1
Yoongi 8 yaşına geldiğinde babası elinde küçük siyah bir çita ile geldi.Yoongi koşarak babasının yanına gitti "baba" dediğinde babası "yoongi bu çita artık senin" dediğinde yoongi gülerek "benim mii" diyerek çitayı sevdi.
Babası "o artık seni koruyacak, o'na iyi bak, artık senin arkadaşın" dediğinde yoongi gülerek kafasını salladı "ismi ne?" dediğinde babası "ismi hoseok , 9 yaşında" dediğinde yoongi gülerek "merahaba hoseok" dediğinde küçük çita yoongi'nin yanağını yaladı.
Yoongi gülerek sarıldı "yeni arkadaşım" dediğinde hoseok yoongi'nin üstüne çıktı, yoongi oturdu ve çita'nın kafasını sevdi.
Babası o'na gülerek bakarken diğer babası "yoongi çitan çok güzel" dediğinde yoongi "namjoon babam verdi jin anne, benim arkadaşım" dediğinde jin gülerek baktı.
Jin "namjoon umarım yoongi'yi iyi korur, yoongi daha güçlerine kavuşamadı" dediğinde namjoon gülerek "merak etme, hoseok çok güçlü bir çita aynı zamanda sadık , yoongi'yi en iyi o korur" dediğinde jin kafasını salladı.
Yoongi çitayı kucağına alarak kalktı "acıktım anne" dediğinde jin gülerek "yemek hazır, hadi gidelim" dediğinde yoongi gülerek hoseok'u sıkıca tuttu "hoseok yemek yemeye bizimle gelsin" dediğinde namjoon "istiyorsan gelebilir" dediğinde yoongi gülerek önden ilerledi.
Jin "minik kedi" dediğinde namjoon gülerek jin'in saçlarını öptü "minik kedimiz" dediğinde jin namjoon'un elini tutarak eve doğru ilerledi.
Yoongi ise hoseok'u yanındaki masaya oturtmuş babalarının gelmesini bekliyordu.