{Író megj.[töröljem ki kirakás előtt]:benne lesz Hatsume Mei}(tokojami ès tsuyu)
Tsuyu: Vègre ide èrtèl.
Tokojami:Mi tartott eddig Midoria?
Izu:Oh, uhm csak Todoroki kèrdezett valamit.
Tsuyu:Oksi, na gyertek. Nem akarunk elkèsni.
A kèt srác:Rendben.
Bementek a technika terembe ahol egy lány várta őket.
Mei:Sziasztok! Oh, te vagy Katsuki barátja, Izuku Midoria.
Izu:E-ennyire felismerhető vagyok?
Mei:Ja.
Izu:N-nem is láttalak még.
Mei:Mert éppen ma kerültem ide.
Izu:A-akkor hogy?
Mei:Katsuki oldala...
Tsuyu:Meg kéne lepődni hogy ismered őt?
Tokojami:Egyáltalán nem.
Mei:Akkor gyertek!
Kb egy és fél-két óra után.
Izuku összepakolta a táskáját és kiment a suliból, lefordulva, senkit észre véve indult volna ha nem állították volna meg.
Kat:Itt vártam rád órákig.
Izu:Oh, bocsi...
Kat:Semmi baj. Van kedved nálunk aludni ?
Izu:Persze,csak fel kell hívni anyát hogy megkérdezzem meg hogy hozzon pizsomát .
Kat:Már az is lebeszéltem, anyukáddal és a nyanyával is, szóval csak induljunk.
Izu:Rendben!
Mikor oda értek egy idősebbik szőke hölgy állt előttük.
Katsumi:Drágám! De sokat nőttél.
Izu:Oh, sziasztok!
Masaru:De réggen láttalak Midoria, jó látni újra téged.
Izu:Oh... köszönöm.
Kat:Oké, gyere Deku, menjünk a szobámba.
Izu:R-rendben Kacchan.
Mikor a két fiú felért, leültek az ágyra és Bakugou bekapcsolta a playstationt majd két távirányítót elővett a szekrényből.
{A kép az elején az Katsuki szobája: 1.tv, 2.polc, 3.ágy, 4.ablak, 5.asztal és szék, 6.könyves és játékos polc}
Kat:Egy menet?
Izu:Rendben.
Pár óráig játszottak míg...
Izu:Kacchan.. kikapcsoljassuk már? Álmos vagyok.
Kat:Rendben.-kikapcsoltam a playsationt és befeküdtem a francia ágyba.-Gyere akkor feküdj le.-megpaskoltam a melletem lévő helyet arra mutatva hogy feküdjön le mellém.
Izu:Uh-
Kat:Bazdki Deku, csak feküdj le mellém. Semmi szart nem fogok csinálni.
Izu:O-oké.-befeküdtem az idősebbik szőke mellé aki szimplán átölelt és máraludt is.-Jóéjt.... Kacchan.-két ásítás között mondtam neki amire először felmordult majd megszólalt.
Kat:Jóéjt.
Az éjszaka semmi nem történt, a két fiú összebújva végigaludták az éjszakát.
Oksi! Este 10 óra van de ezt még ki akartam adni szóval IGEN. A szemem mindjárt leragad de mimdegy, leszarom ezt még kiraktam nektek. 343 szó! Jó éjt/reggelt/estét/délelőtött/délutánt nektek! Sziasztok!
VOCÊ ESTÁ LENDO
A Love Story bkdk fanfition (BEFEJEZETT)
FanficSziasztok! Ez az Aldear Jr.-ba játszódik. Dolgok amire figyelj: - 16-18+ [rakok figyelmeztetést] (nem vagyok profi benne szóval ja) -Trágább szavak használata -Alkohol használata -Izukunak van egy testvére, úgy hívják Izumi -Bakugou és Toga testvér...