Összejöttek?!

148 4 2
                                    

Óra után Deku utoljára ment ki a teremből és egyből a harmadik emeleti vécébe ment volna, ha Todoroki meg nem állítja.

Todoroki:Midoria, hova mész?

Izu:Oh, Kacchan tanálkozni akar velem a wc-be.

Todo:Bakugou várhat, beszélni akarok veled.

Izu:Bocsi Todokroki-kun, de érdekel mit akar kacchan mondani. Majd utánna meghalgatlak esküszöm.

Todo:... oké, de siess.

Izu:Rendben!

Izuku felment a harmadik emeleti wc-be ahol Bakugou már várta őt egy perverz grimasszal amit Deku nem vett észre.

Izu:Kacchan! Itt vagyok!

Kat:Oh, szuper. Gyere egy kicsit közelebb.

[18+ rész! Ha nem tetszik ugord át] 《kérlek ne utáljatok, ez az első ilyen részem》

A fiú közelébb ment az illetőhöz aki csak megfogta a fiút a gallérjánál és közeléb húzva elkezte hevesen csókolni majd egyszer csak átdugta a nyelvét a kissebbik szájába amitő ő felnyőgött, majd levegővétel miatt szétváltak.

Kat:Oh Deku~. Tudod mennyi ideje akarom ezt ?

Izu:N-nehm...

Kat:Hm.-beleharaptam a nyakába nyomot hagyva ott amire csak egy jóeső nyőgéssel jelezte hogy tetszik neki.-Oho, tudod édes... ezután nehéz engem leállítani~

Erre Katsuki egy kissé erőszakosan levette a saját és a máski pólóját ami egyből a földre lökött és elkezte a másik testét simogatni, nyalogatni és harapdálni amire a válasz csak nyőgés volt nyőgés után. Majd egyszer csak a szeplős fiú úgy érzi mintha semmi ruha nem lenne rajta, de a párján se.

Kat: Oh~-elkeztem először a tagjának az elejét nyalni majd egy pillanat után a számba is vettem a tagot és elkeztem harapdálni meg nyalogatni kívülről és belölről amit a kissebik egy hangos nyögéssel díjazott meg. Miután kivettem a számból felmentem a füléhez és bele súgtam-Folytassuk csukorfalat ?

Izu:Mhm~

Kat:Oké~ ez lehet egy kicsit fájni fog, ha nem tetszik szólj. Oké?

Izu:Ahhhaaa~

Azzal a mozdulatta Katsuki felkapta a másikat és elhelyezkedtek hogy kényelmes legyen mind a kettőjüknek.

Kat:Komfortabilis pozíció?

Izuku csak biccentett egyet a másiknak.

Kat:Oké~ szólok mikor berakom, rendben?

Izuku megint biccentett egyet.

Kat:Rendben~ megyek.

Azzal a mozdulattal betette magát a másikba és mozgatni kezdte. Először lassan hogy megszokja a tempót majd begyorsított amire a másik nem tudta a nyőgéseit abba hagyni. Egy ideig még csinálták amíg nem lett az iskolának vége, akkor abba hagyták, letakarították magukat, felöltöztek és elindultak lefelé, de Dekunak nem sikerül ezért Bakugou segített neki.

{EZ A VÉGE}

Izu:Kacchan... össze jönnél velem?

Kat:Persze. Mostantól az enyém vagy és senki másé~.

Izu:Rendben Kacchan.-nyomtam egy puszit a pofikájára és haladtunk tovább ahol már csak a két squad ált rajtunk kívül.

Mina:Szóvaaaal. Meséljetek!

Kat:Fogd be koala.

Izu:Kacchan! Kérj bocsánatot Mina-san tól!

Kat:Ugh! Bocs.

Mina:Semmi baj! Akkor holnap tali ?

Kat&Kiri: Azt hittem ma fogunk menni valahova.

Mina:Nem nem, annak az imádnivalónak pihennie kell ezért raktam át holnapra!

Mindenki[-Mina]:Ja oké, akkor sziasztok

Mindenki elindult hazafelé és Katsuki elkisérte Dekut a házához ahol átadta az anyukájának.

Inko:Mi történt?

Izu:Beütöttem a lábam egy kicsit, majd meggyógyul.

Inko: Oh, oké! Köszönöm Katsuki hogy haza hoztad.

Kat:Semmi baj! Én mostmár indulok, viszont látásra! Szia!

512 szó! Remélem ezt a részt is élveztétek mert először írok ilyet, ha van valami amit még leírhatok akkor mondjátok szivesen és én elolvasom. Na legyen jó reggeletek/estétek/éjszakátok!

A Love Story bkdk fanfition (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now