Hogy mi?!

142 5 0
                                    

Amikor a szőke kétkontyos csaj végre elhúzta a másikat a házukhoz és benyitott annyit látva hogy a másik szőkeség egy trikóba és egy rövidgatyába ül a kanapén.

Toga:Azért egy hosszabb nadrágot vehettél volna fel, vendégünk van.

Katsuki: Szarok rá.

Toga:Lol, még nem is vagy kivörösödve meg semmi. Ha srác lennék és így látna a cr-

Kat:Oké, most kuss és húzz el innen.

Izu:-huh, Toga-chan mit akart mondani?

Toga:Gyere Izuku, menjünk fel a szobámba ott nincs semmilyen idegbeteg állat.-elindultam mire megláttam hogy Izu már megint lemaradt, mire vissza mentem láttam hogy a kanapén bealud fiút bámulja. Mindíg is érdekelt hogyan bír ilyen gyorsan bealudni, persze máskor meg hajnali háromkor is elérhető, vagy valamit játszik a playstaion-on, kész kínkinylódás egy testvérem van.-Izuku!

Izu:Ja uhm bocsi, elbambultam.

Toga:A tesómon?-az előttem áló csak bólogatott egyet- Most viccelsz. Még egy csótány is szebb mint ő.

Izu:Nem is igaz!

Toga: Oh csak fogd be és gyere már bazdki.

Izu:Jövök máris!

Toga ès Izuku órákon át játszottak ès nem vettèk èszre hogy egy vendèg jött.

Izu:Hozok mèg nasit.

A fiú lement a konyhába,megfogott egy csipszes zacsit ès úgy döntött ránèz Katsukiar látta hogy a kanapèn fekvő fiún nem volt póló amire kivörösödött, de nem sokáig volt rajta az a mosoly mert egy női pólót ès egy bra-t is meglátott amit mindenhonnan felismert. A láttak után felrohant a chipsel a kezèben a lány szobájába leejtette a chipset és elkezdett sírni.

Toga:Oh, visszaértél a chipsel. ÚRISTEN IZU MI A BAJ?

Izu:É-én i-inkább indulok haza.-felvettem a sárga iskolatáskámat és kirohantam az épületből a cipőmet márcsak kint vettem fel és azzal a pillanattal haza rohantam.

Katsuki felpattan a kanapérol ahogy meghallotta a trappolást és az ajtócsapódást.

Kat:Huh? MI A RÁK ? TE MEG MI A FASZT KERESER RAJTAM? SZÁLJ LE RÓLAM TE KURVA!

Izumi:Mi a baj?

Kat:AZ HOGY BAZDKI MAJDNEM SEMMIBE FEKSZEL RAJTAM. TAKARODJ KI A HÁZBÓL! ÉS SOJA MEG NE LÁSSALAK!

Izumi:De drágám-

Kat:NE DRÁGÁMOZ NEKEM IZUMI MIDORIA! SZAMOMRA VÉGEZTÜNK, SZAKÍTOK VELED!-ezzel a mondattal kidobtam a házból.

Izumi:Úgyis csak imertségert használtalak. Több emberrel is voltam eggyütt.

Togának vissza kellet Katsukit trartania nehogy neki menjen a lánynak.

Mikor Izumi haza ért az anyukája a tesóját nyugtatta le. Aznap Deku nem aludt egy cseppet se.

Másnap az egész hangulat más volt...

390 szó, de kit érdekel szóval haladjunk a kövi részre.

A Love Story bkdk fanfition (BEFEJEZETT)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن