"Senin gibi bir oğlum olmasaydı keşke ateş, biz neden diğer baba oğul gibi olamıyoruz!
Ataya çarpan kişi derin bir nefes alıp elinde ki sigarayı yere atıp söze girdi " pardon kaan bey size layık bir evlat olamadığım için, pardon oğuz bey gibi olamadığım için " dedi sinirli bir şekilde ata şaşkınca onları dinliyordu ne yani.Bu duygusuz,aptal herif kaan beyin oğlu muydu?
Ata biraz durduktan sonra içeri girdi , saat geç oluyordu ve çıkmaya az kaldı . Ata tam dışarı çıkarken ateş geldi kolundan tuttu "bana bak orda ne duyduysan unutuyorsun hemen! " ata ilk başta anlamadı ne olduğunu ve anlamsız bakışlarla baktı ateşe, ateş buna sinir olup atayı arka bölüme çekip duvara yasladı "bana bak seni garson parçası babam ile aramda olan şey seni ilgilendirmiyor dinlemenin faydası ne! " ata korkuyordu ama belli etmemeye çalıştı "bana burda bağıracağına babana iyi bir evlat olmaya çalış aptal herif" ata sert bir şekilde çıkıştı, ateşin sinirleri daha çok atmıştı , garson parçası ona karşılık veriyordu yürek falan mı yemişti?
Ateş ataya bir süre baktı ve daha çok baktı ata anlamıyordu bu ruh hastası neden ona böyle bakıyordu? " hah buldum " ata ona anlamaz gözlerle bakıyordu. Neyi bulmuştu? "Sen çok güzelsin garson veya adın herneyse " ateş bunları derken elinin tersini atanın yanağına sürdü "güzelliğine yazık olucak " neyden bahsediyordu bu şimdi, ata gittikçe tırsmaya başladı ama belli etmiyordu "anlamıyorum, neden yazık olucakmış? " atanın sorusuna gülerek karşılık verdi ateş "hm nasıl bir işkence olsa? " düşünüyormuş gibi yaptı ateş. Ne yani şimdi ataya işkence mi edicekti yapardı aslında ruh hastası herif bu. Atanın gözleri dolmaya başladı, asla tutamazdı göz yaşlarını, ağlak biriydi.
Selamm❤❤
Aşklarım yeni bölüm nasıl?
Her hafta 1 bölüm atıcağımm
Sizi seviyorum
Muah✨❤
Medya:ata
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVGİYİ ÖĞRETİR MİSİN? (BXB)
Teen Fictionünlü bir mafyanın oğlu ateş, annesi ve kardeşine bakan ata. Ata küçükken babası onları terk etti bu nedenle ata liseye kadar okudu ve çalışmaya başladı ne iş olsa yapardı, bir gün ata bir davette garsonluk yapmaya gitti fakat orada kaan beyin oğlu...