9.BÖLÜM

105 16 77
                                    

Ateş uzun zamandır uyumuyordu. Bir şey üstünde çalışıyordu , her gece ofisindeydi.

Ata bundan sıkılmıştı. Yanına gidip onunla konuşacaktı.

Ata, usulca kapıyı çaldı ve komutu duyunca içeri girdi.

Ateş yine bir şeyler yapıyordu ve masa da bir sürü pardak vardı.

"Efendim, hiç uyumuyorsunuz ve ben sizin için endişe ediyorum" ateş anlık ataya baktı, ata ise gergindi.

"Tabi ya sen, ata sen ajanlık yapabilir misin? " ajanlık mı? "Rol yapabilir misin ata? " eh yani yapabilirdi ama niye ki? "Küçükken bir tiyatro da rol almıştım. " yani rol yapmakta ne vardı ki?

Çok şey vardı aslında. Ata bir katilin rolünü yapıcak ve bir adamla iş birliği yaparken ateş o adamı orada öldürecekti.

"Pekala murat adını çok duydum fakat bu kadar yumuşak yüzlü olacağını tahmin etmedim. Yani sen mi yaptın o kadar suçu? " hayır tabi ki ata bir karıncayı dahi incitemezdi ki.

"Burdan bakması kolay , saha da görmeden konuşmayın. " kestirip attı ata.

Adam atanın eline bir kutu verdi. Ata onun ne olduğunu bilmeden açtı .

Ata içinden siktir çekti. Bu adam manyaktı , birinin kafasını kutuya koymuş ataya vermişti. "Çok öldürmek istediğini biliyorum, yakalamıyordun bende senin için yakaladım. " ata hafif güldü, neredeyse kusucaktı fakat tuttu kendini "ah çok teşekkürler , fakat ben öldürmek istiyordum sana ne iş düştü burada onu anlamadım" dedi soğuk bir sesle ata.Adamın yüzü düştü "bilseydim sana getirirdim. "

"Her şeye burnunu sokma sen. "  ata baya iyi oynuyordu rolünü.

Adam anlık kendi adamını vurdu silahla, ata kitlendi yerinde "adamlarımın suçu, bana bu akılı veren onlar kusura bakmayın" adam çok rahattı fakat ata ise tam tersi idi "s-sorun değil,olur öyle şeyler" adam şaşırdı .

"Siz kekelediniz mi? " bu soruyu sorarken adam yerinden doğruldu aynı zamanda "h-hayır, siz yanlış duydunuz" ata kendini tutamıyordu.Gözleri dolmaya başladı, bu kadar şey ona fazlaydı.
"İşte yine yaptın, yoksa sen beni mi kandırıyorsun? " işte ata tam sıçtı.

"Neden seni kandırıyım ki? " anlık bir sınır ile yerinden kalktı, adamda aynı zamanda elinde ki silah ile yerinden kalktı.

"Sen kendini ne sanıyorsun? " ata bunu derken bile ağlıcaktı, "gözlerin doluyor , tahmin etmem lazımdı"  adam silahı atanın kafasına dayadı.

"Murat gibi bir adam bu kadar duygusal olmaz ve bebek suratlı olmazdı. "  ata bir şey diyemedi sadece yutkundu.

Odaya ateş girdi adamın kafasına sıktı, işte o an atanın güç ayaklarının altından çekildi ve kendini yere bıraktı. Ateş hızla atayı tuttu , ata biliyordu ateşin onun tutacağını. Kafasını ateşin göğsüne yasladı ve hıçkıra hıçkıra ağladı. Kendini güvendiği adamın kollarına bıraktı.

"Tamam ata, geldim ben ağlama" ata kendini durduramıyordu.

Çok korkmuştu ve ölüceğini düşünmüştü.

Ateş keşke onu bu işe alet etmeseydim diye düşündü başına bir şey gelseydi kendini suçlardı.


Selamm
Yeni bölüm nasıl?
Sizi seviyorum
Muah♥✨

SEVGİYİ ÖĞRETİR MİSİN? (BXB) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin