Ateş, uzun zamandır bu kadar huzurlu uyumamıştı.
Sabah kaldıkları gibi yola koyuldular.
İşleri vardı ateşin bu nedenle geri dönmek zorundalardı.
Ata, ne kadar istemesede gidiyordu.
"Ata, öğlene doğru burada ol beni almak için. " neden atada gelmiyordu? Her yere birlikte giderlerdi ne oluyordu? Ata, usulca kafa salladı ve gitti.
"Abi, abi bakk" elinde ki oyuncağı gösterdi liya. "Oğlum ne oldu çok düşüncelisin" ateşi düşünüyordu ata "bir şey yok anne. " ayağa kalktı saat 1'e geliyordu. "Anne, benim patronu mu almam gerek " ailesine veda etti ve evden çıktı.
Ateşi bekliyordu. Siyah bir araba geldi ateş indi fakat omzundan yaralanmış idi ateş anında ona doğru koştu "efendim, efendim iyi misiniz? " ata, endişeliydi.
Ateş alışkın değildi birisinin onun için endişelenmesine "iyiyim ata,sadece bir sıyrık " iyiydi gerçekten ama ata korkmuştu, atanın gözleri doldu "efendim keşke bende gelseydim evet belki bir şey yapamazdım ama en azından yanınızda olurdum" ateş ne yapıcağını bilemedi elini atanın yanağına koydu"gerçekten ata ben iyiyim ağlama sorun yok alışığım ben " ata ateşi hastaneye götürmeyi teklif etti ama ateş red etti.
Şuan olmazdı kuzeni ile arasında büyük bir rekabet vardı ve kuzeni ve adamları ateşi aradığına o kadar emindi ki ateş.
Atayı tehlikeye atamazdı. Zaten bu nedenle onu götürmedi eğer oğuz atayı görürse iyi olmazdı. Bilirdi ateşin kimseye güvenmediğini ve atanın onun için değerli biri olduğunu buna göz yumamazdı . Tam huzur bulmuş iken kaybedemezdi yine kaldıramazdı.
"Keşke hastaneye gitseydik efendim" ateş iyice sinir olmaya başladı "ata istemiyorum diyorum anlamıyor musun? Zorlama beni " sert bir ses tonu ile konuştu ateş , ata sustu hiç bir şey diyemedi sadece sustu. Kırılmıştı.
İkisi de odalarına geçmişti, ata anlamıyordu bir gün iyi bir gün kötü idi bu adam . Sadece ailesini düşünmesi gerekti ama bir yandan ateşi de düşünüyordu. Acaba şuan ne yapıyordu? İyi miydi omzu?
Ata merakına yenik düştü ve ateşin odasına gitme kararı aldı en fazla ne olabilirdi ki.
Kapıyı tıkladı "gel" komutu duyunca ata içeri girdi. Gözleri fal taşı gibi açıldı.
Çok şey olabilirmiş.
Selamm
Bölüm nasıl
Nasılsınızz
Sizi seviyorum
Muah❤✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVGİYİ ÖĞRETİR MİSİN? (BXB)
Teen Fictionünlü bir mafyanın oğlu ateş, annesi ve kardeşine bakan ata. Ata küçükken babası onları terk etti bu nedenle ata liseye kadar okudu ve çalışmaya başladı ne iş olsa yapardı, bir gün ata bir davette garsonluk yapmaya gitti fakat orada kaan beyin oğlu...