Az osztálycsoportban
Mina: Ugh , úgy unatkozok. Nincs mit csinálni 😒
Sero: Lol, az a te problémád.
Uraraka:Hmmm... kéne egy partit csapni valahol.
Kaminari: Mondjuk Todorokiék clubjában?
Shoto:Nem.
Kérlek Todoroki-kun:Izuku
Shoto:Oké, de mikor?
Mina:Ma!
Shoto:Egy pillanat.
Oké, az öreg beleegyezett.Mina:Rendben akkor nyolcra mindenki kész legyen
Mindenki:Oké!
Idő:20:00
Todoroki:Gyertek.
Todoroki egy kis ajtóhoz vezette őket a házuk mögött ahol lesétáltak.
Todoroki: Hát itt lennénk.-felkapcsoltam a villanyt ami bekapcsolta a disko fényeket és minden mást.
Tokojami:Azta, az ott egy dj pult?
Todo:Aha, fingom sincs hogyan kell használni, de azt tudom hogy van egy csomó mostani zene.
Toko:Majd én kézbe veszem, tudom a működését.
Todo:Oké.
Iida:Én beállok pultosnak, nem fogok inni az bisztos. [Meglepő hogy Iida is itt van, ugye ?]
A buli elkezdődött majd bedurvult a hejzet amikor Todoroki és Bakugou ivóversenyt rendeztek.
Mina:A szabájok egyszerűek! Aki nyer, megkapja Izukut ebben egy szexi nyúl ruhában [fun fact volt egy rajzom arról, de kitöröltem mert szar volt]
A fiúk elkeztek inni és katsuki egy korttyal megelőzi todorokit.
Tokojami:És a nyertes...... KATSUKI.-beindítottam egy zenét az ünneplésre {rátok hagyom a zenét}
Majd a parti megy tovább ahogy annak mennie kell deku berugott mint az ég, jobban mint mindenki más. És amikor nem figyeltek todoroki behúzza egy szobába amiről senki nem tud, de Bakugou éppen ott áll és bemeg hozzájuk amikor meglátja hogy a kétszínű éppen elkezdi csókolgatni a fiút aki belenyőg a csókokba de nem todorokit mond...
Izu:K-acchaaahhhny~ nyeeeh~ laaahístst~
Erre Bakugou megfogja a nagyobbik fiút és kihajítsa a szobából mire elkezdenek veszekedni. Iidának és Tokojaminak kellet őket szétszedni mert még ők ketten voltak észnél. Bakugou mindent leszarva bemutatott a földőn lévőnek és bement az említett szobába ahol Izuku volt és rázárta az ajtót.
18+[ ugord át ha akarod ]
Izu:Kacchan~?
Kat:Itt vagyok~
Izuku csak közelébb ment a hanghoz és ahogy megérezte a másikon a ruha anyagját azzal a pillanattal leszakította róla és hozzádörgölőzött a hasához majt letérdepelt és a derekánál átölelte szembelévőt és a nadrágát is lehúzta amivel már semmi nem volt róla. Abban a pillanatban semmi gondolkodás nékül bekapta a tagot és elkezte kényeztetni nyelvével.
Kat:Ngh! E-elfogok élvezni Deku!
De a kicsit nem érdekelte, ő csak kényeutette tovább a tagot ameddig nem érzett valmit a szájába amit gondolgozás nékül lenyelt és utánna felált majt ő is levetkőzött és a párját a lábai közé kapta aki gondolkodás nékül bekapta a másikét és nyalogatta.
Izu:Ehhhzahhhhzhhh~
Egy idő után miután abbahagyta úgy döntött Katsuki bedugja szervét a máskikba.
Izu:AHHHH~ MÉGHH~
Szépen lassan elkezte mozgati a tagot majt egy lökéssel a kissebtől felgyorsított.
Mikor már annyira gyors volt hogy egymás nyőgését fedték bekopogtak.
Toga: HÉ, BAZDMEG, ÉRTEM HOGY ÉPPEN MOST BASSZÁTOK MEG EGYMÁST, DE EGY KICSITT CSÖNDESEBBEN NEM LEHET?
Izu:Bocsi-AHHHH~ AHH~ UGH~ AHHH~
Jiro:Oksi akkor ez egy nem...
{Vége a 18+ résznek}
Idő:olyan reggel hét körül...
Izuku, kiesett az ágyból és mikor fel akart álni, akkor annak még a közelébe se ért.Katsuki csak nevetett amikor segített felálni és kimentek arra hogy mindenki csak semmi/kevés ruha nékül hederészik mindenhol.Még Iida is, az oka ismeretlen, de ő is egyszál alsóba feküdt. A helynek a szagáról ne is beszéljünk.
Hát ez is egy éjszaka volt, ma az iskola elmaradt ismeretlen okok miat szóval volt idejük feltakarítani és normálisan kipihenni magukat.
Ötletek:0 szóval ez a vége, remélem tetszett, én most megyek és alszok egyet mert hajnali egy van. Amikor kirakom kb 6-7 lehet, szóval igen. Na sziasztok és jó éjt/reggelt/napot/éjszakát mimden egyes olvasónak! Azthittem bazdki majden elvesztettem ezt az egészet mert nem mentette el 😭 de a revision historynak hála itt van. Bevallom rámhozta a szívbajt mert nincs kedvem hajnali fél kettőkor még ezt újraírni. De szerencsém van 😁! 612 szó!
ESTÁS LEYENDO
A Love Story bkdk fanfition (BEFEJEZETT)
FanficSziasztok! Ez az Aldear Jr.-ba játszódik. Dolgok amire figyelj: - 16-18+ [rakok figyelmeztetést] (nem vagyok profi benne szóval ja) -Trágább szavak használata -Alkohol használata -Izukunak van egy testvére, úgy hívják Izumi -Bakugou és Toga testvér...