" ne yani şimdi gidiyor musun abi? " diye sordu küçük liya ata hafif gülümsedi "hayır, direk işe başlayacağım davette konuştum iş sahibi ile " dedi gülümseyerek .
Ateş siyah bir takımla atanın karşısında duruyordu. Ata gergindi "evim de kalıcaksın, kurallarım var uymazsan ceza alırsın anladın mı?! " bu adam niye bu kadar sinirliydi ki? Ata onunla kalamazdı onunda bir ailesi vardı sonuç olarak "efendim her şey tamam am-" ateş aniden sertlikte ata'ya baktı " ama? " diye sordu ata boğazını temizledi.
Ne hoştu Ateş Ata'nın ailesi için güzel bir daire almış ve bakımı üstlenmişti. Ata ise onun yardımcılığını yapıyor hizmetçi olucak diye korkuyordu ama onun yardımcı olacağını düşünmedi, şuan da birinin evine gidiyorlar ateşin alacağı varmış ata da yardımcı olarak yanında olmalıydı.
"Sık ata,hadi bekletme beni" ata elinde ki silaha ve çocukları olduğunu söyleyip yalvaran adama baktı "e-efendim " ateş elinde ki sigarayı yere attı ve ayağı ile ezdi, silahı bi hışımla aldı ve adamı tam anından vurdu "bu kadardı" dedi arabaya doğru giderek.
Eve geldiklerinde ise ateş atayı ofisine çağırdı, oraya girilmesi yasaktı ateş hariç kimse girmezdi. Ata odanın kapısını çaldı ve girdi , duvar da bir sürü işkence aleti vardı. Sanki önemli eserler gibi asılmıştı, ateş ise eline eldiven giyiyordu ne oluyordu?
" otur bakalım" ata korkarak oturdu ateş geldi ve atanın tişörtünü çıkardı ve elini karnına getirdi "benim sözüm niye dınlenmedi bugün hm? " eline sıcak demiri aldı "özür dilerim efendim" ateş demiri atanın karnına bastırdı, ata çığlık attı " soruma cevap alamadım, neden sözüm dinlenmedi? " tekrardan demiri ısıtıyordu " e-efendim ben hayatımda karıncayı dahi incitmem siz ise benden adam öldürmemi istedin- ahh" tekrardan demir tenine değdi.
Gece uzun olacaktı ha?
Selamm
Yeni bölüm geç geldi kusura
Bakmayın
Bölüm nasıldı?
Sizi seviyorum
Muah💖✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVGİYİ ÖĞRETİR MİSİN? (BXB)
Teen Fictionünlü bir mafyanın oğlu ateş, annesi ve kardeşine bakan ata. Ata küçükken babası onları terk etti bu nedenle ata liseye kadar okudu ve çalışmaya başladı ne iş olsa yapardı, bir gün ata bir davette garsonluk yapmaya gitti fakat orada kaan beyin oğlu...