10.BÖLÜM

117 14 70
                                    

ata , ateşin göğsünde ağlıyordu. Eve geldiklerinde ise ateş atayı rahatlatmak için duşa girmesini söylemişti.

Ata duştan çıktığında biraz rahatlamıştı, fakat hala korkuyordu. O kesik kafa gözünün önünden gitmiyordu, aşarı korkunçtu.

Ata bunları düşünmemeye çalışarak uyudu fakat gece bir kabustan uyandı. Annesi olsaydı atanın saçlarını sever ve uykuya dalana kadar yanında dururdu ama öyle bir şey yoktu.

Su içmeye kalktığında ateşin ofisinin lambasını açık gördü, kapıyı çalmadan içeri girdi.

Ateş, ataya baktı ata iyi gibi durmuyordu. Yerinden kalktı ve atanın yanına gitti "neden bu saatte ayaktasın? " ata sadece ateşe sarıldı "kabus gördüm efendim , o kutuda senin kafan vardı. Çok korktum" ateş anlık durdu sonra kollarını ata sardı ve saçlarını okşadı "öyle bir şey olamaz ata, seni asla bırakmam. " doğru bırakmazdı.

"Hadi şimdi uyumaya" ata daha sıkı sarıldı "Hayır, korkuyorum efendim gidemem" korkuyordu ama ateş hiç böyle bir şey ile karşılaşmadı kimse onunla ilgilenmemişti kabus gördüğünde hep kendi kendine otururdu.

"Ne yapmam gerek ata? " ata kafasını kaldırdı uykulu gözlerle ateşe baktı "saçlarımı sev, ben uyuyana kadar saçlarımı sevin efendim. " ata öyle güzel bakıyordu ki red etmek zordu.

"Tamam, git odana geliyorum" ata usulca gitti. Ateş odayı topladı lambayı kapattı , odayı kitledi .

Ata uzanmıştı ateş ise saçlarını okşuyordu.

"Aslında çok iyi birisiniz efendim, neden birden sinirli oluyorsunuz"tavana bakarak sordu ata.

Ateş de ataya bakıyordu " hep iyi olamazsın ata, bazen ya da çoğu zaman kendini koruman lazım. "

" şey ben bunu yapamıyorum efendim, herkes bana kızıyor bu yüzden " ata kaşlarını çattı "ne diye kızıyorlar" ata ateşe baktı "işte çık şu pembe dünyandan, ucube, salak, saf ben bu yüzden hep zorbalık gördüm. Güçlü olan zayıfı eziyordu. " ateş böyle şeyleri sevmezdi "sırf güçsüz olduğun için mi? " ata hayır olarak kafa salladı " eşcinsel olduğum , fakir, babasız bir sürü şey için efendim , belki sizde homofobiksiniz ama" ateş atayı susturdu.

"Uyu artık çok konuşuyorsun" ata yavaş yavaş gözlerini kapattı.

Demek ata eşcinseldi, ateş korkuyordu fakat bunu öğrenmesi iyi oldu. Atayı elde etmek çok kolay oldu onun için.

Sabah ata kalktığın da ateş yoktu. Gitmişti.

Ata yavaş yavaş hazırlanıp aşağı indi ateş ise telefonla konuşuyordu. Ata koltuğa oturdu ateş onun saçlarını sevdi.

Telefonu kapattı, ata ateşe masumluk ile bakıyordu.

"Günaydın, rahat uyudun mu? " ata olumlu anlamda kafa salladı.

Bu adam sadece ataya mı güzel davranıyordu.




Selamm
Bölüm nasıl?
Sizi seviyorum
Hannibal izlemeye kaçar ben
Muah♥✨

SEVGİYİ ÖĞRETİR MİSİN? (BXB) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin