Özlediniz mi beni? Karanfiil is baack!!Ig:Biradetkaranfil
Tt:birkaranfil
●○●•
30 dakıka.
Tam tamına otuz dakikadır burdayız ama girdiğimiz andan beri sarhoştuk. Hepimiz farklı yerlere gitmiştik.
Helin dans pistinde delice dans ediyordu, Sevim bir erkeğin yanındaydı.
Acayip yakışıklı birinin yanındaydı. Beynim benim iznim olmadan hemen onları yakıştırmıştı.
Sadece sırıtıp masada ki küçük bardakta olan alkolü tekte bitirdim.
Kendi kendime oyalanırken yanıma biri gelmişti. Kaşlarım anlamsızca çatıldı. Gelen kişiye baktığım da helin veya Sevim değildi.
Bir erkek benim masamda benden izinsiz oturmuştu.
Kafam yerimde değildi sadece gülümseyip elbiseme bakmaya devam ettim.
"Buraya tek mi geldin?"
Sesi oldukça inceydi. Yüzünü görmesem kadın zannederdim.
Tekrar görüş alanıma o girmişti. Kafamı olumsuz bir anlamda sallayıp gereken cevabı vermiştim.
Konuşmaya gerek yoktu.
Aradan dakikalar geçmişti ama bu yabancı hala gitmemişti. Artık sinirim bozulmaya başlamıştı.
"Kardeşim yoluna gitsene" kızgınlığım sesimden belli oluyordu.
Kendisi bu halime sadece gülüp küçük Bardaklardan alkol içmişti. Tekrardan bardağı masaya koyduğunda elini bacağıma koymuştu.
Eli hafifçe olduğu bölgeyi okşuyordu.
Ağzım beş karış havada dizimde ki eline bakıyordum. Derdi ne lan bunun?
"Hadı ama naz yapmasana" kendisi çok sarhoş olduğu sesinden belliydi. Ben o eli alırım kırarım.
"O eli üç saniye içinde geri çekmesen çok kötü olur" Biraz önceki halimin aksine sakın bir şekilde uyarmıştım.
Kendisi bu uyarima hafif bir kahkaha atmıştı ve elini dağa sert sıkmıştı. Tam elini alacakken biri benden önce davranmıştı.
Şaşkınlıkla yanımda ki kişiye baktığımda gözlerim ciddi olamazdı.
Uraz DemirEl
Adamın elini sertçe kavrayıp onu etkisiz hale getirmişti. Barda ki hafif bir topluluk bize bakmıştı.
Güvenlik gelirse biterdik.
Uraza tekrar baktığımda kendisi adamın üstüne çıkmış bağırarak birşeyler söylüyordu.
"O elini sana sokarım oğlum!" Zaten sert tuttuğu eli daha da sertleştirmişti.
Buraya doğru gelen sevimi görmüştüm. Aceleci bir şekilde uraza doğru koşup onu adamın üstünden almaya çalışıyordu.
Sinirle sevime doğru yürüdüm. "Ya Sevim bırak cezasını alsın sapık herif."
Gözlerini dehşetle açıp buna izin vermemişti. Bende ise fazla zorlamadım. Tekrardan olduğum masaya gidip oturdum.
Uraz hemen yanımdaki adam dövüyordu ben ise hala votka içiyordum.
Durumumuz biraz komikti. Birazcık.
Kendj kendime güldüğümde Sevim gözlerini biraz daha dehşetle açmıştı. Onun bu haline daha da gülüp kendimi durduramıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kimseler Duymasın / Yarı texting
Literatura Feminina@UrazDemirEl: Gecenin bir vakti beni staklayıp üniversite de yok mu sayıyorsun? ⛔️ Yetişkin içerik ve madde kullanımı barındırır.⛔️