Kısa smut bölümü✨
✨
Birbirlerine âşık iki kişinin tenleri birleştiğinde, ortaya kasıklarını yakan bir ateş doğardı.
Yezda, kasıklarını yakan ateşin sahibi Göksel tarafından sertçe öpülürken ellerini bir onun boynunda, bir de omuzlarında gezdirip duruyordu.
Göksel'in elleriyse kucağındaki kadının kalçalarını avuçlarken, tek derdi Yezda'nın inceden duyulan zarif iniltilerini biraz daha yüksek tondan duymaktı.
Ellerini onun kalçalarından beline doğru götürdü, ardından elleri arasındaki ince beli sıkıştırıp başparmaklarını onun karnının alt tarafına doğru sürüdü. Başparmakları Yezda'nn karnının alt tarafına baskı uyguladığındaysa, Yezda dudaklarının üzerindeki dudaklara doğru seslice inlemişti.
"İşte böyle," dedi Göksel dudaklarını ayırdığında. "Benim için inlemeye devam et, küçük kuğu."
Yezda nefes nefese şekilde utançla başını onun boynuna gömdüğünde, Göksel dudaklarına değen boynu dişledi ve Yezda bir kez daha acıyla karışık hazla inledi.
Göksel'in elleri hala onun belindeyken olduğu noktadan ayrılarak Yezda'nın kasıklarına indiğinde, "Biraz daha aşağı," dedi Yezda fısıltıyla. Aldığı zevk, kadınlığının uyuşmasına ve cayır cayır yanmasına sebep oluyordu.
"O kadar kolay değil."
Yezda'nın boynunu emmeye başladığı anda, kasıklarına masaj yaparcasına başparmaklarıyla baskılamaya devam etti Göksel. Yezda küçük bir çocuk gibi muhtaçça ona sarıldığında, Göksel onun boynundan aşağı, köprücük kemiklerine doğru kaydırdı başını.
Bu kez emdiği yer sağ köprücük kemiğiyken, ellerini tekrardan onun kalçalarına kaydırdı ve Yezda'yı tek hamlede kucağına alarak ayağa kalktı. Adımlarının rotası direkt olarak odasıyken, Yezda sabırsızlıkla, "Acele et lütfen," dedi kısıkça.
"Sabırsız bir kuğu," dedi Göksel odaya doğru yürürken gülerek.
"Senin için sabırsızlanan," dedi Yezda da.
"Epey yalancısın, Yezda," diye konuştu Göksel odaya girdiklerinde ve onu yatağa bıraktığında. Üstüne tırmanırken de, "Kendin için istediğini söyle bana," demişti.
"Kendim için değil," dedi Yezda da inatla.
"Kabul etmediğin müddetçe ikimiz de rahatlayamayacağız."
Yezda kısıkça oflayıp, "Tamam," dedi. "Kendim için de istiyorum."
"İşte böyle."
Göksel yeniden onun dudaklarına yapıştığında, bu kez sağ eli tam da Yezda'nın istediği gibi kadınlığına dokundu. Kendi eşofmanlarının içindeki kadını öperken onun kokusunu soluyamadığı için biraz huysuzlukla, "Bu böyle olmayacak, seni soyacağım," demişti yavaşça geri çekilerek.
Önce onun üerindeki tişörtü çıkardı, ardından altındaki eşofmanı. Yezda iç çamaşırlarıyla kaldığında Gökselince vücudun üzerinde yerini aldığı gibi onun boynuna gömüldü. Boynundaki her bir noktayı yakıcı öpücükleriyle süsleye süsleye göğüslerine kadar indi. Sütyenle kapalı olan göğüslerine üzerinden birer öpücük kondurduktan sonra sütyeni yukarı doğru sıyırdı ve sağ göğüsünü ağzına aldı.
Yezda göğüsünü iştahla emerek öpücüklerle dolduran kadının kafasını olduğu yere bastırarak bir süre bekledi. O sırada nefesi kesilse bile onun göğüsünü emmeye devam etmişti Göksel. Nihayetinde diğer göğüsüne de aynı muameleyi yaparak onu uçsuz bucaksız bir haz denizine sürükleyen kadın kasıklarına da kaydığında rahat bir nefes aldı.
Göksel kasıklarına sulu öpücükler kondurduktan sonra iç çamaşırını çıkartmadan kenara çektiğinde utançla soludu. Gittikten sonra değişen şeylerden bir tanesi de artık Göksel'e karşı tıpkı Alpay'la olduğu gibi utanmaya başlamış olmasıydı. Aslında buradan bile anlayabiliyordu ona karşı boş olmadığını.
"Sıcaklığın neredeyse parmaklarımı yakacak," dedi Göksel, Yezda'nın kadınlığına işaret parmağını sürterek. Onun bunu yapmasıyla Yezda zevk içinde titremişti.
Bunu fark eden Göksel işaret ve başparmağıyla seğiren kilitorisi sıkıştırarak onun inlemesine sebep olurken, gözleri Yezda'nın zevkle kapanmış gözlerindeydi.
"Gözlerini aç Yezda, sana bunları yaşatanın kim olduğunu aklına iyice kazı."
Yezda gözlerini açarak onun gözlerine baktığında, kendisine tüm odağını vermiş kadınla kalbini sıcacık hisler sarmaladı. Onlar hala göz gözeyken, Göksel orta ve yüzük parmağını birden ıslanmış kadınlığın içine itti. Yezda bu hareketle irkilse de gözlerini ondan kaçırmadan zevkle inledi.
Bir süre onun içinde ilerlettiği parmaklarıyla Yezda'yı sona ulaştırırken, Yezda, "Seninle ilgilenemedim," dedi aklına yeni gelen şeyle daha da utanırken.
"Ben kendimle ilgilenirim, önceliğim sensin."
Dediği gibi de yaptı Göksel. Önce onu sona ulaştırdı, ardından kendisiyle banyoda ilgilenip Yezda'nın yanına döndü.
Yezda yatakta öylece kendisinden geçmiş gibi yatarken, Göksel üzerindeki bornozuyla onun yanına uzandı ve narin bedeni kendi kolları arasına çekerek üzerlerini örttü.
Birlikte uykuya çekilmeden önce, "Sana sırılsıklam âşık oldum," demişti Göksel.
Yezda, o yanında uykuya daldıktan sonra gülümsedi ve sessizce, "Keşke sana olan duygularımı tarif edecek cümleler olsaydı, Göksel," diye mırıldandı. Sözlerinin ardından o da kendisini uykunun kollarına bırakmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐃𝐨𝐤𝐮𝐧𝐮𝐬̧/𝐠𝐱𝐠
Short Story"Bir kadın bir kadına, bir erkeğin dokunduğundan daha iyi şekilde dokunabilir. Çünkü o bir erkek ve benim kadın vücutlarını, isteklerini tanıdığım kadar iyi tanıyamaz."