Hírességek?

214 7 5
                                    

Izuku: Hello! Izuku Midoria vagyok, az Aldear Jr tanulója, és hát... a két leghíresebb tanulókat úgy tudom mint a tenyeremet, főleg a lányt mert egy évvel idősebb vagyok nála. Nagyrészt egyedül szoktam végig nézni ahogy a kettő leballag a folyoson egészen a teremig ahol az első padba le is helyezik magukat. Na de kérdezheted ki ez a két ember, hát ők a te-

Toga: Izuku! Bestie, hogy vagy?

Izu: Sehogy nagyon, csak figyelem a kettőt ahogy mászkálnak a folyoson.

Toga:... Uncsi, egy napig se bírod ki hogy ne nézd a bátyámat.

Izu:Oh fogd be Mrs.Mindenki is dögös.- Ez itt Toga, a legjobb barátom és hát... Kacchan huga, na kérdezheted az meg ki a franc. Ő az a fiú aki mindenki... legtöbb lány álma, kivéve a tesójáé, neki a rémálma. Hmm, ja tényleg el is felejtettem mondani hogy a suli foci csapatának a vezetője, és hát neki ki szokott lenni a párja, a PoMpOm csapat vezetője aki nagy döbbenésre a hugom, baromi jó.

Toga oda csettintett kettőt Deku arca elé mert elfigyelt.

Toga:Izuku, a tanár már háromszor mondta a neved, válaszolj. {Irói megj.:olyan ismerős ez a mondat, csak fingom sincs honnan}

Izu:Ja, uhm. Jelen!

Deku csak egy kuncogást hallot előtte, és hát ki más lehetett volna mint a tesója.

Az óra gyorsan eltelt, és máris ebéd szünet volt.

Izu:-Én, Toga-chan, Tsu-chan, Ochako-chan, Hagakure-chan, Momo-chan, Todoroki-kun, Tokojami-kun, Aoyama-Kun, Iida-kun és én- ja magamat már mondtam, na mindegy, eggyütt szoktunk egy asztalnál ülni, elég nyugis szokott ez az asztal lenni, a hátam mögött lévőké nem annyira. Mögöttünk a Bakusquad szokott ülni Kacchan, Mina-san, Jiro-san, Kirishima-kun, Kaminari-kun, Sero-kun és persze a tesóm...

[Nincs ötlet szóval time skip]

Az edzésen:

Izu:Oh, szia Tokojami-kun! Te nem focizol?

Tokojami:Oh, nem én inkább műkorcsojázok.

Izu: Na az jó! Sérültél már meg?

Tokojami:Igen, el is törtem a lábam.

Izu:OH, sajnállak.

Tokojami: Semmi baj, már egy éve történt, de egy nagy sebhúzódás van rajta.

Izu: Remélem be fog gyógyulni.

Az edzés végén Toga és Deku össze futott.

Toga:Izuku, át akarsz jönni hozzánk?

Izu:Aha, felhívom anyát előtte ne aggódjon.

Toga: Oksi!

Egy kb öt-tíz perc telefonálás után.

Toga:Na?

Izu: Mehetünk, anya megengedte.

Toga megragadta a szeplős fiú kezét és elkezte a házuk felé húzni.

Na ez az első rész! Remélem tetszett nektek!

A Love Story bkdk fanfition (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now