5.BÖLÜM

170 19 50
                                    

ata bu işten çıkmak istiyordu lakin korkuyordu. Ateş mafyaydı ve atanın ailesine kadar biliyordu , çıkarsa ateş atanın peşini bırakmazdı ruh hastası sadist herif.

" oğlum emin misin ? Ateş beyi korurken mi aldın o yaraları? " ata yalan söylemişti annesine, üzülsün istemiyordu hem annesi ateşi çok seviyordu iyi bir adam sanıyordu onu

" evet annecim 10 kere anlattım" annesi elini atanın yanağına koydu " ateş bey ne dedi yaralanmana" bir bilse bunları zaten onun yaptığını ' salak gibi kabul etmeyecektim bu işi' diye gerçirdi ata içinden, ya bu cezalar daha üst seviye olursa? Ya ata daha büyük yaralar alırsa? Ya ata sakat kalırsa?

" demek liya daha iyi okullara gidiyor ha? " diye sordu ata annesi hafif gülümsedi " ateş bey sağ olsun baya güzel ilgileniyor bizimle " ata belki de ailesi için çıkmamalı bu işte, ateş daha ileri giderse ne olucak peki ata o zaman ne yapıcak?

" liya saat kaçta çıkıyor özledim onu " annesi ayağa kalktı ve su alıp geldi " akşam 6 gibi burada olur " dedi ama o zaman ata yoktu saat 5 gibi ateş ile bir davete gidicekti. Ata bir süre annesi ile oturduktan sonra hazırlanmak adına eve gitti yani ateşin evine.

Ata üstünü değiştirirken ateş odaya girdi,kapı dahi çalmamıştı. " hey ne yapıyorsun! " ata o anlıkta ateşe bağırmıştı " ne bağırıyorsun be! Duş almaya geldim" ata duş olucaktı aslında ama sırası bu ruh hastasına verebilirdi "tamam sen ol ben senden sonra gire-" " hayır ben seninle duş olmak istiyorum, itirazın mı var? "

Ne saçmalıyordu bu aptal herif yine " hayır efendim, ben tek duş olmak istiyorum" ateş bir anlık atanın gözlerine baktı "izin almıyorum" dedi ata dondu kaldı ruh hastası bu herife ailesi için katlanıyordu, bu kadarı da fazlaydı

"Efendim istemiyorum, lütfen zorlamayın" ateş derin nefes aldı " bu akşam ofisime gel" diyip gitti ve işte yeni bir işkence ha?

Davetten döner dönmez ata üstünü değiştirip ruh hastasının yanına gitti kapıyı çaldı ve komut bekledi "gel" sesi duyunca içeri girdi ata,ateş koltukta oturmuş sigara içiyordu.

Ata tam karşısına oturdu "buyrun efendim" dedi gergindi, korkuyordu bugün hangi işkence vardı sırada.

" ata, istemiyorum " ata şaşırdı neyi istemiyordu? "Anlamadım efendim? " ateş hafif güldü sigaradan bir duman çekti " ben istemezdim böyle kötü, acımasız biri olmak fakat hayat şartları beni buna sürüklüyor ata " yardımcı yetmiyormuş gibi bir de psikolog olmuştu ama en azından işkence çekmiyordu bu da bir şeydi.

" 4 yaşındaydım. Babam annemi gözümün önünde öldürürken 4 yaşındaydım, gözlerimin önünde annem öldü benden yardım istedi bense hiç bir şey yapamadım. O günden sonra herkesle arama mesafe koydum babamı hiç sevemedim o günden sonra " ata üzülmüştü, ateş sevgi görmediği için böyleydi ona kimse bakmamıştı ve ilgilenmemişti "nasıl bir duygu ?ata yani sevilmek nasıl bir duygu? " ata olduğu yerde kaldı ağzını açmadı " annen seni çok seviyor ata . Sakın onu kaybetme olur mu? " ateş şuan atanın karşısında savunmasız bir şekilde duruyordu.

" aslında geç değil yani kendinizi düzeltmek için asla geç değil efendim " dedi ata ateş ona baktı " geç ata geç artık düzelmem ben " ata dikleşti " ne demek geç düzelçeksiniz bakın buraya yazıyorum eskisinden daha iyi edicem sizi" ateş hafif güldü , ilk defa gülmüştü ve çok güzeldi " ona nasıl olucak bakalım hm? " ata büyükçe gülümsedi " sadece izleyin ve görün, kendinizi bana bırakın yeter " ateş atanın bu haline güldü " yarın uygun mudur? " ateş usulca kafa salladı

Ateş merak ediyordu bu çocuk ona sevgiyi öğrete bilcek miydi?

Sizce bu ruh hastası düzelicek mi?
Ata başarabilecek mi?
Bölüm nasıldı?
Sizi seviyorum
Muah❤✨

SEVGİYİ ÖĞRETİR MİSİN? (BXB) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin