asla unutmayacağım. Benim için tek açılamayan kapı sen olacaksın. Seni herşeyimle sevdim. Belkide benim düşüncelerim umurunda değil ama ben seni özlüyorum. Şimdiden..
"Of Miray ne güzel İstanbula gelmişiz üniversite için sen halen dertlisin."
Bide benimle hala inatla gelen bir adet helin ve serin. Ne kadar vazgeçirmeye çalışsam da üniversite bahanesiyle benle geldiler.
Olsun ben de bu koskocaman istanbulda tek başıma kalmazdım.
" Miray patlat bakayım şurdan bir İstanbul şarkısını."
Arkamda sabah yatmaktan artık öldümü diye korktuğumuz serin şansımıza gece keyfi yerine gelmişti.
Sözünü ikiletmeden şarkıyı açmıştım.
Kimisi sadece işinde gücünde
Kimisi heyecan peşinde
Kimisine sorulmaz bile derdi ne
Kiminle?Ah, ne kadarda bizi anlatan bir şarkı ve burada kesinlikle dertli olan bendim.
Bak! Yine aklıma gelmişti. Ne kadar zormuş bu aşk acısı"Oturmaya mı geldik!" Arka koltukta keyfi yerinde olan serin yine kendini belli etmişti. Nasıl mı? Cırtlak sesi ile şarkıyı eşlik ederek.
Dinle beni biraz,şşt
Sen,sen, İstanbul döver seni sen
beni üzersen!Beni eğlendirmek için palyaço taklıdı yapmadı yapacaktı. Gülerek gözlerimi yola çevirerek kendimi derin uykuya hazırladım.
○●○●
" Uyan güzel açgözünü dinle aşığım sözünü vermişim sana özümü"
"Kanka şarkı öyle miydi ya?"
"Nerden bilebilirim ben helin? Şarkıcı falan gibi mi gözüküyorum?"
"Valla sorduğumda pişman ettin. Hadi uyandır şunu geldik"
Ben kendiğilimden uyanırken hâlâ atışan helin ve serin beni fark etmemişlerdi.
"Kızlar ben uyandım. Geldiysek eve geçelim."
Uykulu sesimle ikisininde başı bana dönerken ben arabanın kapısını açmış apartmana doğru yürümeye başladım.
İkiside arkamdan gelirken bavullarımız helinin elindeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kimseler Duymasın / Yarı texting
ChickLit@UrazDemirEl: Gecenin bir vakti beni staklayıp üniversite de yok mu sayıyorsun? ⛔️ Yetişkin içerik ve madde kullanımı barındırır.⛔️