Şimdi ağlıcam. Ben bu bölümü bir 2000 kelimelik yapmıştım ama kaydetmedim
Medya:Beni Anlatan bir foto
Tt: birkaranfil
Ig: biradetkaranfil■□■□
"Başım çok ağrıyor" ağlamaklı konuşan serine gülüp bakışlarımı bize yemek yapan heline çevirdim.
Kendisi çok güzel yemek yapıyordu büyüzden evin bütün işleri ona kalıyordu. Ama kendisi bundan şikayetçi gibi de değildi.
"Sonunda pişti ya" Bu anı bekliyormuş gibi ekmeği menemene bandıran serin neredeyse yemeğin 3/2 yemişti.
"Serin seni alacak kişiye yazık vallahi"
Helin sankı uzaylı görmüş gibi bakıyordu. Ve haklıydı da. Çünkü kız o kadar yemek hazırlamıştı ama gel gör ki serin hepsini bir ekmekte yutmuştu.
"Haftasonu pikniğe falan mi gitsek?" Ortaya attığım fikirle helinin kahkahası bir olmuştu.
"Sence yanımızda serin gibi biri varken piknik yapabilir miyiz?" Gözlerimi devirip odamdan çantamı almaya gittim.
Altta helin ile serinin atışmalarını duyuyordum. Bazen çok çocuk gibi davranıyorlardı.
Partinin üzerinden birkaç gün geçmiş ve bu birkaç gün içinde üniversiteyi çok takmadığımı düşünmeye başladım.
Birkaç dersten eksik kalmıştım çünkü dikkatim dağınıktı. Bende toplamaya çalışacaktım.
Aynada kendime baktığımda siyah şort eteğim ile krem Rengi kazağım çok güzel duruyordu. Bu kombini benim için serin yapmıştı. Ve çok beğenmiştim açıkçası.
Havalar yavaştan soğuyordu ve artık kazak kombineleri geçmem lazımdı.
Çantamıda aldıktan sonra aşağa yani serin ile helinin yanına gitmiştim. Onların bugün dersleri yoktu ve çok kıskanmıştım. Neyse ki yeliz vardı sa yanlız kalmayacaktım.
Yeliz yeni tanışmamıza rağmen bize çok yakın davranıyor ve bazen gereksiz samimiyet gösteriyordu. Benim açımdan bir sıkıntı yoktu ama helin bu durumdan çok şikayetçiydi.
Helinin sorunu bizim sorunumuz olduğu için serin bu konuda yelizle konuşmaya çalışacaktı .
Ama çok tuhaftı kızın yanına gidip ne dicekti? 'Helin senin samimiyetini sevmiyor lütfen ona yaklaşma" mı?
Yelizle serin değil helinin konuşması lazımdı ama ev işlerinden kaçmayan kız insanlarla ilişki konusunda kaçıyordu.
Buna biraz ailesi de sebep olmuşta olabilir. Helinin annesi ve babası çok baskıcı bir insanlardı. Bazen bize bile karışırlardı. Ve helini hiçbir zaman desteklememişlerdi. Ama o yinede hayallerinin peşinden koşmuştu..
Dün gibi hatırlıyordum. Helin ile birlikte tıp kazandığımız da helinle birlikte ailesine haber vermek için gitmiştik.
Yıl 2022 Ağustos ayı;
Helinle birlikte tıp kazanmıştık. Bunun için çok çaba sarf etmiştik. Benim ki biraz daha kolay olsada helinin ki asla kolay değildi.
Gece sabah demeden çalışmıştı ve en sonunda kazanmıştı. Beraber kazandığımız için ailelerimize beraber söylemek istedik.
Okuldan çıktığımızda ben heyecandan yerimde zıplarken ailemin ne tepki vereceğini düşünüyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kimseler Duymasın / Yarı texting
Chick-Lit@UrazDemirEl: Gecenin bir vakti beni staklayıp üniversite de yok mu sayıyorsun? ⛔️ Yetişkin içerik ve madde kullanımı barındırır.⛔️