Hètvège 1

120 5 1
                                    

Idő 6:30?

Ahogy besütött a nap egyből a kissebiknek a fejébe sütött amire felket.

Izu:Ah, a francba...-megfordultam hátha úgy mire egy kemény dologba érkeztem... de nem is kemény... inkább puha...felnéztem megnézni mi az és csak egy mellkast meg egy szőkés borzos hajat láttam. Oh a francba így aludtam volna el?

Az ajón kopogás nékül betört egy hosszú hajú lány, kicsit kócosan, de látszott rajta hogy már mosott arcot.

Toga:Szerelmi álom szuszékok, ébredjetek fel! Mindjárt 10- Oh... MÁR 10 ÓRA VAN! VANY EGY ELBASZOTT ÓRÁTOK ÖSSZESZEDNI MAGATOKAT MERT JÖNNEK ÁT!

Izu: H-huh.. ki- Oh a fa-

Kat:Ne.-befogtam a száját.-Ne merd kimondani.

Izu:Oké...-

Izuku és Katsuki egyből kimásztak az ágyból,kerestek ruhát és elmentek fürödni. De Izuku nem vette észre hogy az anyukája elfelejtett egy pólót berakni.

Izu:Neeee, most viccelsz.-elkeztem a kistáskába kutatni hátha valahova becsúszott és nem veszem észre de nem volt egyetlen egy póló se benne. A suli egyenruhát meg a pizsomafelsőmet nem amarom felvenni, éshát persze... félmesztelen se akarok mutatkozni...

Kat:Mi az?

Izu:Anya elfelejtette a pólót...

Katsuki belemászott a szekrényébe és pár perc után kihúzott egy kisseb fekete pólót fehér koponyával.

Kat:Ez úgy is kicsi rám, felveheted ha akarod...

Izu:Köszi!

Izuku felvette a pólót ami a térdéig ért és a válláról is le volt csúszva.

Kat:Oh, bocsi..ni-

Izu:Semmi baj, úgyis szeretem ezeket a baromi nagy pólókat.

Katsuki elmosolyodott, közelébb ment a máski kis sráchoz, lejjeb gugolt hozzá és megcsókolta. A máski visszacsókolt pár pillanat után majd megölelte Katsukit, pár perc ölelés után szétváltak mer meghalloták hogy a kapucsengő megszólalt.

Toga:MEGYEK KINYITNI AZ AJTÓT!

Kat:OKÉ, SZAROK RÁ!

Az ajtóba Todoroki, Tsuyu, Uraraka és Tokojami állt.

Toga: Aoyama merre?

Todoroki:Ő nem szereti az ilyeneket.

Toga:Gondolhattam volna... Gyertek be, a tesóm szobájába leszünk mert neki van playstationja..

Uraraka:Oksi!

Mind az öten bementek és egyből Katsuki szobájába vették az irányt.

Todoroki: Miért ide megyünk?

Toga:Mert csak itt van playstation.

Todo:Ja ok...

Izu:Sziasztok!

A fiú már egy konzolt fogott a kezébe és a mögötte lévő fiú meg a derekánál fogva pihent mert ő még mindíg kicseszettül álmos volt.

Toga:Gyertek foglaljatok hejet ahol akartok!

Tokojami beleült a székbe ami ott volt, Uraraka és Tsuyu a padlőn ültek, Toga fen volt az ágy végén a támlának dölve, Deku maradt ahol volt Katsukival a hátán, Todoroki meg helyet foglalt Izuku mellé.

Toga:Akkor mit játszunk?

Tokojami:Mimecraft? [Vagy gondolj ide olyan játékot amit akarsz]

Tsuyu:Oksi!

Uraraka:Rendben.

Todo:Nekem mimdegy.

Izu:Persze!

Elkeztek játszani majd Deku megragadt egy résznél.

Izu:Ugh, ez miért ilyen nehéz ?

Todoroki:Gyere had segítsek.

Izu:Köszi Todoroki-kun.

Ahogy Deku Todorokinak akarta volna nyújtani a joysick-ot Katsuki oda nyúlt, vissza húzta a máski kezét, megfogta, felnézett a képernyőre és még a másik még mindíg fogta ő tovább juttata majd vissza tért ahol volt.

Izu:Ouhm, köszi Kacchan.

A szőke csak megcsókolta a nyakát az előtte lévőnek és bealudt megint.

Még pár óráig játszottak amíg sötét nem lett és mimdenki imdult haza [persze tartottak szünetet enni meg ilyesmi]

Amikor már csak Izuku maradt a vendégekbő akkor a szőke visszhúzta, felhúzta a zöld piszének lábát magára és egy hosszú csókban részesítette.

Szóval, ennek a résznek itt a vége mert nincs több ötletem hozzá 529 szó! Sziaszto és további jó reggel/estét/éjszakát nektek.

A Love Story bkdk fanfition (BEFEJEZETT)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora