Nyári szünetben, más se jobb mint egy strandos nap

64 1 0
                                    

A party után egy hónappal.

Inko:Jó szórakozást!

Izu:Köszi anya, szia!

Izumi:Tch.

Ezzel Izuku és Izumi el indultak a strandra ahol Izumi oda ment egy sráchoz és három lányhoz. Izuku pedig elindult a barátaihoz ahol Mina mosolyogva integetett.

Mina:Itt vagyunk!

Izu:Sziasztok!

Sero:Gyere fürödni!

Izuku egyből kigombolta és lelökte magáról az apja régi pólóját és belerohant a vízbe ahol valaki megfogta és felemetle.

Kat:Szia~

Izu:Kacchan! Tegyél le!

Katsuki lelökte magáról magáról a fiút aki sikított egyet, majd megint visszavette a nyakába.

Izu:Kacchan!

Katsuki elnevette magát.

Izu:Nem vicces...

Todo:Jöttök röplabdázni?

Izu:Igen

Kat:Oké

Kimentek a vízből és szétosztották a csapatokat.

Izu:Lehet én leszálok... most jöttem rá hogy én először játszok röpit...

Todo:Segíthetek ha kell

Izu:Köszi Todoroki-kun!

Ezzel Todoroki Izuku mögé ment, hozzásimult a testéhez, megfogta a karját és irányította ami Katsukinak nem tettszett.

Kiri:Uhm...

Kat:Deku! Le ejtettél valamit!

Izuku lehajopt és Katsuki fejbe tanálta Todorokit akinek semmi baja nem lett, de a nap már nyugovóra tért.

Mina:Oh, megy le a nap.. Szerintem mostmár menjünk haza.

Izuku elindult amit Izumi is észrevett és utánna futott.

Izumi:Azért kellet volna szólni hogy indulunk.

Izu:Éppen leszarom.

Ezzel felszáltak a motorra és elindultak haza, mikor haza értek egy számukra idegen kocsit állt a ház előtt.

Izumi:Ez meg milyen pöcsnek a kocsija?

Izu:Honnèt a faszból tudjam?

Leszáltak a motorról és bementek a házba ahol az apjukat, az anjukat ès egy lányt láttak. A lány egyből odafutott hozzájuk.

??:Sziasztok! Lehet nem emlèkeztek rám mert pár èvvel időssebb vaguok, plusz el is költöztünk...

A lány magyarázott tovább ès tovább.

Izumi:Olyan mint te, csak hangosabb.

Izuku lepofozta a mellete lèvő lányt.

??:Hè! Ne veszekedjetek!

Inko:Mindíg ilyenek...

Hisasi:Milyen borzalmas velük èlni?

Inko:Van amikor tök nyugodtak, ès amikor fel fordítanak mindent.

??:Tartunk holnap egy tesós napot?

Izumi:Tőlem uhm...

Yuri:Oh, nem is mutatkoztam be, Yuri vagyok.

Izumi:Szèp a neved!

Yuri:Köszi, ja ès el jutott hozzám a hír hogy jársz a focicsapat vezetőjèvel.

Izu:Ki?

Yuri:Te.-ezzel rá nèztem Zuzura.

Izu:Uhm...

Yuri:Ha nem akarsz róla beszèlni akkor beszèljünk másról.

Izumi:Szerintem meg együnk valamit...

Ezzel le ültek enni ès mèg beszèlgettek majd elmentek fürödni ès aludni.

Sziasztok! Bocsi hogy ilyen kèsőn jött ez a rèsz, de remèlem tetszett. A kövi rèszig is sziaszok!

A Love Story bkdk fanfition (BEFEJEZETT)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant