Új tanuló?!

122 3 2
                                    

{Egy tanuló jön az osztályba (Rody, egy máski focicsapat vezetője) aki jó barátja Izukunak és közel kerül hozzá ami Bakugou-nak nem tetszik...}

A Bakusquad és a Dekusquad eggyütt beszélgetett a szekrényeknél ami közel volt a főbejárathoz.

Mina:Hallotatok az új tanulóról aki jönni fog ?

Iida:Nem, de szeretném hogyha megosztanád minden tudnivalódat.

Mina:Annyit tudok hogy egy foci csapat tagja volt-

Deku éppen úgy állt hogy az ajtót látta.

Izu:RODY!

Az emlètett fiú csak felmosolygott és kitárta a karját úgy várta azt hogy a kicsi beleugrik a nyakába és majdnem elkezdett sírni.

Izu:Oly rég láttalak

Rody:... Igaz, de mostmár minden nap látni fogsz!

Izu:Ezt hogy érted ?

Rody:Ide költöztünk és mostmár ide fogok suliba járni.

Izu:T-tényleg?-a számra egy hatalmas mosoly került ahogyan meghallotam a hírt.

Rody:Ja, hazudtam már neked?

Izu:Ez most költői kérdés volt?

Eree csak Rody felnevetett amire Izuku is elkezdett nevetni.

Izu:Gyere bemutatlak a barátaimnak!

Oda mentek a két csapathoz ahol a barna hajú srác hét halálos nézéssel tanálkozott először, de ahogy megnézte a kettőt észre vette hogy a szőke tüskés halyú szemmel darabokra tépi amire megrezzent.

Izu:Rody, ezek itt a barátaim. Ochako Uraraka, Tenya Iida, Enjiro Kirishima, Denki Kaminari, Fugikame Tokoyami, Kyoka Jiro, Hanta Sero, Mina Ahido,Tsuyu Asui, Shoto Todoroki és Katsuki Bakugou.

Rody:Mhm, az a Katsuki az a Kacchan ahogy te szereted hívni?

Izu:Mhm!

Kat:És azt te meg honnan a faszból tudod hogy rólam beszélt ?

Rody:Mert pl. a nap minden egyes pillanatába rólad beszél , leszarva hogy interneten vagy való világba...

Izu:Tényleg Rody, hogy hogy itt vagy, nem máshol laktatok?

Rody:Ja, de gy nő befogadott a lakásba. Uhm.. tudjátok mit, kérdezzetek!

A kérdések jöttek egymás után a fiú meg csak válaszolt. Már egy úgy 2 perce kérdezhették a fiút amikor Izumi és egy barátja elmentek mellette, Izumi csak oda kacsintott mert megimerte őt a meccsekről.

Az iskola nap elrepült egész gyorsan és mert már nyári szünet volt tulajdonképpen ezért mindenki gyorsan ment haza.

Rody:HÉ, VÁRJATOK!-odakiabáltam Dekunak, Katsukinak és Togának ha jól emlékszem a nevére.

Hárman megvárták a fiút és úgy sétáltak haza, majd Toga és Katsuki lefordultak,Katsuki adott egy csókot a fiúnak és mentek.

Rody:Huh, nem is lennék meglepődve ha megbaszna.

Izu:Haha.... Ja.

Rody:Hagy tanáljam ki, már basztatok?

Izu:Mhm.

Rody:Szupi.

Izu:Tényleg Rody, hol laktok?

Rody:Csak menjünk, majd meglátod.

A két fiú csak ment és beszélgetett amíg oda nem értek.

Rody:Itt a lakásunk.

Izu:EGYMÁS MELLET LAKUNK!

Rody:Na, legalább tudjuk a kapcsolatot tartani jobban.

A két fiú egy ölelést adtak egymásnak mielőtt elköszöntek és bementek az ajtókon.

Az éjszaka nyugis volt, majd reggel 7-8 körül megszólal deku telója.

Izu:Huh, mi az? A csoport ? Mina írt...

433 szó! Na sziasztok!!!!

A Love Story bkdk fanfition (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now