8.BÖLÜM

116 17 49
                                    

Ata, sadece şaşkınlık içinde bakıyordu. Ateşin yara dolu bedenine .

"Beni süzmeyi bırak, ne için geldin? " dediğinde ata kendine geldi. "Şey efendim, sadece sizi merak ettim. " dediğinde ateş sorgularca ona baktı. Şuan atanın masumluğu ateşi güldürmüştü.

Biri ateş için ilk defa endişe etmişti bu nedenle ateş ne tepki vereceğini bilemiyor idi.

" Ata, ilk defa yara almıyorum, iyiyim ben tamam mı? " ata bakışlarını yerden kaldırdı ve ateşe baktı. Hala içinde bir endişe vardı ateşi düşünüyordu ata.

"İsterseniz efendim size pansuman Yapabilirim"

Ateş kabul etti yoksa gideceği yoktu. Ata ateşe pansuman yaparken ara ara ateşe bakıyordu, ateş ise sadece atanın güzelliğini inceliyordu.

Atanın hafif dolgulu dudakları, kumral saçları, hafif çekik ela gözleri ateş için mükemmel bir parçaydı ata . İlk defa atanın bu kadar güzel olduğunu daha yeni fark etmesi talihsizlikti. sadece yüzü değildi pürüzsüz vücudu , ince beli tam kavramalıkdı.

Ateş anlık kafasını salladı kendine gelmek amaçlı. Bu çocuk onu büyüsü altına almıştı.

Ateş bazı şeyleri daha yeni yeni anlamaya başladı. Bu çocuktan hoşlanıyordu.

Ya ata bundan rahatsız olursa? Ateş eşcinsel miydi? Kafasında binlerce soru , tek cevabı ataydı ateşe göre.

Peki atanın buna tepkisi ne olucaktı? Ya işi bırakırsa? Ateş, ataya baya baktı "bitti efendim, canınız acıdı mı? " ata masumca sordu.

"Hayır ata, gidebilirsin. " ateş uzandığı yerden dikleşti, ateş ataya demeyecekti ne tepki vereceğini bilmiyordu ya işi bırakırsa? Ateş bunu göze alamazdı.

En iyisi söylememekti, sonuç olarak atanın durumu yok ve ailesine ateş bakıyordu, kardeşini en iyi okullara gönderiyordu. Atanın hayatını kurtarmıştı ve onu tekrar o boktan hayatın içine bırakamazdı.

Ateş, oğuzun ne yapacağını bilemiyordu.

Her an bir şey olabilirdi . Oğuz çok tehlikeli biriydi aynı zamanda ateşin yerine geçmek istiyordu. Bu isteği çocukluktan beridir vardı. Ya ateş ölücekti ya da bu işi bırakıcaktı, oğuz için bu böyleydi. Bu asla değişmeyecekti. Ateş sonuna kadar savaşıyordu kendisi için ama artık ata için de savaşması lazım.

Ata, ateşin hayatına girip bir anda renklendirmişti. Ateş annesinden sonra ilk defa bu kadar mutlu olmuştu ve onu bırakmaya niyeti yoktu, annesini kaybetti ama atayı kaybedemezdi . O zaman çocuktu ama şuan değildi ve halledebilirdi bunu. Yani öyle umuyordu.

Oğuz güçlü olduğundan değildi fakat ateşin babası bile oğuzu tutuyordu hiç bir destekçisi yoktu ateşin. Babasının Oğuz'un tarafında olması ateşi üzmüyor ama bu oğuzu güçlü kılıyordu.


Selamlar
Yeni yılınız kutlu olsun ✨
Umarım sağlıklı, huzurlu, neşeli, harika bir yıl olur herkes için
Sizi seviyorum
Muah✨♥

SEVGİYİ ÖĞRETİR MİSİN? (BXB) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin